Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto vastassa  (Luettu 12213 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 29.08.2006 07:43:42 »

Minä en vähättele Pluton merkitystä kartallani ollenkaan, olipa Pluto planeetta tai ei. Nimittäin Pluton transiittien aikana on minulle sattunut ja tapahtunut yhtä jos toistakin. Reilut pari vuotta sitten kävi näin:

Pluto oli rassannut pitkään oppositioasetelmissa syntymäkartan Venukseeni, ja tämä oli sekä näkynyt että tuntunut avoliitossani. Pluto oli jo ohittanut Venukseni ja oli menossa hyvän matkaa eteenpäin, kunnes se eräänä maaliskuisena päivänä aloittikin peruuttamisen - vielä kerran oppositoon kohti Venustani. Samana pivänä minulle paljastui, että miehelläni oli toinen nainen (no nainen ja nainen, nippa nappa parikymppinen tyttö, miestäni 20 v. nuorempi). Jep, siitä se riemu repesikin. Pluton peruuttamisen aikana - muutaman kuukauden kuluessa - paljastui pettämiset, salasuhde, tuli massiiviset riidat mm. huoltajuudesta ja tietenkin lopulta avoero ja muutto erilleen. Transiitin jälkeen kaikki oli ohi, mutta siitä alkoikin sitten tuskainen ja hidas oman elämän jälleenrakentaminen. (Pluton tr-neliö Plutoon/Uranukseen + tr-kolmio Merkuriukseen?).

Seuraavaksi - onneksi ei ihan heti -  tuleekin tr-Pluton konj. kuuhuni sekä samalla tr-neliö Saturnukseen... Saas nähärä taas.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 29.08.2006 09:48:18 »

Mutta kyllä se siitä. Minua ei ole Pluto kiusannut pahasti 2004 jälkeen, jolloin asumusero ja eiköhän Plutonousuinen mies tullut au-Pluton jälkeen ja sitten kerran vielä auPlutokaveri, kunnes sain tarpeeksi ja räjäytin koko planeetan.. no, en tiedä, Pluto on kait Jouskarissa 2007-2008 asti eli jotain yllätyksiä on, mutta enemmän vaikuttaa Uranus tr Kuu eli kaikkea mielenkiintoista ihmissuhde-ystävyys-kontaktitasolla.  Kiss angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aquatar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 30.08.2006 22:04:57 »

Apua!

Onneksi en tiedä kaikkea Pluton asemia elämässäni, alkaisin varmaan vahtia otollisia Pluto-kulmia ja aikaansaisin itseään toteuttavia ennusteita! Jälkikäteen ehkä voisi tarkastella, missä asennoissa eri pallot ovat olleet omien isompien käännekohtien aikaan. Pluto kiertäköön nyt ihan radallaan ja pysyköön tontillaan!
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 31.08.2006 15:36:05 »

No jälkiviisauttahan nuo minunkin havainnot ovat - en etukäteen ikimaailmassa olisi uskonut mitä tulee tapahtumaan Pluton transiittien aikana, vaikka kuka olisi sanonut...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: