Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oma kehosi, sinä ulkoisesti, miten koet itsesi?  (Luettu 64075 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #60 : 16.09.2006 20:10:40 »

Lainaus
Silti koen joskus että olen vielä paljastavampi kun kirjoitan sanojani, sillä ne tulevat syvempää.

Silti kuulen lauseita fyysisestä esilläolosta esim. "Kuinka tuokin kehtaa!!!!". Ja minä vain nauran

Olen huomannut saman. Hyvä kun sulla on kanttia nauraa, niin pitäiskin olla. Minäkin tanssin itämäista silloin n kymmenisen vuotta sitten ajalla ennen kuin Shakira oli muotia, ja se oli silloin vielä "kyseenalaisempaa" (vaikka paljonhan sitä silloinkin harrastettiin, mutta se ei ollut vielä mediassa niin "kuuminta hottia". hassua, että myös tuollaiset muoti-ilmiöt vaikuttaa siihen, mikä on hyväksyttyä, nykyäänhän itämaista, tuosta seksuaalisesti epäilyttävää ( sarkasmia) lajia tanssii jo pikkulapsetkin.

muoks. Sekinhän on ns. taidetanssi, jossa on oma vaativa tekniikkansa ja perinteensä, eikä yhtään sen väheksyttävämpi kuin vaikka baletti, flamenco tai mikä muu tahansa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 20:14:26 kirjoittanut sign? » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #61 : 16.09.2006 20:23:13 »

Kiitos Sign, tanssivan ihmisyyden puolesta!  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #62 : 16.09.2006 20:31:09 »

Pitäs ehkä perustaa tanssille oma ketju ettei mene liian off topiciksi. Cheesy

Mut jotenkinhan se taas aasinsilloittuu tähänkin aiheeseen. Mutta tunteisiin vetoavia ja koskettavia esityksiä olen nähnyt juuri tuosta lajista, ja monesti esittäjänä on ollut tyttöiän ohittanut ja ei aivan langanlaiha nainen. Tosin ei tuokaan laji loppujenlopuksi ole iästä ja muodoista kiinni...itse kun olin silloin laiha teini...vaan siitä tanssijasta. mutta muistan saaneen tipan linssiin tätä lajia katsellessa Smiley

muoks* tossa avatarissa on mun oikea silmä. tähän jäi mun kuvallinen rohkeus :Smiley Grin
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 20:35:22 kirjoittanut sign? » tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**

Hurmaan!

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 16.09.2006 20:55:16 »

Hurma, luulinpa sinua hetken mieheksi! Komea kuitenkin... Grin
Olin edellisessä elämässä mies, siksi tunnen itseni vieläkin hieman mieheksi, ja sen takia profiilissa lukee mies  Wink
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #64 : 17.09.2006 00:28:28 »

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/enkelitytt.jpg)

Aivan häkellyttävän kauniit silmät ja kasvot! smitten
Näkee, että et pelkää kameraa. Olet tosi kuvauksellinen. Smiley

Tein sinun kuvastasi fanitus-version. Cheesy Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 17.09.2006 01:51:08 »

Oi miten ihana onkaan kuva sinusta Asterix - sekä sinusta Hurma  smitten

Rohkeaa ja upeaa  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #66 : 17.09.2006 07:18:37 »

Niin siis en ole Asterixille kateellinen, korjataan se nyt tässä. Kroppani on samaa mallia. En vain paljastele netissä, ei jotenkin kuulu tyyliin. Olin pitänyt ystävällistä luonnetta tärkeämpänä kuin itsen paljastelua, mutta voihan olla että onkin tärkeämpää viritellä ulkomuotoa ja unohtaa empaattinen koko maapallon auttaminen. Tämä on asia jota nyt olen tässä pari vuotta pyöritellyt. Ehkä kaikilla on asiat kuitenkin ok ja voin käyttää energiani muualle (kuten esim itseeni ja itseni väsäämiseen/nousuvaaka?) Laittaako vielä tiukkaa mekkoa päälle vai olisko nuo gurukaavut enemmän makuun.. täytyy harkita..  :Smiley

Tosin, ei, ei henkisillä mestareilla ole tarvetta olla ilkeä tai paljastella. Eli tuskinpa tarvitsen sellaista luonteenpiirrettä kuitenkaan, olivat ihmiset millaisia tahansa. En taida oikein jaksaa ajatella tätä ulkomuotoa kuin silloin tällöin. Ehkä valkoinen väri vaatteissa tai vaaleat sävyt.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 09:10:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #67 : 17.09.2006 08:45:04 »

Poistelin välistä muutamia viestejä, jotka eksyivät kauas varsinaisesta aiheesta.

Pysytään aiheessa ja jatketaan keskustelua toisiamme kunnoittaen.

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #68 : 17.09.2006 08:58:17 »

Täähän on ihan terapeuttista kun muistaa miten ihana itse on, mutta ne miehet. heh. Inspiroi jatkamaan keskustelua muuallakin.  angel

Löysin tosiaan kuvia itsestäni, säärtä ja tukkaa jne, kurvia mutta samalla tuli mieleen kaikki nää miehet. Jos virittää itseään, jos vielä sitten saa miehiä lankaan, niin mennäkö tunteella mukaan vai pitääkö se vain tarkkailuna, että mitä houkutuslintu teettää..
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 09:12:52 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 17.09.2006 09:18:17 »

coolsmiley   coolsmiley    coolsmiley

Mitenkö koen?    Grin   HAI SIE komia priha;

katso tänne, minäkö se OOOON?? ai, peilikuva!!

2funny

P.S. Saa poistaaaa!!     2funny   2funny   2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #70 : 17.09.2006 11:07:12 »

Kotkis hyvä. Eihän tuo poistamista vaadi, se vaan kertoo että kun katsot peiliin ja näet kuvasi, olet tyytyväinen ulkonäköösi.

Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #71 : 17.09.2006 11:33:18 »

Tulipa mieleni kun tässä on näitä kuviakin nyt ollut esillä, että itse olen joskus haaveillut, että teettättäisin jollain ammattikuvaajalla sellaisen ns'fantasia'kuvan itsestäni itselle.  Cheesy
Vaikka nyt, että olisin pukeutunut kuin esmes 'itämainen tanssija' tai esim. olisin japanilaiseen kimonoon pukeutunut.... taustat teeman mukaiset, kuten 'maskitkin'.

En sitten tiedä, mitä iloa siitä olisi, mutta voisi olla hauskaa, joskin ehkä hieman kallista...  :Smiley Ehkä voisi olla 'terapeuttista' katsoa itsestään kuvia ja miettiä miten paljon ulkonäköään on mahdolista muokata ja mitä jonkun toisen näkökulma saa siitä esiin...  Wink

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #72 : 17.09.2006 12:28:09 »

Kyllä minusta olisi mukava nähdä Golden Sphinxinkin fyysinen muoto( mutta totta kai haluan kunnioittaa näkemystäsi). Ja onhan tämä pääasiallisesti keskusteluareena. Vaikka kuvatkinhan voivat keskustella. Mediaa parhaimmillaan.

Mutta tuosta fantasiakuvaamisesta, siitä voisi tulla aivan uraaurkaneva jollekin. Itsekin voisin tälläytyä, vaikka 'noitana'  Grin.

Olen nähnyt erään naisen, tytön, joka on kai sairaseläkkeellä tai jotakin sellaista, nuoret sanonat nätisti, että hän on vähän pipi. Mutta voi kuinka kaunis hän on. Hän käyttää paljon aikaansa luomalla itselle jonkin upean lookin, käyttää hillittyjä värejä. Yksi kerta näin hänet vaalenapunaisissa ja mustissa. Hänellä on kauniit mustat pitkät hiukset ja klassiset kasvot. Hiuksissa oli lettejä ja vaaleanpunaista harsoruusua siellä täällä. Aivan henkäisin.

Haluaisin hänet malliksi (koska ihminen on rakkain aiheeni kuvata), jotta voisin maalata häntä. Mutta arvaatte, etteivät tällaiset jutut ole yksinkertaisia. Hän luo itseään hyvin näkyvästi. Ja ihmiset vähän pelkäävät häntä, eivät mene jututtamaan kovin helposti, syrjäsilmällä katselevat. Hän on 'kaunis satuolento', ei ehkä persoona omassa maailmassaan täällä. Toivon vain, että hänellä on ystäviä.

Kuitenkin hänessä on jotakin arkkityyppiä, jota jokainen ihminen haluaisi jollakin tavalla olla. Koristella, kaunistaa itseä tai pukea 'rooliin', kuten tuolla Galaksien palatsissa eilen illalla hauskuteltiin.  Grin
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #73 : 17.09.2006 12:35:23 »

Tässä olen minä.... smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #74 : 17.09.2006 12:39:19 »

No joo...

tulipas minulle rapsuttelun tarve  Smiley
tallennettu