Riippuen syntymäpäivän sijainnista kalenterivuodella, niin kyllähän tuo kimppu löytyy.. Itselläni se on myös AP -kartan 7. huoneessa. Ja Jupiter on yhtymässä AP- Deskendenttiini.
Kimppua tulkitaan taivaankappaleiden, huoneen ja merkin luonteiden mukaisesti.
Jupiteria 7. huoneessa kuvaa lause "pyydä niin sinulle annetaan" - se liittyy ihmissuhteisiin ja ne voivat joko parantua tai sitten elät toisen ihmisen ehdoilla, esim. muutat kumppanin työn perässä toiselle paikkakunnalle, vaikkei sinulla itselläsi ole siellä töitä tai tuttuja... Tai suhteesi kumppaniin, parisuhteeseesi tai toisiin ihmisiin muuttuu ja koet jonkinlaisen a-haa -elämyksen.
Neptunus 7. huoneessa merkitsee puolestaan päämäärättömyyttä ja epävarmuutta ihmissuhteissa vuoden aikana.. ihmissuhteet voivat olla päämäärättömiä, häilyviä tai epämääräisiä syystä tai toisesta. Mitään varmaan tai vakaata on turha odottaa, ja taipumus onkin puhua tekojen sijaan... Väärnkäsitykset ovat vaarana, mutta toisaalta herkkyys ihmissuhteissa voi kasvaa - tämä voi olla erityisesti totta, jos ihmissuhteesi on samalla tasolla henkisesti ja yhtä herkkä...
Kun tähän vielä sitten lisätään Chiron, jota ei yleensä käytetä AP -tulkinnoissa, on kyseessä aivan selkeästi vanhojen haavojen parantumista hyvinkin henkisellä tasolla ihmissuhteiden alueella..
Omalla kohdallani olen tuon nyt jo huomannut.. Itse kohtasin tärkeän ihmissuhteen noin viikkoa ennen varsinaista Auringon Paluutani... kaikki kävi nopeasti, sillä vain paria viikkoa aikaisemmin minusta tuntui täysin mahdottomalta että elämääni voisi ketään tulla.. ja kun sitten jotain tapahtui, pelkästään tuon ihmisuhteen aloittaminen oli erittäin epävarmaa ja häilyvää.. mutta kun sitten ensi askel oli otettu asiat etenivät nopeasti ja olen nyt jo huomannut itsessäni myös tuon Chironin myönteisen ja korjaavan vaikutuksen..
Kuvaavaa onkin että tämän uuden ihmissuhteen Aurinko on minun radix-Deskendenttini merkissä eli
radix-
( vrt.
Auringon Paluulla )
viittaa Jupiterin kohdalla jonkinlaiseen konfliktiin tai ristiriitaan vakaumusten, uskomusten ja moraalin
ja tehtyjen toimien välillä.. Halutut ja tapahtuvat toimet näkyvät Mars huoneen sijainnista ja vakaumus, suotuisan tai raskaan aktiivisuuden alue näkyy Jupiterin huoneessa. Tehtävänä on ratkaista moraalisia, eettisiä tai filosofisia pulmia..
Neptunuksen kohdalla taas viittaa kykyyn toimia epävarmuudessa, mutta hankalan ja jännitteisen aspektin kyseessä ollen kannattaa olla tarkkana ettet tule pyrkimyksissäsi harhaanjohdetuksi... tämä aspekti voi viitata hyväntekeväisyyteen tai vain toimiin joilla ei ole varsinaista tietoa suunnasta tai tavoitteesta.
Tämäkin on myös minun AP -kartallani, tosin minun kartallani Neptunus ja Jupiter ovat
- ja tunnistan kyllä nuo edellisen kuvaavat teemat ja ajatukset omassa elämässäni. Omalla kartallani tuota kuviota värittää mahtavat ristit..
ja siihen päälle vielä muutamat sekstiilit ja kolmiot..