Tämä AP-kartta vetelee viimeisiään ja uusi astuu virallisesti voimaan tänään illalla
AP-karttani nousumerkki on tänä vuonna Vaaka ja Vaa´an hallitsija Venus sijaitsee huoneessa 7 Härän merkissä. Eikö vaikuta lemmekkäältä? Venus tekee kuitenkin neliöt MC:llä (Rapu) sijaitseviin
:iin ja
:seen, sekä opposition huoneessa 2 sijaitsevaan Jupiteriin.
Aurinko sijaitsee huoneessa 9 tehden neliön Uranukseen huoneessa 6 ja Kuuhun huoneessa 11. AP-kartalta löytyy siis parikin T-ristiä.
No niin, juuri ennen tämän kartan virallista voimaanastumista kamat pistettiin jakoon pitkäaikaisen kumppanin (Oinas)kanssa. Alkukesästä yritettiin vielä sovintoa, mutta suhteen jälkipyykin pesu olikin likaista, tosi likaista. Paljon paljastui salaisuuksia ja valheita, eikä jatkosta ole ollut toiveita. Jotenkin salaisuuksien ja valheiden kanssa askartelu on ollut yleisestikin tämän ensimmäisen puolikkaan voimakas teema. Mikähän tähän voisi AP-kartalla viitata?
Tämän AP-kartan aikana olen tutustunut myös paljon naisiin ja elvyttänyt myös vanhoja tuttavuuksia (Kuu huone 11 + Venus huone 7).
Huoneen 9 Aurinko ei ole ajanut minua ulkomaille eikä korkeakouluopintojen pariin, mutta olen tutustunut ulkomaalaisiin ihmisiin. Joukossa on amerikkalaista, hollantilaista, bosnialaista, serbialaista jne. Ja koska AP-kartta viittaa lemmekkääseen menoon, niin romanssiakin on ollut meneillään nimenomaan ulkomaalaisen miehen kanssa. Tämäkin taitaa olla jo menneen talven lumia. Tämän lisäksi suuri, mutta pettymyksen tuottanut rakkaus 7 vuoden takaa yrittää come backia.
Työsarka on ollut yhtä suurta pettymystä. Tätä en edes jaksa vatvoa tämän enempää.
Tähän ei ole muuta lisättävää kuin että romansseja on ollut vuoden aikana 3, Oinaaseen, Leijonaan ja Kauriiseen, joista viimeksi mainittu pyörii edelleen kuvioissa. AP-kartan Kuu oli Neitsyessä ja osui radixilla yhtymään Pluto-Uranuksen kanssa, ja tämä on voinut olla virittämässä erinäisiä tapahtumia, mitä yllä kuvasin. Lisäksi olen virkistynyt jälleen reinkarnaatiotutkimuksiin, mikä on kovin Plutomaista hommaa.
Uutukaisessa AP-kartassa on nousuna
ja hallitsija
sijaitsee omassa merkissään huoneessa 1. Aurinko on huoneessa 7 ja Kuu Kauriissa huoneessa 2. AP-kartalla kakkoshuone, kuten myös huone 8 ovat hyvin edustettuina, joka viittaisi talousasioiden kanssa hääräämiseen. Syntymäkartalla nuo AP-kartan 2. huoneen planeetat sijoittuvat huoneisiin 7-10, Kuu mm. huoneeseen 7.
Ihmissuhderintamalla voi olla edelleen vipinää, mutta toivottavasti 7. huoneen Aurinko (ja Merkurius) viittaisi myös sopimusten tekemiseen tms. Mie tykkäisin.
AP-Aurinko, Merkurius ja Venus ovat lähes asteentarkasti sijoittuneet samoin kuin radixilla. Mars näyttää tekevän tarkkaa puolipaluuta itseensä nähden Oinaan merkistä.