kimo
|
|
« Vastaus #765 : 20.10.2011 15:29:07 » |
|
Hyvissä ajoin olen tänä vuonna liikkeellä! Ja kelpaahan tuota taas ihmetellä. Syntymäpäivänä pimenee kuu (LEcl 10 Dec 2011 16:36:22 18°Ge10' D) ja siis täysikuu möllöttelee taivaalla 1. -7. huone. Pelkkä täysikuukin olisi riittänyt Muistankos oikein, että jollain oli tässä viimevuosina pimennys syntymäpäivänä? Sinänsä hauskaa, että edellinen auringonpimennys marraskuussa osuu nimipäivälle. Mutta nää taitaa kuulua toiseen ketjuun.. No toinen juttu on sitten kun akselit on samoissa merkeissä kuin natalilla. Tarkoittaakos tämä nyt sitä, että toimin tänä vuonna kuin syntymäkarttaan on alunperin kirjoitettu? Jotensakin tuntuu merkittävältä vuodelta, tuo täysikuu ja pimennyskin vielä. Jotain tulee päätökseen ja uusi alkaa? Asunnon osto on mielessä, onko sitten vaan haaveissa? Vesta ja 2.huoneessa on 4.huoneessa , perääntyy tosin, mutta ehkä se avittaa asuntoasioissa. Jokatapauksessa, mielenkiintoinen vuosi tulossa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #766 : 29.10.2011 23:06:05 » |
|
Astui juuri uusi AP-kartta voimaan ja kiinnitin huomiota että se muistuttaa monella tapaa mun vuoden 2004 karttaa. Tosin tällä kertaa melkein kaikki on keskittynyt kutoshuoneeseen - kartan hallitsija , , sekä . Kappaleet on Skorpionissa lukuunottamatta kuuta joka on juuri ja juuri Jousimiehen puolella tarkassa trinissä Uranukseen ja yhtymässä Venukseen ja Merkuriukseen. Että ei kai vaan ole tulossa jokin takautuva teema, kun vuonna 2004 kartan hallitsija oli myös kutosessa, Kuu myös ja silloinkin Jousimiehessä. Opiskelin ja tein vielä fyysistä työtä. Hyvässä fyysisessä kunnossa olin myös mutta henkisesti se oli muistaakseni hyvin rassaavaa aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sandee
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #767 : 03.11.2011 09:00:57 » |
|
Olen tutustunut Auringon Paluu -karttoihin ja tiedustelen kokeneemmilta, että onko ASC ja MC jotenkin sidoksissa paikkaan? Pöhkö kysymys, mutta minulla ja miehellä on ollut samanlainen AP-kartta sekä tälle vuodelle että tulevalle. Eli ASC ja MC ovat samat, myös planeetat sijoittuvat samoihin huoneisiin (ehkä yksi ero tässä). Aspektit vaan erilaiset. Yritän löytää selitystä tälle? Olemme syntyneet eri vuosina, mutta talven pimeimpiin aikoihin. Olemme viettäneet tämän vuoden ASC neitsyen teemoissa ja ensi vuosi menee skorpionin mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Valkoinen Galaktinen Peili
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #768 : 03.11.2011 11:06:06 » |
|
Olen tutustunut Auringon Paluu -karttoihin ja tiedustelen kokeneemmilta, että onko ASC ja MC jotenkin sidoksissa paikkaan? Pöhkö kysymys, mutta minulla ja miehellä on ollut samanlainen AP-kartta sekä tälle vuodelle että tulevalle. Eli ASC ja MC ovat samat, myös planeetat sijoittuvat samoihin huoneisiin (ehkä yksi ero tässä). Aspektit vaan erilaiset. Yritän löytää selitystä tälle? Olemme syntyneet eri vuosina, mutta talven pimeimpiin aikoihin. Olemme viettäneet tämän vuoden ASC neitsyen teemoissa ja ensi vuosi menee skorpionin mukaan.
