Äänestys
Kysymys: Kauanko olet hengaillut tällä forumilla siis?
Aikojen alusta eli olin jo vanha tuttu vanhalta forumilta - 19 (42.2%)
Alusta saakka tällä "uudella" forumilla - 11 (24.4%)
Puolisen vuotta - 5 (11.1%)
Muutaman kuukauden - 6 (13.3%)
Olen uusi kasvo täällä - 4 (8.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 32

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gallup, kuinka kauan olet astroillut tällä forumilla?  (Luettu 13954 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 30.08.2006 18:55:08 »

Tälläinen pikku galluppi, Kuinka kauan olet astroillut täällä? Oletko kenties ollut entisellä forumilla myös mukana?
Mikä vetää sinut tänne keskustelemaan? Olisiko palstalla mielestäsi jotain parannettavaa? Mikä on forumilla parasta?
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 30.08.2006 19:27:33 »

Kivoja nää kaikenkarvaiset gallupit Cheesy

Olin mukana jo vanhalla foorumilla, tosin siellä ensin aika kauan sivusta seuraajana, kunnes sitten jossain vaiheessa teki mieli alkaa itsekin ottaa osaa keskusteluihin.

Sama toistuu osittain kohdallani täälläkin. Joka päivä käyn kyllä lukemassa viestit, mutta jostain syystä ei tule aina tartuttua juttuun, vaikka paljon mielenkiintoisia aiheita olisikin. Ehkä johtuu siitä, että en muutenkaan kauheasti tykkää nöpöttää koneen ääressä..

Mikä tänne sitten vetää, mikä on parasta...no tietty ihanat ja samanhenkiset ihmiset.  smitten Kyllä täältä on tarttunut mukaan paljon uusia juttuja (ja tuttuja), luettavia kirjoja, vinkkejä aina kodinhoidosta meditointiin, tukea kun on elämä kenkinyt rautakärjillä päähän. Ja myös tuo omien kokemusten jakaminen ja uusien näkökulmien saaminen asioihin on kyllä arvokas asia täällä.

Siinä niitä kai syitä ja siirappia jo tulikin tällä heilumiseen..  Cheesy *pus ja hali kaikille*
« Viimeksi muokattu: 30.08.2006 19:30:34 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 30.08.2006 19:29:10 »

About siitä lähtien olen täällä ollut, kun tämä sivusto uudistui. Silloin vasta löysin mestan...

Minua vetää tänne keskustelemaan vapaa sana ja se, että täällä ei ole häiriköintiä ja asiattomuuksia lähestulkoot yhtään. On ihan oikeaa ja asiallista sanahelinää. Rakastan kirjoittamista ja ihmisiä ja olen aina ollut vikkelämpi kynästä kuin suustani, tosin tässä tapauksessa näppiksistäni... :Smiley Ehkä tämä täyttää jonkun "tyhjän aukon" arjessani, olen oikeastaan aika addiktoitunut. En kuitenkaan huolestuttavan pahasti, kun en sairastunut vakavaan depressioon, vaikka olinkin täältä lähes koko kesän poissa. :Smiley

Astrolaiset, olette minulle rakkaita. Vaikka te kaikki täällä olette periaatteessa kuvitteellisia hahmoja, olette kuitenkin yhdenlainen perhe minulle... Isiä, äitiä, siskoja ja veljiä... Joskus aina ajattelee jonkun kirjoituksesta että voi kun suloista kun toi taas tolla tavalla höpisee, et pitäis halia... Heheh...

uglystupid2 Grin smitten smitten

Parannettavaa? En tiedä, ei kai. Ei tule nyt mieleen, muuta kuin se chattimahdollisuus olisi aika hauska.

Parasta on se, että pystyn olemaan täällä juuri se, mikä olen, eli monenmoisten ristiriitaisuuksien summa, enkä koe siitä epämääräisiä fiiliksiä toisin kuin in real life, jossa on kauheet paineet siitä, mitä puolta itsessäni pitäisin vakiona, jotta muut eivät hämääntyisi...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 30.08.2006 20:17:45 »

Vanhalla foorumilla olin dogstar.. Sitten tuli pidettyä pitkähköä paussia, jona aikana tämä foorumi oli uudistunut. Vanhaa salasanaani en muistanut, joten olin sitten reilun puoli vuotta se enska.

Tänne on kiva tulla turisemaan ja etsimään tietoa/vinkkejä itseä kiinnostavista asioista. Samalla oppii näkemään asioita toisenlaisistakin vinkkeleistä ja mikä hienointa, tajuamaan miten muonimuotoisia me ihmiset erilaisuuksinemme olemme.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.08.2006 20:30:08 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #4 : 30.08.2006 20:18:13 »

Taisin tulla aikalailla niihin aikoihin kun tämä nykyinen sivusto valmistui.

Täällä on mukavaa ja kivoja juttuja. Vähän kyllä päässä päässä poksahtaa kun tulee näitä merkkejä  merkurius ceres aspect_squ aspect_opp oinas  2funny

Melkeinpä pakko aina välissä käydä kurkkimassa, että mitä siellä nyt kirjoitellaan.  Grin

Parannettavaa....Hmmm.... Haluaisin kaksi uutta hymiötä. Tällaisen Embarrassed joka kuitenkin olisi hymysuin. Ja sitten miehekkäämmän näköisen pusun  Kiss

Minulle te olette kaikki todellisia, ei mitään kuviteltua. Jokainen teistä on yksilö ja yhden näinkin jo tuossa viimeviikolla. Ihminenhän se oli joka tänne oli teille ja minulle kirjoitellut
 smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #5 : 30.08.2006 21:04:12 »

Vanhalta aloittanut.. uudella jatkanut..
Täällä on niin ihania ja mielenkiintoisia juttuja.. erilaisia, värikäitä ja höpösiä persoonia juttujen takana  Grin

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 30.08.2006 21:17:06 »

Muutaman kuukauden. Tällä hetkellä vetää mukaan tämä yhteisö. Paljon kirjoittajia ja mielenkiitoisia keskusteluja henkisistä asioista.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #7 : 30.08.2006 23:17:21 »

Puolisen vuotta olen täällä jupissut joutavia...
(Joskus ehkä asiaakin, riippuu vähän näkökulmasta.  Grin )
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 30.08.2006 23:50:10 »

tickedoff

Kyllä juu, ja silleen. Onneksi saan kirjoittaa edelleen!!

Joitakin kertoja on koitettu heittää, tai ainakin

savustaa ulos! ?  :Smiley  Enkä kyllä näe siihen

mitään asiallista syytä!! ?  knuppel2

Voihan se olla likinäköissyyytttä! ?

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #9 : 31.08.2006 10:00:27 »

Toissa Pääsiäisen Pitkäperjantai on venynyt kohdallani nääääääin pitkäksi foorumilla, eikä loppua näy  Cheesy angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #10 : 31.08.2006 10:09:02 »

Kauan!  Wink Vaan vähän aikaa vielä ennen kuin kaikki on valmista siihen toiseenkin tapaani kertoa asioistani muille. :Smiley smitten

Täällä on ollut aina "mahtava meininki"!  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 31.08.2006 10:36:43 »

Itsekin kirjoittelin vanhalla forumilla muutaman kuukauden ennen kuin tämä uusi alkoi, eli jonkun aikaa.
Te hyypiöt olette ihan kivoja  Wink
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 31.08.2006 10:54:32 »

Muutaman kuukauden.  Smiley
Mukana on paljon mielenkiintoisia aiheita ja keskusteluja. Cheesy Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 31.08.2006 11:22:49 »

Minä rekisteröidyin vajaa vuosi sitten ja kävin vain harvakseltaan lukemassa mitä foorumilla kirjoitellaan.

Lähinnä kävin lukemassa vuosihoroskooppia, viikkovillitystä ja sen sellaista.

Tuossa Helmikuussa sitten aloin kirjoitteleen täällä
(http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/yatib33x40.gif)

Täällä on niin ihania ihmisiä ja persoonia sekä mielenkiintoisia aiheita laidasta laitaan
(http://acegames.gsmhosting.net/Forum/images/smilies/luvsun.GIF)
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #14 : 31.08.2006 11:39:45 »

Minä ilmestyin vanhalle foorumille kun innostuin ruotimaan vaikeaa äiti-suhdettani ja löysin kohtalotovereita... 

Nyt vietän täällä aikaani niin usein kun se vaan on mahdollista. En pysty kirjoittelemaan niin usein kun haluaisin, sillä pieni poikani rakastaa noita hauskoja pallonaamoja ja hän puskee aina tähän väliin ehdottelemaan, mitä milloinkin pitäisi laittaa...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: