Saturnalia kuin myös mc82
itse ajattelisin että se on tuon
:n oppositio ic:lle mikä heiluttelee sitä perusturvallisuutta,jos kerran heiluttelee,
kuvaa kuitenkin pysyvyyttä,rakenteita,lyijynraskautta,vakautta,
kuin sen kotopesän kivijalka joka ei
:n tuulista ja kumouksista kaadu
sitten loppupeleissä kuitenkaan,
se pitää psyyken selkärangan kuosissaan kun vastapäätä uhkaa kaaos,
ja jos
(esim.28 v.) aikuistumisriittiin liittyen muuttaa suhtautumista äitiin tai vanhempiin niin luultavasti kartalta löytyy joku aspekti myös kuulle tai venukselle,
ja kuvaahan
.kin irtiottoa,"aikuisen uhmaikää",tilaa itselle,
henkistä tilantarvetta
Meikäläisellä on alkanut joku uusi murrosikä: on joku ihme hinku pistää kaikki asiat uuteen järjestykseen. Ehkä se on tämä tämänhetkinen elämäntilanne, joka ei tällä hetkellä tunnu siltä parhaimmalta.. Tietty turhautuneisuus ja kyllästyneisyys on vaivannut jonkin aikaa, koko tähän tilanteeseen. Tekisi mieli muuttaa, vaikka uudelle paikkakunnalle, puhdistaa pöytä ja saada vakitöitä (mikä ei tällä hetkellä oikein mahdollista, koska opintoja jäljellä vielä 1,5 vuotta) jne. jne... Tämä fiilis puskenut päällä jo jonkin aikaa ja turhautuneisuusaste on suuri.. Äitini on kuulunut elämääni viime aikoina hyvin tiiviisti, ehkä liiankin, koska tekisi mieli hiukan saada sitä omaa yksityisyyttä, tilaa elää omaa elämää.. Katsotaan, saako tuo
aikaan sen energiaryöpyn, joka saisi aikaan elämäntilanteen totaalisen uudistumisen
Tällä hetkellä tr-
muodostaa sen terävimmän
:n mun synt. kartan
:lle, joten rakkausasioihin liittyviä avoimia kysymyksiä on PALJON.. En ole varma, onko tuo nykyinen mies oikea, tuleeko hän olemaan jatkossakin Se Oikea ja kohtelee mua samalla tavalla kuin tähänkin asti - yrittäen parhaansa mukaan ymmärtää ailahtelevaisen, tulisen ja herkän
-naisensa sielunmaailmaa vai tuleeko hän(kin) väsymään seuratessaan meikäläisen touhuja.. Ja sitä, että rakastanko miestä riittävästi.. Kaipaan häntä ihan hirveästi, mutta samalla haluaisin vain olla yksin, mököttää ja pohtia asioita itsekseni.. Mies onneksi koittaa edes jotenkin repiä mua pois horroksesta ja jaksaa järkätä kaikkea kivaa, joka keventää mielialaa
Ehkä se on vain tuon tr-
:ksen "ansiota", että olen kyseenalaistanut koko käsitykseni rakkaudesta ja omista rakkausillusioistani ja siitä, että olenko sittenkään parisuhdeihminen vai yksinäinen susi.. En ole aikaisemmin pahemmin miettinyt näitä, vaan lähinnä vain mennyt virran mukana, kuin nyt vasta, kun mulla on tr-
neliöinyt synt. kartan stelliumia ja nyt ihan erityisesti Venusta..
No, se siitä offtopicista
Terveys ollut selkeästi koetuksella ja varmaan sama jatkuu nyt, kun
on AP-kartan 6. huoneessa
Olen ollut sairaana enemmän kuin aikoihin, jo ennen, kuin nykyinen AP-kartta astui voimaan - mitähän jatkossa, kääk! Vaikka eikös tuo toisaalta saata vaikuttaa myös siten, että asenne omaa terveyttä kohtaan muuttuu (mä olen muuten alkanut tarkkailemaan enemmän omaa vointiani) tai sitten päivittäisiä rutiineja kohtaan (laiskamadosta tulee kodinhengetär!
)..
Laitoin tähän myös miehen AP-kartan, miltäs tuo näyttäisi - yhtään helpompi kuin omani?