Tämä on yksi hauskimmista asioista liittyen Aurigon Paluu -karttoihin, sillä usein perheenjäsenillä on toisiaan muistuttavat kartat, eli Akselit ja Huoneet ovat samoissa Merkeissä. Tämä kertoo siitä että puhalletaan yhteen hiileen ja kaikilla on samat päämäärät, tavoitteet ja suunnitelmat vuodeksi eteenpäin. Kyse ei ole siis paikkasidonnaisuudesta vaan sitoutumisesta toiseen ihmiseen Tässäpä muuten voisi olla hyvä keino tarkastaa onko Hän se oikea...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sandee
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #769 : 03.11.2011 12:20:52 » |
|
Onpa kiva näkökulma! Ehdin jo miettiä ja tutkia, väänsikö kartan jotenkin hassusti vai pettääkö ohjelma tässä kohdassa. Kiitos Emelia, ihanaa kun on osaavia ihmisiä auttamassa!! Kartta kyllä vastaa tilannetta, yhteen hiileen puhalletaan elämän tuulissa ja tyrskyissä. Kaikenlaista koettu, mutta silti samoilla aaltopituuksilla ollaan, oltu jo nuoresta asti. Nyt voimme yhdessä katsella ensi vuotta ja pohtia se teemoja AP karttojen avulla: minne tiimi suuntaa ensi vuonna .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Valkoinen Galaktinen Peili
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #770 : 28.11.2011 22:22:46 » |
|
Ei 12. Huone Auringon Paluulla edusta mitään karmisia asioita, mutta alitajuntaa, tarpeita ja haluja, pakonomaisuutta ja salattuja asioita... usein 12. Huoneessa tehdään asioita taustalla, piilossa toisilta ja jopa salaa, kunnes aivan Paluun lopulla tai seuraavalla paljastuu sitten kaikki se mitä on valmisteltu koko vuoden ajan. Usein on mahdollista että nähdään ja kuullaan enemän kuin mitä sanotaan ääneen. Intuitio on erittäin herkkä apuväline, jota kannattaa käyttää avuksi. Kannattaa myös katsoa siirtyykö jokin taivaakappale 12. Huoneesta transiittina ylitse.. tuo ajankohta yleensä paljastaa ko. taivaankappaleeseen liittyvät asiat ja konkretisoi ne. Keskitaivaasta kannattaa muistaa että 10. Huone on uran ja ammatin lisäksi myös kaikenlaiset muut elämänpäämäärät, joskus jopa ulospäin näkyvä elämäntapa (Ic:n vastapäätä) ja 6. Huone on työn lisäksi kaikenlaisen organisoinnin, järjestämisen ja ennen kaikkea terveydenhoidon Huone. Terveydenhoitoa ennaltaehkäisevänä sairaudenhoitona. Esim. tehokas asioiden organisointi helpottaa erilaisten tehtävien hoitoa ja voi vähentää siten työtaakkaa tai stressiä. Usein 6. Huoneessa näkyvät pahat tavat ja niiden aiheuttamat vaivat. Ruokavaliot ja elintavat kuuluvat myös 6. Huoneeseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #772 : 30.11.2011 16:16:33 » |
|
Kotisivuillani blogissa on esiteltynä yksi esimerkki samanlaisista ja samankaltaisista Auringon Paluu -kartoista... jos teillä on kokemuksia AP -kartoista jotka kumppanin, lapsen, kaverin tms. kanssa samanlaisia esim. Nousut tai Akselit samassa merkissä samana vuonna eri ikäsillä, olisin hyvin kiinnostunut niistä. Olisi kiva saada vertailupohjaa tälle aiheelle enemmänkin, sillä olen tutkinut tätä jo jonkin verran.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #773 : 06.01.2012 00:04:52 » |
|
Tyhmä kysymys johon vastaus lukee takuulla jossain, mut en sitä löydä... Tehtiinkö se au-paluukartta niin että päivämääräks laitan iis mun vuoden 2012 syntymäpäivämäärän? No, oletin et asia on näin. Mullahan tulee siis -vuosi, hieman hulppeeta. on yhtymässä venukseen! 11. ja 5. huoneessa on paljon tavaraa (mm noi yllämainitut siellä 11. huoneessa) joten luvassa siis ilmeisen paljon yhteisöllisyyttä ja sosiaalisuutta ja kun painopiste on kartan yläpuolella, tääkin viittaa yhteisöllisyyteen. Yks asia kummastuttaa, 2. huoneessa tekee aika kettumaisesti neliöitä; ... En tule ilmeisesti ihan vähällä hermostumisella pääsemään tästä vuodesta? Nää neliöt siis menee sinne 5. ja 11. huoneisiin... Aloin miettiin, että tää voi liittyy siihen että taloudellinen tiukkuus rajoittaa/aiheuttaa konfliktia noihin mun yhteisöllisiin ja sosiaalisiin laajentumisiin? Nyt kun olen vauvan kanssa kotona ja yritän tulla toimeen tekemällä tän vuoden keikkatöitä aina silloin tällöin? Olen myös kovin haaveillut opiskelusta, että oiskohan tuo 11. huoneen kaksos-rypäs ihan hyvä merkki sille asialle? on härässä 10. huoneessa. Ja saturnus on :ssa kanssa ja :ssä ja kanssa. Joo, sellasia siellä... Vielä kun oppisi ymmärtään vähän syvällisemmin ja osais vertailla tätä syntymäkarttaan ja sen aspekteihin jotenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #774 : 06.01.2012 14:57:45 » |
|
Tyhmä kysymys johon vastaus lukee takuulla jossain, mut en sitä löydä... Tehtiinkö se au-paluukartta niin että päivämääräks laitan iis mun vuoden 2012 syntymäpäivämäärän?
Auringon Paluu -kartta tehdään aina syntymäajalle, toisin sanoen laitat syntymäpäiväsi, syntymävuoden, -kellonajan ja paikan ja teet sitten Solar Return -kartan sille paikkakunnalle jolla asut. Näin Auringon Paluu voi osua varsinaisen syntymäpäiväsi lisäksi, joko edelliselle tai seuraavalle päivälle. Kysehän on siitä että Aurinko on silloin samassa asteessa kuin syntymän hetkellä.Auringon Paluulla ja myös muutenkin 2. Huone on omien ansioiden ja omanarvon tunteen aluetta, joten Mars siellä merkinnee että toimit aktiivisesti osoittaaksesi oman arvosi.. kyse voi olla oman taloudellisen arvosi määrittelystä, jos haet työpaikkaa ja voit määrittää itse palkkatoiveesi, tai muuten vain on tärkeää osoittaa että sillä mitä teet on merkitystä. 5. Huone on lasten ja luovuuden, mutta myös itseilmaisun aluetta ja 11. Huone puolestaan yhteisöllisyyden aluetta, johon liittyvät ystävät, tuttavat ja sosiaalinen elämä osana sitä yhteisöä jossa toimit..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #776 : 06.01.2012 15:16:15 » |
|
Miltä se 12. Huone muuten näyttää? Jos jokin taivaankappale ylittää ja siirtyy 1. Huoneen puolelle transiittina, tuo ajankohta nostaa esiin 12. Huoneessa lymyillen valmistellut ja piilossa tehdyt asiat ja nostaa ne esiin paljastaen... joskus kyse voi olla haasteellisesta ajasta, joskus helpotuksesta.. Leijona Nousu AP -kartalla on muuten mielestäni yksi parhaita ja vapauttavimpia vuosia, sillä silloin itsensä ilmaisu ja oman tahdon osoittaminen on kaikkien hedelmällisintä, tuottavinta ja toimivinta.. Omalla kohdallani yksi parhaita vuosia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #777 : 06.01.2012 19:04:09 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 19:17:16 kirjoittanut Tiigris »
|
tallennettu
|
|
|
|
ivir
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #778 : 25.01.2012 21:59:46 » |
|
Tulevalla AP-kartalla on mielenkiintoinen kuvio, jota en ihan tarkkaan osaa tulkita. Voisitko Emelia hieman auttaa Eli AP-kartan kuu tekee yhtymää (3 asteen orbilla) AP-kartan noususolmuun jousimiehessä 4-huoneessa. Nämä kuu ja noususolmu tekevät kolmiota venukselle ja uranukselle, jotka ovat ovat 7-asteen orbilla toisistaan oinaassa (8.huone). Eli tarkoittaa ap-venuksen kolmio ap-kuuhun jotain hyvää rakkauselämälle? Ja mitähän kuunsolmu tarkoittaa kun se osuu aspektiin ap-kuun kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #779 : 01.02.2012 14:33:33 » |