Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko maksuttomia ennustajia?  (Luettu 44151 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #15 : 16.10.2006 06:47:19 »

aivan ...minusta on hyvä että omantunnon mukaan annetaan korvaus, näin ainakin huijari ennustajien määrä varmasti vähenee kun sitä on loppujen lopuksi aika helppo huomata jos ennustaja kertoo jotain aivan mahdotonta  Grin

hymy lehdessä ainakin voi kysyä sonja maunoselta? netissäkin voi kysymyksen esittää  Smiley
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #16 : 19.08.2008 09:40:39 »

Oliko se Pirjo Mäkinen?

Miten hän toimi? Katsoiko korteista? Ovatko asiat pitäneet paikkaansa?
Minä olen kuullut Pirjosta sekä hyvää että huonoa.



Minä taisin käydä tällä. Ja olin hyvin tyytyväinen Smiley
Ei katsonut korteista, kertoi vain.
tallennettu
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #17 : 20.08.2008 15:20:03 »

Hmm.. minua kiinnostaisi kovasti ilmainen tai ainakin todella halpa ennustaja/meedio jolla olisi halua auttaa... Olen itse melkoisen köyhä ja saan harvoin mistään omaa rahaa, sillä olen opiskelija. Voisiko joku mahdollisesti pistää yhteystietoja?
tallennettu
morgause
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #18 : 02.10.2008 20:56:52 »

Hei! Enpä ole täälläkään pitkään aikaan vieraillut... Nyt kyllä menee taas kaikki niin päin honkia, mikä saa aina pohtimaan, että olisiko jossain jotain mistä saisi vähän vihiä, että miksi näin nyt. Ymmärrätte varmaan. No mutta, olisin tosiaankin myös hyvin kiinnostunut, jos joku tietää oikeasti luotettavia meedioita/näkijöitä, koska uskon itsekin, että sellaisten ei tarvitse itseään missään mainostaa, eivätkä he sitä välttämättä kokopäivätyökseen tee... Jos eivät tosiaan mitään kohtuuttomiakaan pyytäisi palkkioksi. Niin jos joku voisi vaikka viestiä iheesta laittaa?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 02.10.2008 22:21:54 »

Hei! Onhan nuo tähdet!!!! Ei maksa mitään.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
morgause
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #20 : 02.10.2008 23:21:29 »

Haha totta. Ikävä kyllä ne ei vaan itselleni mitenkään turhan paljoa avaudu.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #21 : 02.12.2008 21:56:28 »

Itse olen joskus katsonut korteista sähköpostilla. En ole "vaatinut" rahaa tulkinnoista. Jos joku haluaa "korvata" esim. kuluneesta ajastani, niin en ole sitä kieltänyt. Itselleni en rahakorvausta ole halunnut vaan suunnannut sen lähimmäiseni hyvinvointiin.
Itselleni on tärkeintä, että voin olla avuksi tai tuoda jonkinlaista rauhaa mieltä askarruttaviin asioihin.
Tulkinnoissani käytän enkeli- ja tarotkortteja.
tallennettu
leviathan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #22 : 15.08.2010 12:52:53 »

Jos ei ole rahaa ja haluaa vastauksia niin voihan aina käyttää ihan netistä löytyviä palveluja esim tätä: http://www.youaregodalso.com/fi
Samasta osoitteestahan se vastaus tulee kummassakin tapauksessa.  Wink
tallennettu

Maya, Valkoinen Magneettinen Koira
veskuct
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #23 : 06.08.2011 18:56:18 »

