Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi jäsen kokeilee  (Luettu 8442 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili WWW
« : 27.08.2006 19:41:56 »

 smitten Heippa kaikille ! Kokeilen tuleeko tämä sanoma edes oikeaan paikkaan.Niin - olen täällä uusi ja yritän pikakursittaa itseäni ja saada selvää miten tämä Foorumi oikein pelaa  tickedoff. Ikonit on täällä kivoja. Astriksessa ja linnunradalla nämä puuttuu. Planeettakuviot ja tähtimerkit on myös saatavilla  mars aspect_con uranus - mahtavaa.
Olen jo pian ikäloppu ukkeli joka on toiminut pian 40 vuotta astrologian parissa. Tässä mennään "tähtipolkua" pitkin kohti elämän iltaa. Kaikkea silti ei vielä ole opittu eikä tutkittu ja olen edelleen kiinnostunut kuuntelemaan ja lukemaan harrastajien ja ammattilaisten kokemuksia tällä merkillisellä alueella.
 smitten smitten
Terveisin
Pentti
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 27.08.2006 19:45:04 »

Hienoa saada tänne lisää miehiä meidän kotkottimien sekaan! Tervetuloa vaan.  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #2 : 27.08.2006 19:50:52 »

Tervetuloa Tähtipolku joukkohon!
(http://www.2s2s.com/vb/images/smilies/stars.gif)
Viesti tuli juuri oikeaan paikkaan..
ja kuten valonkantaja totesikin; mukava saada lisää miehiä seuraamme..
smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.2006 20:12:09 »

Tervetuloa Tähtipolku tänne Astroon!

Tutkailin noita kotisivujasi pari viikkoa sitten, kovin kiintoisaa tuo kosmobiologia. Oli minulle ihan uusi juttu, hyvä kun tulee aina vaan uutta pureksittavaa tämän lempiaiheeni tiimoilta.

Mites tuo mars uranus yhtymä syntymäkartallasi on toiminut elämässä? Aikamoisen hyvältäkuulostava yhdistelmä ja vielä kaksosten merkissä. Ja kuu oinaassa vielä, et taida ihan edustaa kauriin arkkityyppiä, vai mitä mieltä?

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Intimaria
Vieras
« Vastaus #4 : 27.08.2006 20:12:37 »

Minunkin puolesta välkom! Kivaa saada tuollainen asiantuntija joukkoon!

 Cheesy
tallennettu
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.08.2006 20:31:14 »

Tervetuloa Tähtipolku tänne Astroon!

Tutkailin noita kotisivujasi pari viikkoa sitten, kovin kiintoisaa tuo kosmobiologia. Oli minulle ihan uusi juttu, hyvä kun tulee aina vaan uutta pureksittavaa tämän lempiaiheeni tiimoilta.

Mites tuo mars uranus yhtymä syntymäkartallasi on toiminut elämässä? Aikamoisen hyvältäkuulostava yhdistelmä ja vielä kaksosten merkissä. Ja kuu oinaassa vielä, et taida ihan edustaa kauriin arkkityyppiä, vai mitä mieltä?



Hei ! Kiitos vain kaikille. Ihmettelen täällä  Undecided miten vastaan kirjeseen. Kirjeiden kohdalla ei ole sanaa "vastaa". Olen nyt löytänyt tämän tavan vastata - onkohan oikea. Mars - Uranus konjunktio kaksosissa kuvaa minun suurta vapaudenhaluani, kykyä tehdä nopeita muutoksia, toimintaa "kulissien takana" (huone 12). Merkurius on Kauriissa ja näin kyllä ajatuksen juoksu on kaurismaista. Olen erittäin kiinnostunut henkisistä alueista. Kuu Oinaassa konjunktiossa vaimoni Aurinkoon.
 smitten smitten smitten
Pentti
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 27.08.2006 21:24:36 »

Olen jo pian ikäloppu ukkeli joka on toiminut pian 40 vuotta astrologian parissa. Tässä mennään "tähtipolkua" pitkin kohti elämän iltaa. Kaikkea silti ei vielä ole opittu eikä tutkittu ja olen edelleen kiinnostunut kuuntelemaan ja lukemaan harrastajien ja ammattilaisten kokemuksia tällä merkillisellä alueella.


Hei "Tähtipolku"


Tervetuloa joukkoomme
- ei täällä tuijoteta liiaksi ikää eikä sukupuolta


(http://www.2s2s.com/vb/images/smilies/stars.gif) (http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a084.gif) (http://www.2s2s.com/vb/images/smilies/stars.gif)


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #7 : 27.08.2006 22:20:01 »

Tervetuloa joukkoon Tähtipolku!!!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #8 : 27.08.2006 22:50:03 »

Olen nyt löytänyt tämän tavan vastata - onkohan oikea.

Ihan oikean tavan löysit, noin voit helposti lainata tekstiä, johon vastaat.
On jotenkin lohduttavaa kuulla, että 40 vuotta astrologiaa tutkineena vielä olet kiinnostunut myös harrastajien kokemuksista ja niinikään valmis vielä oppimaan uutta. Minä olen harrastellut 20 vuotta (välillä kylläkin taukoja) ja tuntuu kun olisi aivan noviisi. Mitä syvemmälle aiheeseen porautuu, sitä enemmän se taas laajenee. Nyttemmin yritän luottaa enemmän intuitioon, kuin "hallita" tietoa.

Heh, minunkin mieheni on  aurinko kauris ja  kuu  oinas ja hänen kuunsa yhtyy aurinkooni  smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9 : 29.08.2006 10:38:36 »

Tähtipolku, tervetuloa  smitten foorumille!
Ihanaa, että polkusi koukkasi myös tänne - astrofanejahan täällä riittää, minäkin ~30 vuotta harrastaneena/kiinnostuneena  :Smiley Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 29.08.2006 10:56:19 »

Jes, nytpä saimme tietäjän joukkoomme - tervetuloa Pentti! Cheesy *kumartaa ja nostaa hattua* Olen kirjoituksiasi mielenkiinnolla lukenut tuolla muissa keskusteluryhmissä ja etenkin keskipisteasiat ovat vasta tutustumisen alla. Toivottavasti ehdit jossain välissä kommentoida niistäkin jotain.

Minulla on astrologiakiinnostusta takana "vasta" viitisentoista vuotta, mutta kovin intensiivistä kun ei tuo opiskelu ole aina ollut, niin jatkuvasti tuntuu siltä että on vasta alkutaipaleella. Mutta ei se mitään, pistää vain etsimään lisää tietoa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #11 : 29.08.2006 11:03:48 »

Hienoa Pentti (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thstar3ga2jw.gif)Tähtipolku

Tervetuloa kirjavaan joukkoomme! Ihanaa saada asiantuntija joukkoon  Cheesy
(http://www.voimahali.fi/vh/images/smilies/hali_sisapiiri.gif)

 smitten   smitten
« Viimeksi muokattu: 29.08.2006 11:16:22 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Tähtipolku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.08.2006 21:31:43 »

Hei ja kiitos vaan kaikille. Laitoin sivulleni taas Seppo Tanhuan linkin ja samalla kiinnostuin tästä foorumista. Täältä löytyy todella mielenkiintoisia juttuja ja etenkin henkistä. Luin niitä eilen illalla. Täällä on mahdollista laittaa kivoja kuvia mukaan. Tälläinen mahdollisuus pitäisi olla myös Astriksessa ja Linnunradalla. Täällä voi luoda värikkäitä sivuja ja juttuja.

 smitten smitten

Pentti
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 30.08.2006 00:17:27 »

Mukavaa! Reilu mies! Tervetuloa Pentti!  coolsmiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 30.08.2006 08:28:57 »

Hjärtlig välkommen till Astro-familjen, Pentti!   Wink

Toivottavasti saamme nauttia kirjoituksistasi täällä pitkään!  smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: