Hei ! Tooodella pitkästä aikaa tuli sellaista asiaa, josta haluaisin muidenkin kommentteja kuulla. Kokonaan poissa foorumilta en ole toki ollut kolmea vuotta, tosi hiljaa vain, koska omissa kartoissa ei niin kauheasti ole setvimistä ollut, ja muille tulkintoja tekemässä on tietävää porukkaa. Nyt näinä päivinä tapetilla olevilta paluukartoilta löytyy pari sellaista mielenkiintoista juttua, joihin haluaisin vähän lisää valaistusta.
- VP-kartalta löytyy
erittäin tarkka
IC.. Koska radixiltani löytyy
/
/
-yhtymä, varmaankin tulossa on jotain mielenkiintoista ja reagoimista vaativaa kotirintamalla ? Valitettavasti vain olen löytänyt IC tietoa vain
:lle, jolloin kaikki liike tuolla akselilla tulkitaan työhuoliksi. Samoin joskus paluukarttoja joskus selventämään käyttämiäni transiittitulkintoja on sisäplaneetoista huonommin kuin ulkoplaneetoista. Olisikohan jollakulla siis tietoa tai jopa kokemuksia venuksesta IC:llä paluukartoissa ?
- Jostakin - ehkä jopa tästä ketjusta ?- luin, että astroidit olisivat erityisen tärkeitä paluukartoilla. Nyt radix-kartallani 12. huoneen puolella
:lla oleva
ceres vaikuttaisi erityisen aktiiviselta: Löytyy VP-kartalta
:lta ja AP:lla taas IC:ltä. Ceres myös tekee
:ää radix-kartan
:een. Kun olen aina liittänyt ceresin voimakkasti "äidilliseen" hoivaamiseen vähän mietin, että mitenkähän tämäkin pitäisi ottaa... Jotenkin tuntuisi, että tukinta on kuitenkin erilainen kuin jos
"hätyyttelisi" radix-cerestä -kuten teki minulla muutama vuosi sitten, jolloin minulla oli välillä konkreettisesti pula ruoasta ? AP-kartta kun on vielä erittäin
painotteinen, eli siinä on
nousu, ja 5.huoneessa oleva
aspektoituu niin villisti ja pääsääntöisesti hyvin, että voisin kuvitella jopa sen ja ceresin yhteisien teemojen tulevan jotenkin ajankohtaisiksi...