Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten kommunikoida tälläisen kanssa  (Luettu 20817 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« : 31.08.2006 19:02:11 »

Ajatelin kysyä teiltä rakkaat astrolaiset yhdestä syntymäkartasta.  smitten

En tosin tiedä näkeekö sitä kartalta vai mitenkä.
Eli:
Miten pitäisi kommunikoida, 27 10 1970, 9:02 syntynyt, kemi (mies on hän, jos se on oleellista)

Sanotaanko niin että meidän tulisi kommunikoida, mutta vastapuoli ei ole ilmeisesti helpoimmasta päästä. Onko mahdottumuus päässä tälläisen kanssa samalle viivalle / tasolle.

Olen väsynyt hänen yksipuoliseen alistavaan kommunikointiin. Hän tavallaan aina suojautuu ja kertoo ajatuksia vain omalta kohdaltaan.

Miten lyödä määräilijälle nätisti luu kurkkuun  Wink

Riittääköhän tämä tieto näin aluksi :Smiley
Rakkaudella Ilppari  smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #1 : 01.09.2006 13:19:39 »

Jospa koittaisit leikinomaista asennetta häneen, huumoria.. sillä hänen sielun opetuksensa on juuri se tässä elämässä.. älä anna hänen hämätä alistavalla käytöksellään.. hän vain peittää omaa epävarmuuttaan.. ole vain oma tasapainoinen, rehellinen itsesi.. huumori sulattaa monta kertaa kovankin kuoren  Wink
astrologisia näkemyksiä saa joku muu tulkita..

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
kooky
Vieras
« Vastaus #2 : 01.09.2006 13:55:22 »

hyvä neuvo! Smiley

Dominoivista ihmisistä itsekin kärsineenä...mutten niin enää, herää kysymys, "entäs sitten jos määräilet siinä, määräile vaan mitä se minua liikuttaa" ja hymyilee päälle. tarvitseeko niitä ottaa vakavasti ja mennä mukaan siihen "kuvioon" minkä tälläinen ihminen tarjoaa.

tuo huumori tuli tuolta videoketjustakin madonnaparodiasta mieleen että kuinka tärkeetä onkaan osata nauraa itselleen ja omille tunteilleenkin...en oo sitä aina osannut ja voin vaan kuvitella kuinka pateettinen olen voinut olla siinä omassa tunteissa kieriskelyssäni Grin

niin ei siinä tunteellisuudessakaan mitään pahaa, niinkauan kun se ei oikeesti aja itseä suohon...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #3 : 01.09.2006 14:00:59 »

Jassoo...tupla skorpioni ja kuu yhtymä pluto smitten

täällähän oli parikin miespuolista aurinko/asc skorpionia, en tiedä ovatko paikalla valottamaan skorpparitajuntaa.

mut sehän on viimenen asia tietenkin mitä skorppari tekee, nimittäin paljastaa itsestään mitään Grin

*huumoria*
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #4 : 01.09.2006 15:12:11 »

Kiitoksia viesteistä  Kiss

Huumori ja leikinomaisuus puuttuu kyllä tältä herralta Huh
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #5 : 01.09.2006 15:17:12 »

Lari.. ei keneltäkään puutu huumori ja leikki.. sellaiset ihmiset ovat vain unohtaneet sen  Wink.. koita nyt vaan.. voit jopa itsekin yllättyä  Grin

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 01.09.2006 16:26:19 »

Tiedän erään miehen jolla sama syntymäpäivä mutta eri vuosi, ja hyvin hyvin dominoiva persoona ja valitettavasti väkivaltainenkin. Joudun häntä pakolla joskus näkemään ja en oikein ole ikinä osannut puhua hänelle, ehkä hän on mielestäni hiukan pelottavakin...
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #7 : 01.09.2006 16:55:57 »

Artemis Smiley

Sanoisin ehkäpä samallalailla hänestä. Väkivaltaisuudesta hmmmm.... Ei hän ihan käsiksi tietojeni mukaan ole käynyt, mutta vastapuoli voi kyllä luulla että kohta Bläsähtää.

Tiukassa paikassa ei todellakaan mikä kiva  Sad

Hihi, ja minun pitäis rauhoittaa tuota tyyppiä ja pitää tasapainossa  :Smiley
Siinä tehtävää kyllikseen smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 01.09.2006 17:45:57 »

Eräs toinen mies jonka tunnen kuvaili juuri sitä miestä siten "ettei tiedä miten päin pitäisi olla hänen kanssaan tai mitä puhua hänelle". Siltä se tuntuukin. Hän saa myös pelottavia vihakohtauksia, paikka voi olla mikä tahansa mutta hän ei osaa hiukkaakaan hillitä itseään, huutaa, kiroaa ja nimittelee. Ja mies on jo yli neljänkympin, ei mikään nuori poika enää.
Surulliseksi minut tekee se että eräs minulle rakas ihminen saa kestää tuon kaiken arkielämässään...
Minäkin olen tempperamenttinen, mutta olen kuin itse neiti herttainen kun vertaa häneen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 02.09.2006 08:27:37 »

Enpä tiedä onko se jotenkin tuon pvm:n etuoikeus.

Tunnen kaksi henkilöä joitka synt 27.9 ja toisen kanssa mahdoton puhua, käyttää valtaa, toinen valaistunut Mestari.

Toiset kaksi henkilöä synt 16.01 ja toisen kanssa mahdotonta, toinen mukava.

Eli sellaiset jotka käyttävät valtaa, niillähän on varmaan se Pluto siellä jossain. Ja jos ne eivät saa valtaa toiseen läpi, ne tekevät mitä haluaa. Olen juuri kyseisen ongelman kanssa luovuttanut. Jos joku olisi nk Hyvä vallankäyttäjä, se olisi eri asia. Vallankäyttäjä vain harvoin osaa olla hyvä, suhteessa toisen tahtoon.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 08:44:57 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #10 : 02.09.2006 08:34:49 »

Pakko kommentoida tätä, kun sain itse vastauksen seuraavasta jutusta. Mies saattaa olla jutun "metsästäjiä". Kokeiles käyttää muuten violettiliekkiä kyseiseen tapaukseen, kirjoitin siitä lyhyesti osioon muita kokemuksia. Tässä juttu:

http://www.crimsoncircle.fi/ajankohtaista/hapiru.htm
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 02.09.2006 08:40:06 »

27 10 1970, 9:02 syntynyt, kemi

Short Report - Personal Portrait
for Mies , born on 27 October 1970    
Text by Robert Pelletier
Copyright © Astrodienst AG 2000

Introduction

Sun in Scorpio, Moon in Virgo * Ascendant in Scorpio, Mars in the Tenth House *

OLISIN VOINUT ARVATA ETTÄ henkilö josta puhut on tuplana Pluton hallitsema, kuten exäni on noususkorppari. Teetä teidän yhteiskartat vaikka Astrodienst tai ystävyys/bisneskartta Starmatch niin tiedät! Miehen Mars kymppihuoneessa tarkoittaa kovaa draivia uralla ja sitten siellä tais olla vielä Saturnus seiskassa, joka on suhteiden ja avioliiton huone..huh. Hänellä on paljon kamaa uran ja työn huoneissa sekä minän ja henkisyyden, eikä muualla paitti seiskassa, mahtaa olla tapaus!

Tuli muuten tuolle 16.01 vaikealle tyypille tällainen analyysi, ELI vallankäyttäjät pääsevät usein leikkimään kaltaistensa kanssa.  Heijastaako Lari tuo toinen henkilö sinua?

The other one   **
During this time you may find your own inward unconscious drives mirrored in someone else's actions. Usually this occurs as a conflict in which the other person acts very irrationally and compulsively in ways that are detrimental to your goals. Look at this person very carefully. Although it may seem quite magical, he or she is really reflecting your own inward ego problems. The other person is yourself! This is because you tend to project your inner attitudes onto the other person, rather than experiencing the other person directly as he or she really is. Unpleasant as it may be to deal with someone who is being difficult, you may learn a great deal about yourself in the process.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mars Opposition Moon
activity period from 31 August 2006 to 3 September 2006.

Olen pahoillani jos oma tyylini puhua on heijastellut joskus valtataistelua jota olen käynyt kahden näistä henkilön kanssa. Iloista ja onnellista asiassa on, että mitä tahansa koemme, se kertoo meistä Itsestämme ja meillä on aina sisäinen rakkaus.

Itseäni ei erityisesti kiinnosta valta, valtataistelut, minusta ne on ajan hukkaa. Ilman rahaa ei saa valtaa elämäänsä tosin, vauraus on tärkeempi juttu, mutta siinä voi sotkeentua samoihin systeemeihin.

Hui, exälleni tuli myös toinen erittäin mielenkiintoinen juttu! Kyllä, elämä todella opettaa ja juuri näin olen uskonutkin asioiden olevan!

Ihmiset joihin hän luotti, saattavat alkaa hylätä häntä vaikkei hän niin haluaisi. Eihän hänkään välittänyt siitä mitä minä ehkä haluaisin.

Appropriate relationships   ***
Valid during many months: This influence signifies a time of severe testing in your relationships with others. The demands of your work or the demands of your personal life will force you to reevaluate which relationships in your life are worth keeping and which are not. If you do not face this challenge consciously, the pressure of events will force you to do so, because people who have been with you for a long time will leave against your wishes.

There is often a strong tendency to build a wall between you and others without even realizing it. The only way you will know is that suddenly you will feel alone and out of touch with everybody. You may feel that you have no support from others, even loved ones whom you have counted on in the past for love and support.
This may represent a temporary state of affairs or a passing mood. Or it may represent a serious breakdown in your relationships because of misplaced priorities in the past or because of associating with people who were wrong for you in terms of your personal goals and needs.

In the case of misplaced priorities, perhaps you have paid more attention to getting ahead in life than to giving and receiving love.
Or perhaps in the past, fear of your own inadequacies or fear that you are unlovable has made you withdraw from others. Now the consequences of these problems are emerging, causing you to feel alone.

Jotkut saattavat katkoa välejä jossain paikassa mennäkseen muualle, jossa pitää kaikki alkaa taas alusta. Uskooko Plutotyyppi silloinkaan että valtapeli ei kannata?  Kiss Exäni on ilmeisesti välittänyt harrasteryhmästä enemmän kuin naisista, eli vasta harrasteporukoiden/työporukoiden suunnalta tuleva hylkäys tekisi siihen vaikutuksen. Olen yrittänyt kiinnostua ryhmästä, organisaatiosta tänä syksynä mutta ei onnistunut. Bisnekset vetää enemmän puoleensa. Mutta jos olisin naimisissa, arvostaisin sitä asiaa toisin kuin eräs, joka hoiti liittonsa läpihuutojuttuna. Toisenlaisiakin miehiä on.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 10:09:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Vieras
« Vastaus #12 : 02.09.2006 13:12:25 »

Täytyy myöntää että englanti on päässyt pahasti ruostumaan. Tosin koskaan en ole ollut hyvä kielissä.  Embarrassed

Suomensin jotenkin tuon kohdan: The other one. En oikeastaan saanut siitä paljoa irti. Paljon helpompaa on kysyä matemaattisesti, miltä siltarakenteesta tuntuu.

Lainaus ^^GS^^
Ihmiset joihin hän luotti, saattavat alkaa hylätä häntä vaikkei hän niin haluaisi. Eihän hänkään välittänyt siitä mitä minä ehkä haluaisin.

Olen suunnilleen siinä tilanteessa että annanko hänen olla.
Hänen ajatuksiinsa ei pääse. Tiedostan kyllä hänelläkään ei ole helppoa, mutta tuntuu että kommunikointi on kuin lusikalla yrittäisi vuorta siirtää.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 02.09.2006 13:18:51 »

En jaksa suomentaa nyt kaikkea, mutta teksteissä kuvattiin henkilöä joka uhraa kaikki suhteet sille, että saa omaa henk koht valtaa, vapautta ja hyötykontakteja sekä rahaa. Ja jossain vaiheessa ihmiset antavat kaiken sen takaisin, karma palautuu.

En kokenut tuota henkilöä itseäni henkisesti vahvemmaksi, oli vain liian eri meininki ja tapa suhtautua elämään. Ensin luulin että sekin tykkää menosta ja viihteestä ja sen sellaisesta mutta kun se käytti näitä harrasteita, järjestöjä ja niin edelleen egonsa pönkitykseen ja vallan ja aseman hakemiseen. Parempi asema järjestössä kuin töissä. Niin sitä tässä yritin sanoa, että jos olet henkisesti vahvempi, jätä peli.

Näin on, nämä hlöt ei välttämättä ihan vähällä aukea tai sula, saatat Lari tuhlata aikaasi vaan. Koska he saattavat valtapeleissään myös kaiken lisäksi rakentaa seiniä ympärilleen, ettei kukaan pääsisi sinne heikkoon sieluun käsiksi.

Although it may seem quite magical, he or she is really reflecting your own inward ego problems. The other person is yourself! This is because you tend to project your inner attitudes onto the other person, rather than experiencing the other person directly as he or she really is.

*Tuo tuossa tarkoitti sitä, että vallanhaluinen henkilö joutuu kohtaamaan samanlaisia sitten, eli jos teidän välillä on joku kiista niin on hänellä muuallakin ja nuo muut heijastelevat hänelle häntä itseään, entä, voiko kuvitella että hän heijastaisi SINULLE jotain osaa sinua tai jotain mitä tarvitset?Huh smitten
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 13:25:33 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Lari
Vieras
« Vastaus #14 : 02.09.2006 13:47:26 »

Kiitos Gold  Kiss

Täyttä asiaa. Ehkäpä olen henkisesti vahvempi ja vapaampi.

Tavallaan tämä ihminen on loukussa / tilassa, josta ei ole ulospääsyä. Eikä hän ole edes rakentamassa ovea vapauteen.

Heijastusta en ole kovin paljoa miettinyt. Luulen että se toimii kumpaankin suuntaan ja vielä niin että negatiivinen voittaa neutraalin. Vain äärimmäisen positiivinen voittaa kaikki, mutta se on raskasta jatkuvasti ylläpidettäväksi. Voimat ja usko loppuu.
Kivaa tekstiä, pusi pusi  Kiss smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: