Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko Drama Queen?  (Luettu 18746 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #15 : 30.08.2006 23:19:01 »

Venus Leijonassa...

Joten rakkauden täytyy olla aika draamaa, eikö?  Cheesy
(draamahan on normaalia elämää, josta on vain tylsät kohdat leikattu pois)
tallennettu
solitaire
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 31.08.2006 10:06:49 »

Olen. Eiköhän se tuosta skorppari-leijona- vaikutuksesta johdu. Edellisessä suhteessa meni oikein överiksi, kun oli vastassa toinen tulisielu. Tajuan kyllä, että tämä piirre tai ehkä karttani tulisuus noin ylipäätään, saattaa tuntua lähipiiristä välillä ärsyttävältä. I'm working on it... mutta vanha koira ei opi helposti uusia temppuja  Smiley
tallennettu

aurinko leijona
nouseva skorpioni
kuu neitsyt
merkurius leijona
venus leijona
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #17 : 31.08.2006 10:24:04 »

Kuuni Leijonassa sen tekee  knuppel2 Embarrassed idiot2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #18 : 31.08.2006 12:08:45 »

Nuorempana tein kans noita dramaattisia lähtöjä, kun tuli riitaa äidin kans.. sanoin muuttavani pois, kunnes yks kerta äiti sanoi, että ota sit kaikki tavaras mukaan, ettei tarvii niitäkään tulla hakeen.. siihen jäi muuttoni.. Iän ja lasten myötä sitä kummasti rauhoittuu.. ja toivottavasti kasvaaa coolsmiley

smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #19 : 31.08.2006 14:39:17 »

Nuorempana tein kans noita dramaattisia lähtöjä, kun tuli riitaa äidin kans.. sanoin muuttavani pois, kunnes yks kerta äiti sanoi, että ota sit kaikki tavaras mukaan, ettei tarvii niitäkään tulla hakeen.. siihen jäi muuttoni.. Iän ja lasten myötä sitä kummasti rauhoittuu.. ja toivottavasti kasvaaa coolsmiley

Sama juttu täällä tosin olen vielä niin nuori että joskus saatan tehdä niin vieläkin...
Lisäks paiskon ovia ja kovaa!  smitten

tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #20 : 31.08.2006 14:51:09 »

Ei niin saa tehdä  Wink

Lari - Rauhallisuuden perikuva  angel
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #21 : 31.08.2006 14:53:25 »

Ei niin saa tehdä  Wink

Lari - Rauhallisuuden perikuva  angel

Mutta se tuottaa hyvää tulosta ja auttaa purkamaa kamalat agressiot!
Pitäskö hommata vaikkapa nyrkkeilysäkki ja hanskat?
Sit aina tällää siihen säkkiin jonku ärsyttävän ihmisen kuvan ja alkais hakata ja potkia, kuntokin kohenis kai samalla...
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #22 : 31.08.2006 15:06:52 »

juu eihän noin sais tehdä  coolsmiley.. kyllähän me se tiedetään ,vai mitä Jinx  Cool.. mutta minkäs teet kun on kaksosen spontaani tempperamentti, ei kerkiä ajatteleen ennenkuin tapahtuu.. jälkeenpäin vasta katsotaan tuhot  Grin 2funny

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 31.08.2006 15:13:46 »

Venus Leijonassa...

Joten rakkauden täytyy olla aika draamaa, eikö?  Cheesy
(draamahan on normaalia elämää, josta on vain tylsät kohdat leikattu pois)

Joo! Niin kuin Alfred Hitchcock sanoi Smiley Hän oli ainakin astrothemen mukaan nouseva leijona, ja aurinko oli hänellä myös leijonassa ja kuu skorpionissa, sama kolminaisuus kuin minulla smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #24 : 31.08.2006 15:34:27 »

juu eihän noin sais tehdä  coolsmiley.. kyllähän me se tiedetään ,vai mitä Jinx  Cool.. mutta minkäs teet kun on kaksosen spontaani tempperamentti, ei kerkiä ajatteleen ennenkuin tapahtuu.. jälkeenpäin vasta katsotaan tuhot  Grin 2funny

Grin Niinpä niin, minkäs teet!  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #25 : 31.08.2006 18:48:25 »

Luulen, että toi mun Nousu-Rapuni kanssa hallittee nää drama queen kohtaukset, jotka oli ajankohtasia varsinkin myöhäisteininä 16-vuotiaana kun Proge Kuukin vielä Skorpparissa... Siihen vielä muutama hankala Pluto transiitti ja kyllästyin itteki omaan draamailuuni, mutta kun ei mahtanu mitään.  Undecided

Nykyään olen sitä mieltä, että draama kuuluu teattereihin ja elämä on ah niin rauhallista ilman suuria draamakohtauksia. Suorastaan karttelen nykyään arjen draamoista innostuvia ihmisiä. Iiiks.  Shocked

angel smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #26 : 31.08.2006 18:56:14 »

Tuo leijona-skorppareiden draamailu on kyllä huomattu ja pantu merkille. Ystäväni au leijona ja noususkorppari on kenties maailman tempperamenttisin ihminen... Niitä pää punaisena raivoamis-kohtauksia tulee harvasepäivä... Hän saa vielä lisää vettä myllyyn siitä, että koulussa kukaan ei ota enää tosissaan, vaan kaikki vain nauraa kun hän raivoaa. On se kieltämättä aika huvittavaa.  :Smiley

Hän on ainoa ystävä, kenen kanssa olen oikeasti tapellut niin että kirosanat ja solvaukset raikuvat kilometrien päähän ja sitten vielä läimästiin toisiamme poskille niin lujaa kun lähti... Sitten itkettiin, naurettiin ja itkettiin uudelleen, vannottiin ikuista rakkautta ja ystävyyttä... Tosiystävyyttä... Grin
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #27 : 31.08.2006 19:28:35 »

Mutta se tuottaa hyvää tulosta ja auttaa purkamaa kamalat agressiot!
Pitäskö hommata vaikkapa nyrkkeilysäkki ja hanskat?
Sit aina tällää siihen säkkiin jonku ärsyttävän ihmisen kuvan ja alkais hakata ja potkia, kuntokin kohenis kai samalla...
Niiiin, auttaa!! Embarrassed
Nyrkkeilysäkissä ideaa.. Smiley
Poju on jo kyl äitiltä oppinut ovien paiskomisen..  Huh
Noo, täytyy hommata kaksi säkkiä.. Grin
Ihanaa, kun en ole ainoa joka paiskoo ovia.. smitten
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #28 : 31.08.2006 20:06:03 »

Lainaus
Ihanaa, kun en ole ainoa joka paiskoo ovia..

Etpä tosiaan  Grin Kerran paiskoin oven hieman kovaa niin toisesta
huoneesta tippu peili seinästä  2funny
Joskus pamautin oven auki suutuksissani ja seinään tuli reikä.. kyllä hävetti kun tuli remonttimiehiä korjaamaan putkia ja ne vähän katteli sitä reikää seinässä "hullu ämmä"
  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 31.08.2006 22:51:13 »

Minulla on näitä draamaisia ihmisiä kerääntynyt elämään - itsekin kun sellainen tavallaan olen, niin vedän heitä kai puoleeni.  Grin

Eräs ystäväni  kuu leijona ( aurinko  oinas  askendentti  kauris) ilmaisee dramaattisuutensa jännittävillä tavoilla. Hän ei varsinaisesti ole dramaattinen sellaisella "huutavalla" tavalla, vaan sen huomaa hänen kasvoistaan ja eleistään. Esimerkiksi hän voi todella dramaattisesti ja tylysti jättää ihmisiä taakseen, jos he jollain tavalla loukkaavat häntä. Ihan todella dramaattisesti! Jos hänelle esim. mainitsee näistä ihmisistä, hänen äänestään huomaa sellaisen halveksunnan ja draaman tunnun, ettei voi välillä kuin ihmetellä.  uglystupid2 Hänen asenteensa on enemmän sellainen "voi *** *** he tulevat vielä huomaamaan kuinka upea ja tärkeä olen" ja sitten draama alkaa mykkäkoululla ja kehon 10 cm kasvamisella ylöspäin. Oikea uppiniskaisuuden perikuva!

Sen sijaan äitini  aurinko  leijona on enemmän sellainen, että hän pitää huomiosta ja osaa dramatisoida, mutta ei varsinaisesti ole kovin dramaattinen. En tiedä tajuaako tästä kukaan mitään, mutta hän enemmänkin nauttii suuresti huomiosta ja haluaa sitä, mutta ei sillä tavalla dramatisoi välttämättä niin pahasti kuin tämä kuu-leijona-ystäväni.

Eräs tuntemani  aurinko askendentti jousimies kuu kauris on ehkä maailman lapsellisin, uppiniskaisin ja ylpein dramatisoija ikinä. Hänelle ei voi sanoa yhtään väärää sanaa, kun samalla jo koko maapallo on käännetty väärinpäin, hän ei näe yhtään metsää puilta vaan kiinnittyy yksiin sanoihin ja vääntää niistä ties millaisia muotoja ja dramatisoi ne niin, että lopulta kaikki ovat häntä vastaan.  :Smiley Vaikka hän tietää, että ihminen tarkoittaisi ihan hyvää, mutta valitsee vain huonon sanan, hän saattaa silloinkin ihan "tahallaan" aiheuttaa mielettömän draaman tästä ihmisen yhdestä sanasta, vain siksi että se 1 sana tuhannesta ei sattunut miellyttämään täysin hänen korvaansa.  Huh En osaa häntä ymmärtää kyllä lainkaan, todella omituinen tyyppi.

Itsekin olen drama queen, suuttuessani olen aikamoinen tulikekäle, mutta lepyn nopeasti ja vihaisuuteni on enemmänkin yleensä vihaa itseäni kohtaan, huudan hieman (ja sen hetken kovaa), sitten itken kovasti yksikseni ja sitten kaikki on ohi. Pillastun myös helposti ja "korotan ääntäni" helposti, mutta en sinällään vedä sellaisia "itkuparku"-raivareita oikeastaan kuten tämä eräs jousimies-ystäväni.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: