Minulla on näitä draamaisia ihmisiä kerääntynyt elämään - itsekin kun sellainen tavallaan olen, niin vedän heitä kai puoleeni.
Eräs ystäväni
(
) ilmaisee dramaattisuutensa jännittävillä tavoilla. Hän ei varsinaisesti ole dramaattinen sellaisella "huutavalla" tavalla, vaan sen huomaa hänen kasvoistaan ja eleistään. Esimerkiksi hän voi todella dramaattisesti ja tylysti jättää ihmisiä taakseen, jos he jollain tavalla loukkaavat häntä. Ihan todella dramaattisesti! Jos hänelle esim. mainitsee näistä ihmisistä, hänen äänestään huomaa sellaisen halveksunnan ja draaman tunnun, ettei voi välillä kuin ihmetellä.
Hänen asenteensa on enemmän sellainen "voi *** *** he tulevat vielä huomaamaan kuinka upea ja tärkeä olen" ja sitten draama alkaa mykkäkoululla ja kehon 10 cm kasvamisella ylöspäin. Oikea uppiniskaisuuden perikuva!
Sen sijaan äitini
on enemmän sellainen, että hän pitää huomiosta ja osaa dramatisoida, mutta ei varsinaisesti ole kovin dramaattinen. En tiedä tajuaako tästä kukaan mitään, mutta hän enemmänkin nauttii suuresti huomiosta ja haluaa sitä, mutta ei sillä tavalla dramatisoi välttämättä niin pahasti kuin tämä kuu-leijona-ystäväni.
Eräs tuntemani
on ehkä maailman lapsellisin, uppiniskaisin ja ylpein dramatisoija ikinä. Hänelle ei voi sanoa yhtään väärää sanaa, kun samalla jo koko maapallo on käännetty väärinpäin, hän ei näe yhtään metsää puilta vaan kiinnittyy yksiin sanoihin ja vääntää niistä ties millaisia muotoja ja dramatisoi ne niin, että lopulta kaikki ovat häntä vastaan. :
Vaikka hän tietää, että ihminen tarkoittaisi ihan hyvää, mutta valitsee vain huonon sanan, hän saattaa silloinkin ihan "tahallaan" aiheuttaa mielettömän draaman tästä ihmisen yhdestä sanasta, vain siksi että se 1 sana tuhannesta ei sattunut miellyttämään täysin hänen korvaansa.
En osaa häntä ymmärtää kyllä lainkaan, todella omituinen tyyppi.
Itsekin olen drama queen, suuttuessani olen aikamoinen tulikekäle, mutta lepyn nopeasti ja vihaisuuteni on enemmänkin yleensä vihaa itseäni kohtaan, huudan hieman (ja sen hetken kovaa), sitten itken kovasti yksikseni ja sitten kaikki on ohi. Pillastun myös helposti ja "korotan ääntäni" helposti, mutta en sinällään vedä sellaisia "itkuparku"-raivareita oikeastaan kuten tämä eräs jousimies-ystäväni.