|
Ippuska
|
|
« Vastaus #106 : 11.01.2007 15:22:53 » |
|
Tänään kävelin monta kilometriä miltei "keväisessä" säässä - aurinkokin paistoi hehkeänä hetken. Joku pieni lintunen kuulosti jo virittelevän kosiolauluaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #107 : 11.01.2007 18:53:54 » |
|
Vaihdoin pukkarissa työvaatteet lenkkiasuun ja hölkkäsin kotiin, vähän kiertäen niin että tuli ainakin 7km... Pian voisin vähän venytellä. On ollut vähän huono omatunto kun viime juoksulenkistä on mennyt jo yli viikko..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #108 : 11.01.2007 19:24:39 » |
|
Mäkin kävin muutaman kilsan kävelylenkillä. Ihanan raikas ilma!! Kiva, kun ei sada
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #110 : 20.01.2007 14:37:32 » |
|
Luistella yritin, mutta luonnonjää oli turhan röpelöistä. Meni ihan hikiseksi hommaksi, kun piti tallustella. No ulkoiltua tuli kuitenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #112 : 20.01.2007 19:26:46 » |
|
Mä olen onnellinen siitä, että liikunnasta on aikanaan tullut mulle elämäntapa. Tällaisina ajanjaksoina, kun mieli on maassa, tekisi niin kovasti mieli jäädä rypemään omaan surkeuteensa ... Mutta viikottaiset lenkit, jooga ja kuntosalikäynnit pitävät rutiinissa kiinni. Hiukan olen lipsunut kuluneen kuukauden aikana, mutta vähintään kahdesta liikuntakerrasta viikossa olen pitänyt kiinni. Ja liikunnan jälkeen on aina hyvä olo Vinkki siis pahanpäivän varalle: Säännöllinen liikuntaharrastus "pakottaa" liikkeelle silloinkin, kun ei aluksi niin kovasti huvittaisikaan. Sitä paitsi, harvoinpa lenkiltä pahalla päällä kotiin tulee Keskiviikkona hikitreeni salilla ja eilen kävelylenkki vihmovassa tuulessa. Ihanaa silti!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #115 : 28.01.2007 17:06:23 » |
|
Olen nyt 2 viikon ajan käynyt joka toinen päivä kuntosalilla.
Ohjelmaani kuuluu tunti kuntosalia, puoli tuntia uintia sen jälkeen -> puoli tuntia höyry-yrttisaunassa.
2 kertaa viikossa samalla salilla yoga.
Sunnuntaisin menemme kylpylään uimaan erilaisiin vesiin ja ottamaan erilaisia vartalohoitoja ystäväni kanssa.
Tarkoituksena on saada keho kauniiksi ja terveys hyväksi.
Itävallassa on loistavia kuntosaleja ja kylpylöitä ja hinnat suopeat.
*Lähdössä kylpylään juuri*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #116 : 28.01.2007 19:41:33 » |
|
JEEEE!!! I am life again! On nimittäin nuo hiihtokelit saavuttaneet karun kauniin pohjolamme, ja Selkis on päässyt taas suksille. Siis pois alta risut ja männynkävyt, täältä tullaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
naanuska_
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #118 : 29.01.2007 06:08:48 » |
|
Lähes joka päivä tulee rattasteltua enemmän tai vähemmän, siihen vielä raskaamman laatuinen työ, koirien kanssa touhottaminen ja tallihommat päälle niin ei tarvitse edes haaveilla muista harrastuksista. Mutta ei se mitään, eläinten kanssa touhuaminen onkin parhaimpia hetkiä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|