aquatar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #30 : 05.09.2006 22:07:46 » |
|
Mä olen havainnut hyväksi yhdistelmäksi pari kertaa viikossa kuntosalin ja sen lisäksi vähintään kerran aerobista liikuntaa kuten spinningiä. Uusin kokeilu on bailatino ja se oli älyttömän hauskaa, varsinkin vertailla kaverin kanssa, kuinka suomalainen, elastinen vartalo ei ihan tahdo taipua pantterin lailla latinorytmeihin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 09.09.2006 22:43:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 09.09.2006 22:57:36 » |
|
- kostea ja raikas ilma tekee hyvää myös iholle Juu, mutta toi tuuli ei tee hyvää.. Kävin lenkillä päivällä n.45 min. ja riitti oivasti taistellen tuulta vastaan..(http://homepage.ntlworld.com/themavhouse/mick.gif) Aamulla venyttelyt ja vatsat.. Voih, kuinka laiska sitä onkaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 09.09.2006 23:02:01 » |
|
Harjoittelin tanssia yhden tunnin ja toisen mokoman kävelin metsässä sienien perässä. Eniten se hiki tulee kuitenkin siivotessa. Onneksi sekin nykyisin luetaan vaativaan liikuntamuotoon kuuluvaksi! Aivojumppaan uskon aina. Se se vasta vaatiikin energiaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 15.09.2006 13:35:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Raven79
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 15.09.2006 13:39:38 » |
|
Kyllä täällä harrastellaan liikuntaa!!! Nyt olen käynyt 2kertaa viikossa nyrkkeilyssä, kesto 1h30min, on melko hikistä touhua koko puolitoista tuntia. Ja niin ihanaa kun saa revitellä ihan täysillä. Sitten olen käynyt kaksi kertaa viikossa salilla tekemässä kokonaisvaltaisesti lihaksistoa. Myös kävelylenkkejä silloin kun jaksaa. ja fysioterapeuttini käskystä syvät vatsa ja selkälihakset 3krt/vko--->aikaa menee 30-40min. Mutta tällä viikolla tuntuu että olen lusmuillut, kun pääsen salille vasta ensimmäisen kerran lauantaina...
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius ja venus neitsyessä nousu skorpioni kuu ja mars ravussa
|
|
|
Raven79
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #38 : 15.09.2006 13:42:31 » |
|
hmmm... WAU ASTERIX!!! mielettömän upeita kuvia!!! Ja mitkä maisemat!! Kateeks käy!
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius ja venus neitsyessä nousu skorpioni kuu ja mars ravussa
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #39 : 15.09.2006 13:47:15 » |
|
Päivä 1: Avaan silmäni ja tajuan että olen nukahtanut tietokoneen äärelle. HAukottelen, menen jääkaapille ja nappaan sieltä muhkean hodarin. Laahustan koneen äärelle, siirrän asentoani n. kerran tunissa johon käytän kaiken energiani. Hiirikäden haba kasvaa ja taas kun olen kuluttanut kaiken energian, käyn tankkaamassa keittiössä. Joo... Itse aloitin juuri kuntonyrkkeilyn ja tänään on harjoitukset. Joskus tulee käytyä lenkillä ja tehtyä lihaskuntoja kotona.
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 15.09.2006 14:41:33 » |
|
Olen samaa mieltä että laiturilta lähtiessä voi sattua vahinkoja. Pienenä poikana yritin lähteä laiturilta, eikä helpolla sekään onnistunut. Sukeltelin sukset jalassa veden alla narusta kiinni pitäen. Ei kiva. Mageita kuvia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|