Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oma kehosi, sinä ulkoisesti, miten koet itsesi?  (Luettu 64046 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #120 : 28.09.2006 11:15:27 »

Olen ihana, kaunis, seksikäs, älykäs, menestyvä, viehättävä, valoisa, henkinen... jee.. ja kynsilakat on tip top.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #121 : 30.09.2006 14:51:16 »

Pirun hyvä kirjoitus Julietalta, eikä vain siksi että sanoit sen,
mitä itse ajattelen kehostani, lukuun ottamatta tuota lapsen saantiin
liittyviä asioita, koska siitä minulla ei ole vielä kokemusta. Smiley

Minä mietin enemmän mihin oma kehoni pystyy
kuin sitä miltä se muiden mielestä näyttää. Smiley

Ihmiset saavat olla ulkoisesta olemuksestani ihan mitä mieltä mielivät. Wink

Minustakin on jännä huomata mihin oma keho kykenee. Välillä tykkään rääkätä sitä kunnolla, vetää kunnon lenkki ja saada sydän sykkimään täysillä ja hiki virtaamaan  Smiley On myös jännää nähdä se miten liikunta mm. saa lihakset esiin ja voimat kasvamaan. Se on mielenkiintoista. On myös hienoa huomata että kykenee kiipeämään vuorelle tai ajamaan pyörällä kymmeniä kilometrejä reippaalla vauhdilla. Se on aina hienoa huomata että jaksaa tehdä sellaista. Tai ainakin minulle se on sellainen merkittävä juttu. Lieneekö oinasmaista voimien koettelua  Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #122 : 30.09.2006 16:07:37 »

"sinä ulkoisesti..." aika ovelaa, siis ruumis, muttei ulkonäkö.  Cheesy

Minä en aikonaan viihtynyt ruumiissani. Se ei ole ruma, mutta syyt liittyvät rajojen rikkoutumiseen. Olen pystynyt sen avulla aika hienoihin suorituksiin, juurikin tanssin ja liikunnan kautta. Ehkä viisi vuotta sitten opin vasta rakastamaan tätä temppeliäni. Kaksi vuotta sitten en enää päässyt siltaa, koska alaselkäni oli mennyt rikki. Lopetin akrobatian koska pääni sisälle tuli pieni "klikki"... eli KÄÄK. En uskalla enää. Ruumistani voi sattua. Temppelini voi vaurioitua.

Ostin tänään ihanaa parfyymia. Tupsauttelin sitä ympäriinsä ja nyt nautin sen tuomasta ilosta. Rakastan alusvaatteita, joita kukaan ei edes näe. Mutta tunnen iloa ruumiini koristamisesta. Tunnen iloa rankan treenin jälkeen, kun tiedän että kropastani on luistanut huima määrä kuona-aineita pois.

Päähieronta on ihanaa. Kampaajalla on ihanaa. Suihkussa on ihanaa. Sileä iho tuntuu ihanalle.

On ihanaa omata ruumis ja pitää siitä huolta!
  Cheesy
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #123 : 30.09.2006 19:05:23 »

Aika outoa onkin nyt ensi kertaa huomata sekin, kuinka "raskas" on oma kehoni siihen sisäiseen maailmaani verattuna. Eli muuntamista tarvitaan seuraavaksi juuri tähän näkyvään ruumiiseeni.  Wink angel

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #124 : 02.10.2006 11:53:54 »

Aika outoa onkin nyt ensi kertaa huomata sekin, kuinka "raskas" on oma kehoni siihen sisäiseen maailmaani verattuna. Eli muuntamista tarvitaan seuraavaksi juuri tähän näkyvään ruumiiseeni.  Wink angel

Hmm... Tuostakohan syystä minulla on ollutkin n. viikon sellainen olo aivan kuin kantaisin kaiken maailman "pahuutta" itsessäni? Huh Olo on ollut niin kummallisen kurja ja alakuloinen. Minulle epätavallisen pitkään ja vahvasti. Ja vaikken helvettiin uskokaan, tuota oloa voisi kuvata sellaiseksi, että aivan kuin olisin käynyt helvetin porteilla.  Shocked  Nyt olo on taas mainio ja tuntuu kuin jotain olisi puhdistunut/puhdistettu.  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #125 : 03.10.2006 21:36:12 »

Metsätonttu- aloita uudelleen  smitten täällä yksi itämaisen tanssin harrastaja kans. Se on ainoa lajia ja asia (mitä voi tehdä yksin  Cheesy) jossa koen kehoni olevan minun. Mitä oudompia vääntämisiä ja vemputuksia, niin sitä selkeämpi on kokemus kehosta. Muutoin koen kehoni hieman "irralliseksi", peilistäkin katsoo joku noita-akka, löysää siellä ja täällä, ryppy tuolla tai jotakin muuta mielenkiintoista ja takuu varmasti negatiivista. Valokuvista sitten hämmästelenkin, olenko tuon näköinen... jos en tunnistaisi itseäni, sanoisin WAU  2funny
Klassisen kauniiksi on kehuttu ja takaisin heitin saman kliseen, joka jo vilahti ketjussa; "moni kakku päältä kaunis"  idiot2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #126 : 03.10.2006 21:55:40 »

Kiitos kehoituksesta Jaspis!

Enhän minä lopeta, eeen... ja jopa opetan nyt. Opetan kaikelle muodolle ja kuvalle, kuinka sinä voit 'sisäistää kauniin naisen'. Ja aurinkoja löytyy ympäriltäni. Se on kehon asennossa. Vain muutat sitä ja tunnet itsesi maailman valloittajaksi!!  Grin

Musiikki sen myös tekee, saa tuntemaan kauniiksi!

Rakkaus myös sen tekee! Olettehan huomanneet. Kun on rakastunut ja rakastettu, kaikki on kaunista, eikä kehossakaan ole mitään vikaa (tai viat on anteeksiannetut).

Kunhan se on avoin tunteille!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #127 : 04.10.2006 08:56:40 »

Rakkaus myös sen tekee! Olettehan huomanneet. Kun on rakastunut ja rakastettu, kaikki on kaunista, eikä kehossakaan ole mitään vikaa (tai viat on anteeksiannetut).

Kunhan se on avoin tunteille!
Niin totta, niin totta  smitten smitten smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #128 : 04.10.2006 23:39:03 »

Minulla on aina ollut melko utelias ja hyväksyvä suhde omaan kehooni.
 smitten
Se suhde on kyllä ollut joskus koetuksella silloin, kun paino on noussut äkillisesti. Kun joku on siitä vielä huomauttanut ilkeästi.

Niitä ylimääräisiä 'makkaroita' ilmaantuu kyllä iän myötä tuonne ympärille ilman painonnousuakin.

Mutta, kuinka se tunteekaan vieläkin rakkauden värinät.
Sitähän tuntee itsensä NIIN kauniiksi silloin.

Sisäinen kauneus kyllä heijastuu mielestäni ihmisestä myös ulospäin.

smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #129 : 05.10.2006 18:53:33 »

Minulla on aina ollut melko utelias ja hyväksyvä suhde omaan kehooni.
 smitten
Se suhde on kyllä ollut joskus koetuksella silloin, kun paino on noussut äkillisesti. Kun joku on siitä vielä huomauttanut ilkeästi.

Niitä ylimääräisiä 'makkaroita' ilmaantuu kyllä iän myötä tuonne ympärille ilman painonnousuakin.

Mutta, kuinka se tunteekaan vieläkin rakkauden värinät.
Sitähän tuntee itsensä NIIN kauniiksi silloin.

Sisäinen kauneus kyllä heijastuu mielestäni ihmisestä myös ulospäin.

smitten    maarita           smitten

On tärkeää hyväksyä oma keho, vaikka välillä se vaatii joiltain ihmisiltä opettelua tavallaan. Itse en ole aina hyväksynyt mutta opettelen  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #130 : 05.10.2006 19:01:19 »

Tää voisi olla vaikka minä, eikö vaikka..

(http://i20.photobucket.com/albums/b236/goodpics/woohoo3.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  

Siirry: