Heh, mulla on tänään syntymäpäivä, niin aloinpa sen kunniaksi ottaa selvää AP-kartastani
. Silmään pisti
, joka olisi se tärkein planeetta laskujeni mukaan, jotka tein Emelian ohjeiden mukaan tuolla ketjun alkupäässä (Kiitos!).
AP:n
on 2. huoneessa yhtymässä Radixin kuunsolmuun 4. huoneessa
. Mutta sama on myös toisin päin
eli AP:n kuunsolmu 11. huoneessa on yhtymässä Radixin Neptunukseen 1. huoneessa
. Nämä yhtymät iloisissa neliöissä keskenään.
Elämäntehtäväni taitaa olla tulevana vuonna tapetilla...?
Toinen silmääni pistävä on AP-kartan
MC. Yhtymä sijoittuu Radixini 12. huoneeseen
. Radixilta löytyy
MC. Täytyy kyllä sanoa, että ura-asiat ovat jo olleet isosti työn alla jo tämän kesän. Jos tuo meinaa, että rajattava ja luovuttava on, keskityttävä ja aloitettava jotain uutta, niin se on todellakin tekeillä. Mun on ollut ihan pakko tiputtaa urakuvioista sellaisia toimia, joita olen tehnyt kauan (ehkä enempi velvollisuudesta kuin tosi kutsumuksella?). En vain voinut jatkaa enää tänä syksynä, tuli näkymätön seinä vastaan (se Radixin 12. huoneko tässä?). Aivan järkyttävä masennus, en sängystä päässyt ylös siihen työhön, joka on vuosikausia ollut ihan ok. Muut työt kyllä sujuvat... tämä päätoimeni vaan on totaalisen seis, enkä osaa edes selittää miksi. En vaan voi
ja kun en voi niin en voi. Joten jätin sen tänä syksynä.
Löytyyhän Radixilta myös
MC. AP:lla olisi tarjolla
MC. Saapa nähdä, minne tuleva vuosi vie. Kovasti on henkiset asiat pinnalla ja kutsumus vetäisi niiden puoleen. Vaatinee tuo
vaan sellaista sumussa menemistä. Sellainen "en tiedä, minne kaikki johtaa, mutta mentävä on"-fiilis on päällä.
Jännä nähdä, mitä tulee eteen. AP:n AC on
Radixin 2. huoneessa. Kauas en meinaa lähteä
, mutta tutkimusmatkoja on selkeästi ilmassa. Piiiitkästä aikaa on sellainen olo, että on jännää lähteä katsomaan, mitä elämä tuo tullessaan!