Äänestys
Kysymys: Kauanko olet hengaillut tällä forumilla siis?
Aikojen alusta eli olin jo vanha tuttu vanhalta forumilta - 19 (42.2%)
Alusta saakka tällä "uudella" forumilla - 11 (24.4%)
Puolisen vuotta - 5 (11.1%)
Muutaman kuukauden - 6 (13.3%)
Olen uusi kasvo täällä - 4 (8.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 32

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gallup, kuinka kauan olet astroillut tällä forumilla?  (Luettu 13948 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 31.08.2006 14:45:22 »

Reilun vuoden, ehkä noin puolitoista. Huh Eli vanhalla foorumilla aloitin - tosin sitäkin edelsi vielä vanhempi versio, jolla en ehtinyt vaikuttaa.

Koko ajan olen käynyt täällä aika säännöllisesti, mutta toki muusta elämästä riippuen aktiivisuus on hieman vaihdellut.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Camisha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 31.08.2006 16:41:31 »

Muutama kuukausi on vasta tullut hengailtua, vaikkaan ei aina niin aktiivisesti. Smiley
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #17 : 31.08.2006 17:33:31 »

Ehe aikojen alusta...  Shocked  Grin

No siis olisiko ollut 2004 joulukuuta kun ensimmäisen kerran rekisteröidyin silloiselle foorumille. Sen jälkeen ollut koukussa. Yrittänyt pysyä muutosten tahdissa mukana... laugh

Nimi vaihdellut... Alzbetasta ja Nikitasta Liljaan.

Jotenkin viimeiset pari vuotta on ollut sellainen elämäntilanne, että tämä astroilu on hyvin sopinut kuvioihini mukaan ja kuten monet muut jo sanoivatkin, täällä on aivan ihania ihmisiä ja ensimmäistä kertaa voinut puhua mieltä askarruttavista asioista niiden oikeilla nimillä eikä heti olla että oox vähä niinku daah joku hihhuli... mä en ala tollast... siis chakra.. mikä? Enkelit just juu...

Ihanaa kun tämä foorumi on olemassa ja ihanaa kun te kaikki olette täällä.  smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 31.08.2006 18:23:17 »

Vanhalla foorumilla jo aloittelin, sinne kirjotin lilith-nickillä harvakseltaan. Hirmunen opettelu tässä sanojenpyörittelyssä on ollut, (vähän vieläkin) kun en luonnostaan ole ollenkaan kirjoittajatyyppiä.

Hyviä oivalluksia ja pähkäilyjä täällä on saanut lukea. Ja sitä toista ja kolmatta ja neljättä ja.... ääretöntä perspektiiviä. Olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä ja heidän tarinoistaan.
Ja kauan etsimäni "siskon" täältä löysin. Ja paljon mieltälämmittäviä kanssakulkijoita.

(http://www.unc.edu/~jonpark/C&H%20Hug.jpg)

Lämmin halaus kaikille
Synapsi

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #19 : 31.08.2006 19:11:59 »

Ensimmäistä kertaa tutustuin foorumiin luultavasti silloin kun tämä 'uutukainen'avattin(?) Sain ainakin tuttavaltani sellaisen 'kutsun' tänne..
Alussa kirjoittelin harvakseltaan, sitten tiiviimmin ja sitten vielä tiiviimmin.  Cheesy
Erilaisten ihmisten kirjo viehätti ja erilaiset näkökulmat. Sain lukea koskettavia tarinoita, ärsyttäviä juttuja, kauniita sanoja, klisheitä, kaikkea mitä nyt vain voi olla...  :Smiley
Joidenkin kirjoitukset johdatti avaamaan uusia näkökulmia, katsomaan peiliin, joidenkin ei saaneet mitään kosketuspintaa...
Löysin jopa Ystävän tätä kautta.  smitten

Jossain vaiheessa kyllästyin... tuntui että ei ole mitään sanottavaa...
Jos nyt koskaankaan on ollut.  Shocked
Välillä siis ainostaan käytin oman astron palveluja, jonka käyttöä varten tämänkin nikin loin. Jostain syystä ajauduin taasen tänne (muutaman kuukauden poissa...en muista)... enkä viitsinyt mitään nasevampaa nikkiä keksiä... olkoon siis tämä nyt!
 Smiley

tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #20 : 31.08.2006 22:06:59 »

Vanhaa foorumia lueskelin, uudelle aloin kirjoitella varmaan joskus viime joulukuussa...? En muista enkä voi tarkistaakaan kun olen niin monta kertaa häipynyt täältä ja palannut possuna kotio.  Undecided  :Smiley  Tongue
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #21 : 01.09.2006 11:25:24 »

Aikojen alusta, juu. Smiley Eli sieltä ihan ensimmäiseltä foorumilta asti jatkoin toiselle ja nyt tälle kolmannelle. Uranuksen ylittäessä Merkuriukseni Vesimiehessä viitisen vuotta sitten tuli löydettyä kaikki mahdolliset netin astrologiset keskusteluryhmät ja postituslistat.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 02.09.2006 13:49:26 »

merkurius  aspect_con syntymäkartan  mars 30.3.06 kun liityin jäseneksi.
Joten käsky kävi jotenkin tuolla takaraivossa, että tänne. Cheesy
Näköjään "taivas on kattona" teemoilla ja hyvä niin ja mielenkiintoista.
Aina sitä oppii uusia asioita eli positiivista nähdä että vielä tällä iälläkin sukeltaa mielenkiintoisiin asioihin   smitten
Kiitos että saan kuulua porukkaan  Kiss

Wink Mateve
tallennettu

mateve
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #23 : 02.09.2006 23:35:28 »

Hei Ystäväin

(http://acegames.gsmhosting.net/Forum/images/smilies/luvsun.GIF)

Nimi:     Elämänilo
Asema:    Astroholisti
Rekisteröitynyt:    2005-11-06, 17:28:50

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 03.09.2006 01:56:29 »

Horoskoopeista ja astrologiasta kiinnostuneena olen ollut lueskelemassa sivustoja jo vanhallakin foorumilla. En edes muista koska löysin tämän mahtavan sivuston. Vasta tämän vuoden maaliskuussa aloin kirjoitella harvakseltaan itsekin. en ole oikein sinut tietokoneiden kanssa ja siksi kirjoittelu on kovin vähäistä. Käyn ehkäpä pari kertaa viikossa sivustolla. Ja näin työn puitteissa jos teen rauhallista yövuoroa niin ehdin katsastella sivuja ja keskusteluja vähän tarkemminkin. :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
DreamCatcher
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 03.09.2006 08:13:35 »

Ihan sitten eilisestä saakka olen ollut mukana, eli "muna-asteella" siis ollaan. Yritän päästä vähän kärryille aiheista ja tutustua henkilöihin keskustelujen avulla. Vaikuttaa aivan mahtavalta forumilta ja mikä parasta, jutut on kuin itse olisi kirjoittanut... taas kerran pitää sanoa, että "asioilla on tapana järjestyä"! Tämä on varmaan parasta mitä saatoin juuri nyt löytää!  Smiley
tallennettu

"We are The Fallen Star..."
- WHITE WOLF, CROW
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #26 : 03.09.2006 13:19:00 »

Ihan sitten eilisestä saakka olen ollut mukana, eli "muna-asteella" siis ollaan. Yritän päästä vähän kärryille aiheista ja tutustua henkilöihin keskustelujen avulla. Vaikuttaa aivan mahtavalta forumilta ja mikä parasta, jutut on kuin itse olisi kirjoittanut... taas kerran pitää sanoa, että "asioilla on tapana järjestyä"! Tämä on varmaan parasta mitä saatoin juuri nyt löytää!  Smiley

Varsinkin, kun sattumaa ei ole, voidaanko sanoa, että olet tullut "Kotia" juuri oikeaan aikaan!  Wink smitten smitten smitten

Tervetuloa siis minunkin puolestani Smiley
Kaarina
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #27 : 03.09.2006 14:03:39 »

Vasta viikon verran! Miksi sitten liityin mukaan? Noh olen etsinyt forumia, jossa aihe olisi mielenkiintoinen. En ole aikaisemmin osallistunut mihinkään forumiin. Sattumien summa oli myös se, että juuri ennen kuin liityin tänne, kaverini kysyi, että oletko mukana missään forumissa ja samalla selitti mihin hän kirjoittelee. Viikko sitten aloin selailemaan suosikkikansiossa olleita astrologisia sivuja ja kappas - siinähän tämä oli nenun edessä  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: