Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartan tulkitsijoita??  (Luettu 4662 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 28.08.2006 19:29:40 »

Innokkaita tulkitsijoita?? olisi mukavaa jos joku tulkitsisi minun syntymäkarttaa kun ei ole varaa nyt tilata sepolta asti, opiskelija kun olen...eli jos sellainen ystävällinen suostuisi niin olisi mukavaa, vaikka sähköpostilla??  Smiley
tallennettu
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2006 10:24:22 »

Kannattaa laittaa syntymäaika ja -paikkatiedot.Smiley
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.2006 18:32:56 »

Koodia:

hmm..erikoisaspekteista olis kysymystä. Seppo laittanut pätevät tulkinnat niistä mutta jotenkin jää varjoon onko ne yhteydessä toisiinsa..esimerkiksi kartalla on Stellium, Jumalan sormi, T-risti, Mahdollisuuksien kolmio ja Haasteellinen kolmio eli kannattelevatko nuo aspektit toisiaan jotenkin?? Huh
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.09.2006 18:40:16 »

Ei niissä seponkaan tulkinnoissa ole huomioitu karttaa kokonaisuutena, ne on ns. valmistulkintoja.
Nikula esimerkiksi ja Mannila (?) tekee sellaisia tulkintoja, jotka on yksilöllisiä ja joissa on katsottu koko kartta, mutta ne sitten myös maksavat enemmän kuin sepon konetulkinnat.
Itse laittaisin rahat yksilölliseen tulkintaan.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 18.09.2006 21:09:29 »

Sulla nuo planeetat on keskittyneet tuolla tavalla, niin se voi tarkoittaa sitä, että sä olet tosi sujektiivinen ihminen ja muodostat aina oman käsityksen asioista.
Sä myös saatat olla ns. erikoistuja, eli että osaat tietyt asiat tosi hyvin, etkä kaikkea vähän.

Mars yhtymässä askendenttiin tekee susta dynaamisen ja antaa varmasti voimaa, sulla saattaa olla piilossa alemmuuskompleksi, jonka sä peität tuolla dynaamisella voimalla.
Varmaan et kärsi yylipainosta ja nautit kaikesta fyysisestä, ehkä jopa oman fyysisen ruumiin ajamisesta äärirajoille?

Venus ja Saturnus yhtymässä saa sut taipumaan liikaa muiden hyväksi, puolusta itseäsi, äläkä aina taivu vain muiden mielenrauhan vuoksi, se kuluttaa ihmistä.
Saturnus varmaan vakavoittaa sun rakkauselämmä aika paljon?

Mä olen huomannut, että ihmiset joilla korostuu 4 ja 5 huone ovat usein perheihmisiä ja tykkäävät lapsia, usein haluavat ison perheen.

Yodeja en osaa tulkita, mutta usein ne on vaikeita kuvioita, se kärki on sellainen ns. avain, ratkaisu, sulla se on 11 huoneessa, Härässä, ehkä se tarkoittaa jotain kouriintuntuvaa, ryhmiin liittyvää ja maahan liittyvää juttua?
.

Toivottavasti saat lisää tulkintaa muilta  Smiley
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #5 : 18.09.2006 21:39:51 »

Sulla nuo planeetat on keskittyneet tuolla tavalla, niin se voi tarkoittaa sitä, että sä olet tosi sujektiivinen ihminen ja muodostat aina oman käsityksen asioista.
Sä myös saatat olla ns. erikoistuja, eli että osaat tietyt asiat tosi hyvin, etkä kaikkea vähän.

Mars yhtymässä askendenttiin tekee susta dynaamisen ja antaa varmasti voimaa, sulla saattaa olla piilossa alemmuuskompleksi, jonka sä peität tuolla dynaamisella voimalla.
Varmaan et kärsi yylipainosta ja nautit kaikesta fyysisestä, ehkä jopa oman fyysisen ruumiin ajamisesta äärirajoille?

Venus ja Saturnus yhtymässä saa sut taipumaan liikaa muiden hyväksi, puolusta itseäsi, äläkä aina taivu vain muiden mielenrauhan vuoksi, se kuluttaa ihmistä.
Saturnus varmaan vakavoittaa sun rakkauselämmä aika paljon?

Mä olen huomannut, että ihmiset joilla korostuu 4 ja 5 huone ovat usein perheihmisiä ja tykkäävät lapsia, usein haluavat ison perheen.

Yodeja en osaa tulkita, mutta usein ne on vaikeita kuvioita, se kärki on sellainen ns. avain, ratkaisu, sulla se on 11 huoneessa, Härässä, ehkä se tarkoittaa jotain kouriintuntuvaa, ryhmiin liittyvää ja maahan liittyvää juttua?
.

Toivottavasti saat lisää tulkintaa muilta  Smiley

Erittäin mielenkiintoista. Vaikea purkaa mutta, alemmuuskompleksia löytyy mutta sitä en kerro se on mun juttu 2funny Perheihminen ja toivon juuri vakaata ja turvallista perhe-elämää. Vakava rakkausasioissa? KYLLÄ, kaiken täytyy loksahtaa enemmän kuin paikoilleen. Mitä fyysiseen puoleen, hoikka ja "aikoinaan" urheilin edustustasolla (5v sitten), joskin ylipainon vaara löytynee kaikilla.  Smiley Ja mitä itsensä puolien pitämiseen...sitä en osaa, vasta kun tarpeeksi ärsyynnyn, kova on tarve mielyttää ihmisiä varsinkin "auktoriteettejä"..ja krhm..naisia =)

tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 18.09.2006 21:43:09 »

Ompa huikean näköinen kartta Huh Wink
tallennettu
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #7 : 18.09.2006 21:51:01 »

Ompa huikean näköinen kartta Huh Wink

No mä en sittenkään ole kartalla ollenkaan  Smiley
tallennettu
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #8 : 19.09.2006 19:25:16 »

Jos löytyy lisää innokkaita niin kivaa olisi =)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: