jaa niin mutta en mie muiden laskumerkeistä osaa sanoa heittäytyvätkö, vaan oinaan symboliikkaan se sopii. johtavana tuli-merkkinä sillä on aloitekykyä, spontaaniutta ja hetkessä elämisen taitoa, ja se oleellisin,
on teeskentelemätöntä energiaa, ei esitä
eiks se oo leijonien heiniä enemmänkin se näyttämötaide?
Oi miten mukavan olon saitkaan minussa aikaan.
Olen saanut haukkuja juurikin näistä oinas.piirteista, mitä tuossa kuvasit.
Tuhahtaen toki poistunut paikalta, vaikkapa ois harjoitus menossa ja mun vuoro. Todennut vaan, että siinä on lava, senkun laulat, kun siitä niin itseäsi aina kehut, kuinka monta juottola.laivallista olet ohi nuottien laulutaidollasi viihdyttänyt. Ettet taidakaan olla altto vaan pikemminkin oltto, kun äänesi tulee kuin tynnyristä.
Juu juu. Totta. Olen hirveä suustani, mikäli joku yrittää mua muottiin puristaa. Oinas mikä oinas. Tosin aurinko- sekä Merkurius-merkiltani.
Siihen kun lisätään yli.itsenainen vesimies ASC.merkiksi sekä
veskarissa... Taitaa siellä olla khiron sekä pholuskin, siinä sitä riittää omanlaista elämää. Ajatelkaa miten antoisaa elämä ois, kun kukin eläis omaa elämäänsä. Tois omat osaamisensa muitten nähtäville ja ihasteltavaks. Ei tarttis olla myrtsi, kun ei tuu huomatuks.
Vakan alleko ne kyvyt on tarkoitettu?
Eikös vaan esille, jotta elämäntie aukeis, kun muut vois tukea ja suositella ottamaan kyvyt käyttöön, itse kenenkin omassa elämässään. Siinä sitä ois elämän kimaraa kerrakseen, eikä kukaan jäisi pysyvästi varjoon ja myrtsina kadehtimaan 'kun nuo toiset, vaan minä en' löydä tietani.
Tässä hajatelmia omasta
elämästäni, sitä näkökulmaa.