selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #240 : 08.02.2008 21:24:48 » |
|
No ainakin tietää, että jumppa tehoaa, kun on kerran paikat tulleet kipeäksi... Mie olen päässyt taas hiihtelemään ihan kunnolla ja on niiiiiiin ihanaaa. Huomenna menen pumppiin, että tulee sitten tuota lihaskuntoakin välillä. Tälläviikolla on mahdollista saada 100km viikon saldoksi, ellei ilmat mene ihan pipariksi tai sairaus yllätä. Esmiraldan kelkkailut ja jooga kuulostaa mahtavalta. Ois kiva potkutella, vaan ei ole potkuria. Eikä Joensuussa kelkalla minnekään pääsekään. Tuolla opiskelupaikkakunnalla varmaan pääsisi, mutta en tiedä viitsikiö hommata kelkkaa väliaikaisen asumisen vuoksi :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #241 : 10.02.2008 16:14:56 » |
|
Onhan se voinut jo käydä aiemminkin ilmi, mutta en muista, niin kysyn uudestaan. Miten pitkään Elämänilo olet Pilatesta harrastanut? Lisäksi huomasin, että soijalesitiiniä vatsalle? Miten se siihen auttaa? Syön itsekin soijalesitiiniä jatkuvasti, niin ois kiva tietää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #242 : 10.02.2008 17:10:12 » |
|
Onhan se voinut jo käydä aiemminkin ilmi, mutta en muista, niin kysyn uudestaan. Miten pitkään Elämänilo olet Pilatesta harrastanut? Lisäksi huomasin, että soijalesitiiniä vatsalle? ...
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.02.2008 17:31:07 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #245 : 13.02.2008 17:35:02 » |
|
No voi sinuakin!
Minun flunssani on nyt ysköksinä, siinä vaiheessa, mutta pää vielä humisee. Yritän huomenna kouluun. Olen hoitanut itseäni Carmolistipoilla, rommihunajalla ja kuusenkärkäsiirapilla. Myös kähinätippoja höyrytän lampussani. Ja nukun!
Kumpiko tokenee enemmin!?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #247 : 18.02.2008 00:00:13 » |
|
Harmi, en jaksa vieläkään joogaan!
Mutta potkuri voisi yhä luistaa, ainakin on tullut vähän lisää lunta!
on ollut se pyjamapäivä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #250 : 19.02.2008 23:59:55 » |
|
wov, näin joogaopettajani vaatekaupassa, osti sellaisen pienen valkoisen nappanahkapuseron. Hän selitti minulle avoimin silmin, että hän juuri oli vetänyt joogassa jotain uutta: Kundaliinijoogaa.
Huh! Pikkuisen värisytti, kun ajattelin sen herkkyyttä, mutta kysyin, jatkaako hän vielä ja sanoi, että oli luvannut muille.
Onkohan tuo liikuntaa? Odotan seuraavaa kertaa...
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #251 : 20.02.2008 13:08:38 » |
|
wov, näin joogaopettajani ....Hän selitti minulle avoimin silmin, että hän juuri oli vetänyt joogassa jotain uutta: Kundaliinijoogaa.
Huh! Pikkuisen värisytti, kun ajattelin sen herkkyyttä, ... Onkohan tuo liikuntaa? Odotan seuraavaa kertaa...
Hei "Esmiralda"
Kuulostaa jännältä. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|