Voimassaoleva AP-kartta vuodelle 2016/2017 on "onnellisesti" pistetty alulle. Taitaa olla raskas vuosi luvassa
6. huone vahvana, samoin 8. ja 9. huone noussee merkittävään asemaan. AP-
- mennään täysin eri suuntaan, mihin syntyjäni
on tottunut...
Tässä omia pohdintojani tämänvuotisesta AP-kartastani:
Täysin vieras elementti nataalille Nousu-Kauriille!!! Herkkyys on lisääntynyt, jo ihan pienetkin epämiellyttävät asiat, jotka liittyvät kotiin ja perusturvallisuuteen, saavat pakan ihan sekaisin. Nousu-Kauriina yleensä olen tottunut alkushokin jälkeen ottamaan lusikan kauniiseen käteen, mutta alkuvuotta on värittänyt asioiden vatvominen, kyvyttömyys tarttua toimeen. Olen täysin saamaton ja turta, mikä lisää ahdistusta entisestään... Mulla vielä tarkasti AP
nataali-
. Jatkuvasti murehdin muiden perheenjäsenten jaksamisesta ja terveydestä.
sekä
6. huoneessa
Terveysasiat nousevat esille tänä vuonna. Näkisin tämän ehkä hyvänäkin asiana, joskin tuo
voi tehdä asioista ainakin alkuunsa raskaita. Ehkä aika luopua kaikkivoipaisuuden ajattelusta ja siitä "teen sitten joskus" -asenteesta ja opetella uusia rutiineja terveyteen liittyen. Ennen kuin niitä varsinaisia terveysongelmia OIKEASTI tulee. Ehkä musta tulee myös tehokkaampi siivoaja ja omien asioiden järjestelijä
Mutta, tämän näkisin, että nyt pitää raivata kaikki turhat asiat/vastuut pois ja keskittyä ensisijaisesti omaan terveyteen.
10. huoneessa
Saas nähdä, mitä tästäkin tulee...
Töissä tuntuu, että asioita ja uudistuksia lyödään vaan läpi ja itsellä ei ole mitään vaikutusta asioihin. Olen pettynyt siihen, miten eräitä asioita meillä hoidetaan. Välillä tuntuu, että aidon innostuksen ja asioihin vaikuttamisen sijasta vedän päivästä toiseen autopilottimoodilla tehden vaan kaiken pakollisen. Mielessä on kieltämättä käynyt muut työvaihtoehdot, mutta en oikein hahmota, mitä tämä pitäisi sisällään.
10. huoneen
6. huoneen
Unettomuus on uusi asia mulle - siitä olen päässyt "nauttimaan". Jatkuva alavireisyys. Olen aivan turta ja kädetön. Tällä hetkellä olen sairaslomalla stressin takia. Muutoksia töissä on luvassa, samoin miehellä alkoi omassa työpaikassaan yt-neuvottelut - jatkuva pelko siitä, kuinka meidän käy. Löytyykö uutta työtä, menetämmekö kotimme yms.
7./8. huoneen rajalla (lasketaan ehkä 8. huoneeseen kuuluvaksi)
Miehellä yt-neuvottelut, jäänee työttömäksi? Rahavarat niukkenevat ja niitä joudutaan jakamaan, raha kuluu vain aivan konkreettiseen? Toinen skenaario: isäni ehdotti, että voisi tämän vuoden aikana siirtää suvun metsäomistus mun nimiin. Eli perintö - Kauriin tavoin ei helppoa rahaa, vaan sen rahan eteen joutuu työskentelemään.
DC:llä, TARKASTI
Jotain merkittävää ihmissuhderintamalla on tapahtumassa tänä vuonna. Uusi tuttavuus, läheisen kuolema, ero? Tai pitää varoa manipuloivia ihmisiä ja välttää, etteivät pääse hyväksikäyttämään.
T-risti johtavissa, kärkenä
8. huoneessa, kantana 5. huoneen
11. huoneen
Nyt pitää olla rahan kanssa tarkkana, pitää välttää huvituksia ja riskisijoituksia. Voipi olla myös rahanmenoa luvassa. AP-Urkki 11. huoneessa käsittääkseni saattaa merkitä myös työttömyyttä.
AP-
nataali-
Tämä myös puhuttelee.
AP-kartan hallitsija
9. huoneessa
Mielessä käynyt "uudet tuulet". Ehkä uudelleenkouluttautuminen. Itseäni alkanut kiinnostamaan personal trainerin ura. Lähtisikö uusi ura urkenemaan?
on AP-kartalla vahva ja pääsääntöisesti helpoissa aspekteissa. Mutta sitten on nuo epävakaat
vaikeissa aspekteissa, joten myrskyisä matka luvassa