Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 27
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: L i i k u n t a k a l e n t e r i - millaista liikuntaa tänään -  (Luettu 165539 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #315 : 10.05.2008 12:34:52 »



Hei Ystäväin

Hyötyliikuntaa edelleenkin pihamaalla
- eilen innostuin tasoittamaan
kaapelityömaan jälkiä,
maa oli kuin perunapelto
- löytyi hyviä isoja kiviä,
joita voin käyttää luovaan työhöni
- kyllä tekee hyvää keholle ja mielelle


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #316 : 10.05.2008 21:53:45 »


Hei Ystäväin

Tänään aloitin rullaluistelun
kahden vuoden tauon jälkeen
- olipas mukava keli luistella
- rentukat kukkivat rannassa

Luistelin n. 1 h:n ajan,
joten kilometrejä en osaa arvioida


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 17:59:23 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #317 : 13.05.2008 20:24:27 »


Hei Ystäväin

Reilun tunnin sauvakävelylenkillä
ystävättäreni kanssa
- välillä satoi myös lunta

Nyt ulkona paistaa aurinko


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #318 : 13.05.2008 20:45:21 »

Kävin 50min juoksulenkillä ja sitten hyötyliikunnaksi imuroin ja pesin kaikki lattiat...
Nyt on sitten puhdasta ja rento olo!  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #319 : 14.05.2008 18:02:19 »



Hei Ystäväin

Tänäänkin reilun tunnin sauvakävelylenkillä

Nyt ulkona paistaa aurinko
ja välillä taivas on aivan mustia pilviä täynnä


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #320 : 17.07.2008 15:16:06 »

Hyötyliikunta sopii minulle parhaiten. Imurointi, moppaus, pölyjen pyyhintä ja tiskaus. Samalla saa aikaan puhdasta jälkeä ja koti pysyy viihtyisänä! Smiley

Usein jätän auton kaukaisimpaan ruutuun kaupan parkkipaikalla tai vaihtoehtoisesti kävelen kauppaan. Kerran, pari viikossa myös luonnossa rauhallinen, pitkäkestoinen kävely on mukava liikkumismuoto. Luonto osaa myös omalla ihmeellisen ihanalla tavalla rauhoittaa stressaantunutta mieltä ja on muutenkin erittäin hauskaa!

smitten
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #321 : 17.07.2008 21:30:11 »



Hei Ystäväin

Tänään kävin vesijuoksemassa 1 000 m.

Kyl tuntuu hartioissa kipua
- onneksi on linimentin laittaja lähellä


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #322 : 17.07.2008 22:13:05 »

Elämänilo! Tuo 1000 metriä on kyllä saavutus varmasti niin fyysisesti kuin henkisestikin! Itsellä ei hermo kestä sitä hommaa, tuntuu niin hitaalta tai sitten en vaan osaa oikeaa tekniikkaa  Grin

Tänään on pennun kanssa riehuttu ympäri pihamaata ja käytiin me jo naapurissakin ja metsässä pienellä kävelyllä. En malta odottaa, että Romeo kasvaa isommaksi, jotta päästäisiin juoksemaan  smitten Nyt pentu nukkuu tuossa jaloissani ja täytyy myöntää, että mamiakin vähän väsyttää kun on koko päivä pitänyt pikkusen perässä mennä.. :Smiley Mutta sellasta tää "äitiys" on  Grin

Romeosta lisää sen omassa pienessä blogissa, saa lukea jos kiinnostaa  Smiley Mukana myös paljon kuvia pikkuisesta!
http://romeokoira.blogspot.com/

Anteeks tää hössötys.. Mää yritän tästä lähin välttää Romeon mainitsemista jokaisessa viestissäni..  :Smiley Forgive me.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #323 : 17.07.2008 22:21:11 »

Lionheart, missä päin Suomea tuo Romeo vaikuttaa? On vaan niin söpö...

Itsekin olen kovasti miettinyt koiran hankkimista. Lähinnä olen ajatellut schäfferiä koska niitä on ollut muutama mutta tuossa vastikään tutustuin ystäväni rottweileriin joka sulatti sydämeni. No pitää harkita vielä. Joka tapauksessa minua miellytää koira joka on ystävä ja josta on seuraa myös lenkille.

Asiasta: Oma liikuntani keskittyy juoksuun. Nautin siitä.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #324 : 17.07.2008 22:32:22 »

Meijän reviiriä on Vantaa.  Smiley

Itekkin sakemannia meinasin aluks, mutta tuo oli pakko ottaa koska oli niin mun edellisen koiran näköinen.. Mä ajattelin hommata rotikan kun oon iso ja mulla on oma kämppä.

Koska asun himassa vielä muutaman vuoden niin mutsi sai vaikuttaa myös tuohon koiravalintaan. Se oli ehdottomasti vastaan kaikennäköisiä rotikoita ja dobbereita (jälkimmäisessä samaa mieltä), mutta nyt kun tuo hommattiin ja olen täysin vakuuttunut, että Romeon isä olisi rotikka(-sakemanni) niin saas nähä sit.. Uhmaikää odotellessa  :Smiley Silloin se viimeistään paljastuu, kun pikkuisen "sisäinen rotikka" nostaa päätään (mistä tulikin mieleeni, että Romeo kantaa häntäänsä samoin kuin rotikka). Ajokoiran vietti on täysin havaittavissa jo nyt.. Se siitä pihalla pysymisestä.  2funny
« Viimeksi muokattu: 17.07.2008 22:35:20 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #325 : 17.07.2008 22:51:39 »

Lionheart, kerro jos joskus kaipaat lenkkikaveria niin Kauris tulee!  Osuu niin lähelle tää asuminen.  Smiley

Itse todellakin olen kova koirafani, ja nyt juuri mietin mikä seuraavaksi. Kuten sanoit, sakemannit on ihania mutta niitä ei voi antaa kelle vaan. Ja ne vaatii aikaa. Itse juuri mietin kuinka paljon minulla on aikaa kaiken tohinan ohella.

Mutta jos lenkkiseuraa kaipaat niin esittele koirasi!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #326 : 17.07.2008 23:13:31 »

Ihanaa että täällä on muitakin koiraihmisiä!  Grin Mä oon pienestä pitäen ollut koirien perään (on kuvia, joissa 'ratsastan' yksivuotiaana tätini sakemannilla). Varsinkin isot koirat on lähellä mun sydäntäni (keskiaasian- ja kaukasianpaimenkoirat on mun alaani)  smitten Näyttelyitä harrastin jo 12-vuotiaana ja harrastan edelleen, koska mikä tahansa tekeminen yhdessä koiran kanssa on mahtavaa. Niin ja sellaista koiraa ei olekaan, johon en kontaktia saisi  Wink No okei, ne pari huskyä.. Ja pikkukoirat, yök!

Juu tänne vaan lenkkeilemään kun Romeo on isompi!  Grin Lääniä löytyy kyllä, mennäänkö tassuttelemaan metsään vai kenties ihailemaan jokimaisemaa? Vai pistetäänkö juosten tuosta ympäri ison kylän?  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #327 : 16.08.2008 21:13:27 »

Elämänilo! Tuo 1000 metriä on kyllä saavutus varmasti niin fyysisesti kuin henkisestikin! Itsellä ei hermo kestä sitä hommaa, tuntuu niin hitaalta tai sitten en vaan osaa oikeaa tekniikkaa  Grin

Hei "Lionheart"

Lomamatkallani juoksin joka päivä uima-altaassa
- auringonpalvojat katselivat ihmeissään,
mitä tuo muija tekee,
kun kiertää koko ajan allasta ympäri
- kroppa on nyt "timmissä" kunnossa

Muutama kokeili vesijuoksua kanssani
- kiinnostus lopahti siihen, kun oli rasittavaa touhua



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 13:56:35 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #328 : 18.08.2008 11:21:17 »

heh, koiranäyttelyitä futistapahtumia ja sen sellaista, no.. but fillari ja uintia joskus 2 krt pv.. meloa vielä ehtisi ennen luistelua ja sitten kait pitäis skimbata.

mutta mikä voittaa wingsailingin ja kiteboardingin, täytyy edetä asiassa surflautaa pidemmälle.


http://www.kauneusjaterveys.fi/
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 11:23:01 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #329 : 18.08.2008 12:32:25 »

Ripsakkaa kävelyä. Kun vettä sataa niin paljon, niin ei pyöräilyä tänään. Eipähän pääse sade roiskimaan pahemmin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 27
  Tulostusversio  
 
Siirry: