Moro!
Kuluvan vuoden kartalla 2006/2007 joka edelleen vaikuttaa marraskuun lopulle saakka on ollut 10. huoneen asiat korostuneesti esillä; siellä ovat köllötelleet ja köllöttelevät
ja
.
Nyt kun on jo jonkin verran perspektiiviä taaksepäin katsoa, voin sanoa että tuo
ja
liitto merkitsi lähinnä tämän vuoden aikana sitä, että taloudellinen tilanne pysyi enemmän tai vähemmän vakaana. Vaikka työpaikat ovat vaihdelleet, on tili tullut säännöllisesti silti. Lisäksi olen nyt aloittanut vuorotyön, joten lisiä tulee aina välillä, mutta töitäkin täytyy sitten niiden eteen tehdä. Lisäksi on ollut
2. huoneessa 8 asteen päässä radix -
:ta.
sijaitsi 11. huoneessa 0 astetta
, eikä kuluvana vuonna todellakaan ollut minkäänlaista värähtelyä rakkausrintamalla. Kaikki energia on keskittynyt työelämään ja ihmissuhteetkin muotoutuneet työkaverien mukaan... Kun lisäksi
on ollut 29 astetta 2'
ei ole ollut ihmekään että olen viihtynyt hyvin töissä.
3. huoneen
radix -
on saanut monet ihmissuhteet päättymään minun puoleltani. Olen käyttänyt sanaista arkkuani tiuhaan tahtiin ja harkiten, Aurinkoni hallitsija
(orbi 9 astetta).
Seuraavaan synttäriin on vielä reilut viikko ja uusi AP -kartta on alkanut vaikuttamaan jo kolmisen kuukautta sitten...
(http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/110103/110103_birthday_cake_prv.gif)
2007/2008 -kartalla
8. huoneessa eli tuo huone on korostunut kartalla, kasissa samoin myös
(viimeinen tietenkin).
ja
välinen orbi on vain reilut 2 astetta.
nippa nappa
puolella 29 astetta 6' .
Toisaalta 8. huoneen vastakkaisella puolella 2. huoneessa ovat sitten
ja
.
(orbi 3 astetta) -
on lisäksi vain 2 asteen päässä Anti -
:stä
. Merkinneekö sydämen haavojen parantumista?
5. huoneessa on ainoastaan Ceres
radixin -
IC :n
kanssa. No biologinen -kello kyllä raksuttaa aika lujaa...
Akselit ovat samoissa merkeissä, kuin radixilla, mutta eivät lähellekään samoissa asteissa.
Nouseva taivaankappale on
, josta jostain luin että se liittynee taloudellisiin asioihin - no mihinkäs muuhun kun kerran kartalla 2. ja 8 huoneiden asiat ovat tapetilla muutenkin. Näinä pätkätyön aikoina on raha-asiat pinnalla muutenkin.
Kun
on sekä AP -kartan että radixin
:n hallitsija on se kartalla myös muutenkin hallitsevassa asemassa aspektoiden sekä
että
, samoin tekevät myös
ja Akselit.
DC
muodostaa moninkertaisen T -ristin 2. huoneen
:n kanssa.
AP -DC
radixin 5. huoneessa... ?
(http://www.love-board.info/board/images/deep-love/smilies/smilie046.gif)
Radixin huoneisiin nähden tapetilla ovat 7. , 8. , 1., 2. , 11. ,5. sekä 9. ja 3. huoneen asiat. AP -
kärki sijaitsee keskellä radixin 11. huonetta ja sen vastapäätä AP -DC puolestaan radixin 5. huoneen keskellä. Nostanee vihdoin nautinnolliset asiat taas pintaan elämässä
.. 2. huone kattaa osan radixin 1. ja
2. huoneesta - 8. huone puolestaan radixin 7. ja 8. huoneet. Sitten vielä AP -
on 9. huoneen alussa ja sitä vastapäätä IC radixin 3. huoneen alussa.
Odotan ainakin tunnelmiltaan erilaista vuotta...