Hei taas kaikille näiden vuosien jälkeen  kun palailen tänne ihanalle Astro sivulle.
Paljon on tullut kommenteeja viimekäyntini jälkeen.
Palailen vielä kyseiseen aiheeseen ilmaisen selvänäkijät joita on harvassa.
Itse aloittaessani enegiaparantajana ja nykyisin kanavoin niin laitoin ilmaiseksi
palvelua, mutta se menee täysin toisen hyväksi käytettäväksi.
Ei saa rauhaa päivin ei myöskään öisin joten tuohon oli pakko laittaa hinta että saa
asian rauhoitettua. Sitten vielä toiseksi että kun on lukenut noita Pirjo Laineen suomentamia viestejä niin niissäkin sanotaan henkimaailmasta että ei ole väärin hinnoittaa palvelua sekä hyvin monessa kirjassa kerrotaan samasta asiasta. Se että meneekö se ryöstön puolelle niin silloin ollaan jo hako teillä. Mutta yleisesti katsottuna mopo lähtee käsistä jos teet sitä ilmaiseski. Se että tuossa luki että tämä ei ole työtä niin tahtoisin hekilökotaisesti näiden hekilöiden saavan kokea sen että kanavoit tunnista toiseen niin tietäisivät miten kuluttavaa se kuitenkin omalta osaltaan on.
Rakkautta, valoa ja energiaa kaikille! 
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 204



Profiili
« Vastaus #24 : 06.08.2011 20:09:48 »

Sitten vielä toiseksi että kun on lukenut noita Pirjo Laineen suomentamia viestejä niin niissäkin sanotaan henkimaailmasta että ei ole väärin hinnoittaa palvelua sekä hyvin monessa kirjassa kerrotaan samasta asiasta. Se että meneekö se ryöstön puolelle niin silloin ollaan jo hako teillä.

Samoilla linjoilla. Smiley Sitäkin mietin, että eikö sieltä henkimaailmasta laitettaisi hanat kiinni, jos olisi väärin ottaa rahaa palvelusta/ajasta? Tarkoitan siis näitä oikeasti intuitiivisia/näkijöitä, en 0700-linjojen "ennustajia".
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #25 : 09.08.2011 09:13:41 »

Minäkin olen tehnyt ennustuksia sähköpostin kautta haluaville,enkä ole vielä niistä maksua halunnut, vaikka aika moni mielellään olisi jotenkin halunnut korvata.
Eli multakin löytyy tarotit,enkeli-ja yksisarvistenkortit.Teen näitä aina silloin kuin lastenhoidosta saan hengähdys taukoa Smiley.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #26 : 17.08.2011 10:57:36 »

Onhan Mandalatarotillakin sivuillaan ilmainen palsta jossa vastaa sunnuntaisin kymmenelle ensimmäiselle. Ja Elleissä on Ennustus ja vaihtopalsta.....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #27 : 21.08.2011 11:24:17 »

Hei,

Nyt tuntui siltä että pitää vähän puolustaa kolleegojani. Moni meedio ja selvänäkijä antaa kaiken aikansa toisten auttamiseen, eli tekevät kanavointi työtään ihan kokopäiväisesti kysynnän mukaan. Itse en koskaan nimitä itseäni ennustajaksi ja joka ajanvarauksen yhteydessä kerron tarkasti minkälaista palvelua minun kauttani tarjotaan. Ja kyllä otan maksun työstäni, nykyään siis... sillä aluksi en näin tehnyt, mutta sitten henkimaailmasta käsin kehoitettiin hinnoittelemaan työni. Tämä siksi että sekä asiakkaani että itse oppisin arvostamaan työtäni.
Raha ei silti koskaan ole ollut motiivini, eikä ole nytkään ja silloin tällöin jos asiakkaalla on todellinen hätä ja akuutti tarve mutta ei varaa, olen pitänyt hänelle istunnon ilmaiseksi.
Se että meedio tai selvänäkijä ottaa maksun ei tee hänestä huijaria, eikä yhtään vähempää aitoa auttajaa. Meitä on monia jotka olemme tehneet tätä palvelutyötä vuosia rakkaudesta kanssaihmisiimme.

tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #28 : 21.08.2011 15:54:26 »

Hei,

Nyt tuntui siltä että pitää vähän puolustaa kolleegojani. Moni meedio ja selvänäkijä antaa kaiken aikansa toisten auttamiseen, eli tekevät kanavointi työtään ihan kokopäiväisesti kysynnän mukaan. Itse en koskaan nimitä itseäni ennustajaksi ja joka ajanvarauksen yhteydessä kerron tarkasti minkälaista palvelua minun kauttani tarjotaan. Ja kyllä otan maksun työstäni, nykyään siis... sillä aluksi en näin tehnyt, mutta sitten henkimaailmasta käsin kehoitettiin hinnoittelemaan työni. Tämä siksi että sekä asiakkaani että itse oppisin arvostamaan työtäni.
Raha ei silti koskaan ole ollut motiivini, eikä ole nytkään ja silloin tällöin jos asiakkaalla on todellinen hätä ja akuutti tarve mutta ei varaa, olen pitänyt hänelle istunnon ilmaiseksi.
Se että meedio tai selvänäkijä ottaa maksun ei tee hänestä huijaria, eikä yhtään vähempää aitoa auttajaa. Meitä on monia jotka olemme tehneet tätä palvelutyötä vuosia rakkaudesta kanssaihmisiimme.



Itsekin tulkintoja maksullisena tekevänä allekirjoitan tämän täysin! Olen aloittanut samoin kuin sinä eli ilmaisselvänäkijänä. Tai ehkä pikemminkin auttajana enemmän kuin selvänäkijänä, minulta kun ei saa niitä lottonumeroita tai vuosilukuja Grin

Minun oli pakko siirtyä maksulliseksi tulkiksi ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että se tuntui oikealle. Olin tässä maksuun siirtymisen vaiheessa siinä tilanteessa, että kysymyksiä sateli pilvin pimein joka ikinen päivä ja minulla ei jäänyt aikaa lainkaan omiin juttuihini. Lisäksi ei nyt ollut kauhean mieltä ylentävää kuluttaa aikaansa johonkin "kysyn nyt huvikseni, kun vähän kiinnostaisi"-tyyppisiin kysymyksiin, joihin saadut vastaukset kaikuisivat aika pitkälle kuuroille korville. Vähän siis sellaisia "Ai, jännää, kun tommosta osaat! Kerro mullekin jotain!"-tyylisiä juttuja...

Maksullisuuden myötä asia rauhoittui huomattavasti inhimillisempiin uriin. Nykyisin maksulliset tulkinnat ovat minulle tärkeä osa elämääni, sillä ilman niitä en olisi selvinnyt opiskelija-ajastani ja moni lasku tai kaupan ruokareissu olisi jäänyt hoitamatta. Se, että olen saanut ja saan auttaa, mutta niin, etten tee sitä ilmaiseksi, on auttanut myös minua ihan konkreettisella tasolla.

Haluan Pian tavoin muistuttaa ihmisiä siitä, että tällainen auttaminen ei ole mikään läpihuutojuttu, jonka tekee ohimennen. Minulla itselläni yhden tulkinnan tekeminen kestää kahdesta viiteen tuntia. Joskus on lyhyitä tulkintoja, joiden selvittämiseen menee puoli tuntia. Joskus on pitkiä menneiden elämien tulkintoja, joita kirjoittaa 8 tuntia (eli yhden työpäivän verran). Ei sellaista tee kauhean mielellään ilmaiseksi, varsinkin, kun jonossa on odottamassa kolmekymmentä 2-5h vaativaa tulkintaa, joista tulkinnan saanut henkilö saattaa vain todeta "Olipas hauskaa tietää" ja heivata sen jälkeen saamansa neuvot menemään.

Eli, tällainen huvikseen uteleminen on loppunut rahan ottamisen myötä ja voin keskittyä heihin, jotka oikeasti kaipaavat apua. Jos joku nyt alkaa kitistä siitä, että "Tuo on väärin, rahastaa nyt toisten ongelmilla!" niin kaksi seikkaa: a) jos sinulla on fyysisiä vaivoja, lääkäri ei hoida sinua ilmaiseksi eli hänkin rahastaa ongelmillasi ja b) koska tulen itse köyhyysrajan alapuolella eläneestä perheestä ymmärrän, ettei rahaa välttämättä ole justiinsa heti annettavaksi. Silloin asia on vain järjestelykysymys ajallisesti ajateltuna. 
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #29 : 21.08.2011 22:18:06 »

AthaMaarit puhuu kyllä asiaa :)Tähän ei voi enään mitään kyllä lisätä enempää.... Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: