|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #76 : 21.09.2006 19:51:34 » |
|
Tuollainen "stressiröhnötyspallo" olisi varmasti mukava kotonakin ja lapsetkin takuulla tykkäisivät. Se vaan veisi niin himskutisti tilaa, kun haluaisin varmaan sen isoimman... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #78 : 09.10.2006 16:42:20 » |
|
Tänään ei mitään liikuntaa, ei myöskään huomenna. Pikku kinttuni ovat prkel**ll*s*n kipeät ja kosketus arat lauantaisesta vuorikiipeilystä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #80 : 09.10.2006 20:39:03 » |
|
Kiitosta muistutuksesta!
Pitää ottaa jumppapallo esiin. Joskus kun (aika harvoin nykyään) katson TV:tä, siinä edessä on mukava konsti myös ratsastaa sillain hissukseen pallon päällä. Eli vatsan koonti, pakaralihasten koonti ja ei kun ratsastamaan. Auttaa pienien lihasten kuntoon!
Ja olen tanssinut tänään kotiharjoitusta pari tuntia. Eipä sitten muuta! Hei!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #81 : 10.10.2006 11:27:17 » |
|
Mie oon nostellut tänään puntteja useampaan otteeseen Tuppaavat jäämään pahasti kannan alle, kun on vähän vyötärö löystynyt - on niin märkää ja kuraista, että pakko on nostella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #82 : 11.10.2006 07:32:05 » |
|
Eilen käytiin kuntosalilla. n. 1h treenit, jossa käytiin koko keho läpi. Harrastan kuntosalia 2 kertaa viikossa, mutta nyt jäi yksi käynti väliin, kun oli lapsenvahtihommia Minulla on jumppapallo, joka ei ole kovinkaan korkea (en muista mittaa), koska olen pieni ja lyhytjalkainen. Väri on tietty indigo
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #85 : 08.12.2006 20:08:56 » |
|
Ihana liikuntakalenteri, Elämänilo Innostuin heti bongailemaan uusia harrastusvinkkejä! Mulle liikunta on vähän niinkuin elämäntapa ("ikiliikkuja" AC ), vaikken mikään himokuntoilija olekaan. Joogaa, kuntosaleilua ja reipas kävelylenkki viikottain, jonka lisäksi koira pitää liikkeellä sadepäivinäkin ... Nyt kaveri on yrittänyt innostaa lattareiden pariin. Joogaa suosittelen lämpimästi - kannattaa ainakin kokeilla! Liikunnan iloa kaikille!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #86 : 09.12.2006 20:41:10 » |
|
Erilaista liikuntaa tänään. Ostoskeskus kiertelyä useita tunteja. Jalat on ainakin kipeät kovalla lattialla kävelystä. Niin....nyt on sitten joululahjat hankittu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #87 : 10.12.2006 20:22:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #88 : 12.12.2006 19:14:40 » |
|
Meinaan lähteä taltuttamaan työuupumuksen poikasta ja kaamosmasennusta pitkälle kävelylenkille... Ystävät, tänään EI sada Liikunnan iloa teille muillekin!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
|
|