|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #318 : 13.05.2008 19:45:21 » |
|
Kävin 50min juoksulenkillä ja sitten hyötyliikunnaksi imuroin ja pesin kaikki lattiat... Nyt on sitten puhdasta ja rento olo!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Viper Venus
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #320 : 17.07.2008 14:16:06 » |
|
Hyötyliikunta sopii minulle parhaiten. Imurointi, moppaus, pölyjen pyyhintä ja tiskaus. Samalla saa aikaan puhdasta jälkeä ja koti pysyy viihtyisänä! Usein jätän auton kaukaisimpaan ruutuun kaupan parkkipaikalla tai vaihtoehtoisesti kävelen kauppaan. Kerran, pari viikossa myös luonnossa rauhallinen, pitkäkestoinen kävely on mukava liikkumismuoto. Luonto osaa myös omalla ihmeellisen ihanalla tavalla rauhoittaa stressaantunutta mieltä ja on muutenkin erittäin hauskaa!
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko Härkä *Nousu Rapu *Kuu Neitsyt *Merkurius Oinas *Venus Oinas *Mars Oinas
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #323 : 17.07.2008 21:21:11 » |
|
Lionheart, missä päin Suomea tuo Romeo vaikuttaa? On vaan niin söpö... Itsekin olen kovasti miettinyt koiran hankkimista. Lähinnä olen ajatellut schäfferiä koska niitä on ollut muutama mutta tuossa vastikään tutustuin ystäväni rottweileriin joka sulatti sydämeni. No pitää harkita vielä. Joka tapauksessa minua miellytää koira joka on ystävä ja josta on seuraa myös lenkille. Asiasta: Oma liikuntani keskittyy juoksuun. Nautin siitä.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #325 : 17.07.2008 21:51:39 » |
|
Lionheart, kerro jos joskus kaipaat lenkkikaveria niin Kauris tulee! Osuu niin lähelle tää asuminen. Itse todellakin olen kova koirafani, ja nyt juuri mietin mikä seuraavaksi. Kuten sanoit, sakemannit on ihania mutta niitä ei voi antaa kelle vaan. Ja ne vaatii aikaa. Itse juuri mietin kuinka paljon minulla on aikaa kaiken tohinan ohella. Mutta jos lenkkiseuraa kaipaat niin esittele koirasi!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #326 : 17.07.2008 22:13:31 » |
|
Ihanaa että täällä on muitakin koiraihmisiä! Mä oon pienestä pitäen ollut koirien perään (on kuvia, joissa 'ratsastan' yksivuotiaana tätini sakemannilla). Varsinkin isot koirat on lähellä mun sydäntäni (keskiaasian- ja kaukasianpaimenkoirat on mun alaani) Näyttelyitä harrastin jo 12-vuotiaana ja harrastan edelleen, koska mikä tahansa tekeminen yhdessä koiran kanssa on mahtavaa. Niin ja sellaista koiraa ei olekaan, johon en kontaktia saisi No okei, ne pari huskyä.. Ja pikkukoirat, yök! Juu tänne vaan lenkkeilemään kun Romeo on isompi! Lääniä löytyy kyllä, mennäänkö tassuttelemaan metsään vai kenties ihailemaan jokimaisemaa? Vai pistetäänkö juosten tuosta ympäri ison kylän?
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #328 : 18.08.2008 10:21:17 » |
|
heh, koiranäyttelyitä futistapahtumia ja sen sellaista, no.. but fillari ja uintia joskus 2 krt pv.. meloa vielä ehtisi ennen luistelua ja sitten kait pitäis skimbata.
mutta mikä voittaa wingsailingin ja kiteboardingin, täytyy edetä asiassa surflautaa pidemmälle. http://www.kauneusjaterveys.fi/
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 10:23:01 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #329 : 18.08.2008 11:32:25 » |
|
Ripsakkaa kävelyä. Kun vettä sataa niin paljon, niin ei pyöräilyä tänään. Eipähän pääse sade roiskimaan pahemmin
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|