Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko Drama Queen?  (Luettu 18748 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #30 : 31.08.2006 23:01:03 »

[

Inhoan tyyppejä, joilla ei ole mielipiteitä ja jotka eivät uskalla sanoa niitä vähäisiäänkään.  Angry
Miten maailma ikinä kehittyisi, jos joku ei kapinoi vastaan!?!
Suomalainen kulttuuri ei aina helli dramaattisia persoonia. Ulkomailla ilmiö onkin jo yleisempi...

Juu ja mielipiteitä pitää olla, ne rikastuttavat ja opettavatkin jotain toisen näkökulmasta. Minun MIELIPITEENI on se, olen paljon vastaanottavaisempi toisenlaisillekin näkökannoille, kun ne esitetään suht rauhallisesti eikä ruveta vaakkumaan ja raakkumaan.

Pidän tosi paljon väittelyistä, mutta joidenkin dramakoitten kanssa se on jumalattoman rasittavaa. Yritäpä siinä keskustella sitten villasukan oikeasta kutomistavasta, politiikasta tai musiikkimausta
( tai yleensäkin asioista joissa on monta vakaumusta ja suhtautumistapaa) niin yhtäkkiä toinen alkaa iskeä nyrkkiä pöytään ja mennä henkilökohtaisuuksiin. Ja sitten homma kääntyykin niin että dramakkoa pitääkin lepytellä ei jiises..

Omakohtaiset draamattelut ovat melko harvinaisia, mutta yleensä silloin irtoaa kun kärsivällisyys on kertakaikkiaan lopussa. Silloin ei kannata olla maisemissa  tickedoff
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #31 : 01.09.2006 15:26:55 »

Annaelen.. Juu en minäkään enää.. tietääkseni.. oon aika rauhallinen jopa väittelyssä.. se oli ennen se..

smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 03.09.2006 12:11:19 »

Grin Ilmoittaudun drama queen-miehen omistajaksi.

Tuplarapu ja  kuu  kalat on tämä herkkä herra ja kun kokee tunteitaan loukatun -usein ja mitä uskomattomimmista syistä- ilmassa on dramatiikkaa!

smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #33 : 03.09.2006 16:03:41 »

Grin Ilmoittaudun drama queen-miehen omistajaksi.

Loistava huomio - että mieskin voi olla "drama queen"!  laugh
Kyllähän taidan itsekin sellaisia tuntea, voi mahdoton, osaavat he olla ihaniakin...silloin kun eivät temppuile!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
the_planet
Vieras
« Vastaus #34 : 03.09.2006 19:43:49 »

Yksi mieheni kaverin vaimoke on todellinen drama queen. Hauskinta tässä on, etten tiedä tämän henkilön syntymäaikaa tai saati sitten aurinkomerkkiäkään. Täytyy muistaa kysäistä seuraavan kerran ja katsoa, josko olisi yhdistävää tekijää muiden havaintoihin esim. noususkorpparista  Cheesy

Henkilökohtaisesti en voi kun ihmetellä tällaista kuninkaallista käytöstä. Kaikki asiat hän tekee todella suurielkeisesti ja jos kukaan ei huomioi/kommentoi niin sit suututaan ja esitetään jopa uhkavaatimuksia (esim. lähden pois jos ei kiinnosta -tyyliset jutut).
Todella dramaattista. Jos erehtyy hiemankin vitsailemaan sillä tavoin, että tämä henkilö voi ymmärtää väärin niin show on taattu.

Itse hän ei kyllä välitä vaikka haukkuisi minut päin naamaa, mutta auta armias jos hänelle sanoo jotain, niin kyllä alkaa sellanen kesäteatteriesitys, ettei paremmasta väliä. Huh huh, rasittavaa, nyt heräsi mielenkiinto kyllä tutkia tän persoonan syntymäkarttaa  Wink

tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 03.09.2006 20:37:15 »

Ihan kun olisin aistivinani, että juuri noususkoput olis näitä draamagueenejä :Smiley

Kyllä, täytyy myöntää että samaa mustakin löytyy.. varsinkin kun on tunne että maailma potkii päähän niin kyllä dramatiikkaa löytyy tickedoff

Mutta, nää "kohtaukset" menee kyllä aikas nopeasti ohi ja taas vedän itteni ruotuun ja nenän eteenpäin kohti uusia tuulia ja uusia konflikteja Wink

On se hyvä että edes me noususkoput pidetään jonkinlaista meteliä  knuppel2 2funny

Ei sitä millään pahalla, sitä tunnetta vaan kun on niin paljon smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 03.09.2006 21:59:38 »

Juu, nuorempana olin suorastaan mestari näkemään monenlaisia juttuja hirmu synkästi - tosin oli kyllä aihettakin. Kai se rassais ketä vaan, jos ikävuosien 10 - 21 välillä suvusta ja tuttavapiiristä kuolee toistakymmentä eri ikäistä ihmistä, kuka mihinkin... Mut osasin kyllä "jeesustella" paljon pienempiäkin juttuja...

Aikuistuminen ja elämän tuomat kolhut ovat kyllä tasoittaneet tosi paljon, mutta isommista kolauksista näkyy kehittyvän draamaa ihan väkisin, vaikkei itte tahtoiskaan... Sellasia nimim. the_planetin tuttavastaan kuvailemia esityksiä en todellakaan vedä, pikemminkin mulle on alkanut tulla päälle sellanen syrjäänvetäytymisen vaihe...

Noususkorppari olen muuten minäkin ja muu kartta varmaan vaan loitsii lisää liekkejä tähän "tautiin"...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Intimaria
Vieras
« Vastaus #37 : 03.09.2006 22:15:54 »

Ihan kun olisin aistivinani, että juuri noususkoput olis näitä draamagueenejä :Smiley

sen lisäksi kuu jellonat sekä homomiehet.  Grin

smitten
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #38 : 04.09.2006 08:35:12 »

Allekirjoitan täysin tämän  skorpioni- ja  leijona -vaikutteisten ihmisten draamantajun! Grin
Tyttäreni ja miesystäväni ovat molemmat aurinkomerkiltää rauhallisia härkiä, mutta tyttären noususkorppi ja miehen nousuleijona tuo kyllä aika lailla dramatiikkaa kummankin esiintymiseen...

tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #39 : 04.09.2006 18:33:32 »

Allekirjoitan täysin tämän  skorpioni- ja  leijona -vaikutteisten ihmisten draamantajun!

Niin totta... heh... minulla piisaa noita kyllä kartalla...

"Mä haluun huomiota...!"

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e076.gif)

SuPi  Wink
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: