Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten soljuu elämäsi virta?  (Luettu 67662 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Intimaria
Vieras
« Vastaus #60 : 13.09.2006 17:55:22 »

Siis kyyneleet vahvistakoon tietä uudelle elämälle! Odota mihin virta vie, pikkusisko!

Cry

haleja Metsikselle.  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 13.09.2006 23:54:09 »

Tulee pian sanottua jotakin mitä ei ajattele...

Grin   Eikös se mennyt, että tulee sanottua

mitä ajattelee.. Vahingossa!!

2funny 2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #62 : 14.09.2006 08:40:00 »

Olen omalta kohdaltani hyväksynyt sen, että syksy tuo aina apeuden ja kyyneleet valuu yhtenään..
Sairaslomalla toista viikkoa (ensimmäistä kertaa uupumuksen takia), saadakseni univelat pois,
piti käydä rosen-terapiassa, ulkoilla, puhua ne mitkä taas on padonnut sisään jne., eli aikaa itselleni.

Maanantaina sairastui poika ja tauti on sitkeä, tänään taas lääkäriin.. Avuton olo.. Cry
Eräs läheinen hankki isoja vaikeuksia itselleen ja häntä murehdin.. (http://)
Olen jankuttanut itselleni "älä huolehdi, hän on itse vastuussa teoistaan".
Ok, tajuan sen, mutta silti huoli vaan pukkaa jostain ajatuksiin..  uglystupid2
Elämänvirrassani on juuri nyt jokunen ajopuu hankaloittamassa virtauksia.. tulis tuuli ja veisi ne pois
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #63 : 14.09.2006 13:16:03 »

Haleja Willowlle...

(täältä puuttuu tähän sopiva hymiö  Undecided )
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #64 : 14.09.2006 16:07:41 »

Haleja Willowlle...
(http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/hugsm38x18.gif) Kiitos! Sinulle myös pikkusisko(http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/hugsm38x18.gif)
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #65 : 14.09.2006 16:18:32 »

Olen omalta kohdaltani hyväksynyt sen, että syksy tuo aina apeuden ja kyyneleet valuu yhtenään..
Sairaslomalla toista viikkoa (ensimmäistä kertaa uupumuksen takia), saadakseni univelat pois,
piti käydä rosen-terapiassa, ulkoilla, puhua ne mitkä taas on padonnut sisään jne., eli aikaa itselleni.

Maanantaina sairastui poika ja tauti on sitkeä, tänään taas lääkäriin.. Avuton olo.. Cry
Eräs läheinen hankki isoja vaikeuksia itselleen ja häntä murehdin.. (http://)
Olen jankuttanut itselleni "älä huolehdi, hän on itse vastuussa teoistaan".
Ok, tajuan sen, mutta silti huoli vaan pukkaa jostain ajatuksiin..  uglystupid2
Elämänvirrassani on juuri nyt jokunen ajopuu hankaloittamassa virtauksia.. tulis tuuli ja veisi ne pois

Saanhan poimia positiiviset huomiot syksyisistä tunnelmistasi. Ensinnäkin itse juuri äsken kuljin tuolla metsässä puron vartta. Maarianheinän hento ja niin viehättävä tuoksu kulkeutui askelissani nenääni.

Sinun kertomuksestasi löytyi tuo Maarianheinän lohduttava hyvä tuoksu.

Ensinnäkin, on hyvä että näet ajopuun, et ole itse se ajopuu. Syksyn tuuli tulee ja puhdistaa sen varmasti liikkeelle.

Sitten on upeaa, että et paina töitä ylpeänä ja uhmakkaana, vaan hakeudut apuun.  smitten Sillä kolkuttavalle avataan, sanoi Jeesus. Ja...näet asiat aivan realistisesti ystäväsi ongelmista. Hän kulkee opintietänsä. Ja kasvaa varmasti.

Mutta pienelle pojallesi lähetän lämpimän halauksen.  smitten Onneksi hänellä on hyvä ja rakastava äiti!

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #66 : 14.09.2006 16:19:59 »

Tulee pian sanottua jotakin mitä ei ajattele...

Grin   Eikös se mennyt, että tulee sanottua

mitä ajattelee.. Vahingossa!!

2funny 2funny

Sie aina nipistät!  Grin
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #67 : 14.09.2006 16:48:53 »

Saanhan poimia positiiviset huomiot syksyisistä tunnelmistasi. Ensinnäkin itse juuri äsken kuljin tuolla metsässä puron vartta. Maarianheinän hento ja niin viehättävä tuoksu kulkeutui askelissani nenääni.

Sinun kertomuksestasi löytyi tuo Maarianheinän lohduttava hyvä tuoksu.

Ensinnäkin, on hyvä että näet ajopuun, et ole itse se ajopuu. Syksyn tuuli tulee ja puhdistaa sen varmasti liikkeelle.
Sitten on upeaa, että et paina töitä ylpeänä ja uhmakkaana, vaan hakeudut apuun.  smitten Sillä kolkuttavalle avataan, sanoi Jeesus. Ja...näet asiat aivan realistisesti ystäväsi ongelmista. Hän kulkee opintietänsä. Ja kasvaa varmasti.
Mutta pienelle pojallesi lähetän lämpimän halauksen.  smitten Onneksi hänellä on hyvä ja rakastava äiti!

(http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/hugsm38x18.gif) Kiitos metsätonttu, että kerroit ajatuksesi/ tuntemuksesi.. Itse on niin vaikea nähdä omaan itseensä/ murheisiinsa.
Syyllisyyteni sairaslomastakin hävisi.. Ja ystävän "kohtalo" selviää huomenna, ilman minun huolehtimistanikin..
Poika käväisi kurkkaamassa äsken mitä teen, näki avattaresi ja tokaisi
"Kato äiti ihana tonttu sienen päällä, minä voisin mennä suojaan tuonne alle.." Ehkä poju vastaanotti halauksesi näin.. smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #68 : 18.09.2006 22:17:02 »

Minun sydämessäni on syksy.
Ei se kaipuu ei lähde pois.

Kerran joku kysyi, "mitä olet saanut, mitä jäänyt vaille..." tai jotakin sellaista. Kirjoitin vastauksen, minkä sitten poistin. Ajattelin, etten halua enää ajatella koko asiaa. Kerroin, että yhtenä iltana minulle sanottiin: "kait se on rakkautta" enkä minä ollut valmis kuulemaan.

Nyt tämä ihminen on jälleen elämässäni.
Enkä tiedä, mitä minä taaskaan teen.

Tunnen niin paljon, että jos päästän kaiken irti, siitä kaikesta tulee maanvyöry joka on vettä. En tiedä edes sitä, ovatko nämä minun vaiko hänen ajatuksiaan. Olemme sotkussa toisiimme. Aina vain.

Hänen ei tarvitse kuin käväistä lähelläni ja minusta tulee hänen.
Enkä minä saa sanottua näitä sanoja.

Ehkä ei ole aika. Sittenkään.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #69 : 18.09.2006 22:37:13 »

Minun sydämessäni on syksy.
Ei se kaipuu ei lähde pois.

Nyt tämä ihminen on jälleen elämässäni.
Enkä tiedä, mitä minä taaskaan teen.

Olemme sotkussa toisiimme. Aina vain.

Hänen ei tarvitse kuin käväistä lähelläni ja minusta tulee hänen.
Enkä minä saa sanottua näitä sanoja.
(http://www.macmini-forum.de/images/mismilies/hugsm38x18.gif)  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #70 : 18.09.2006 22:40:19 »

Voi, voi Pikkusisko!

Oletpa ihanasti rakastunut! Mitä pelkäät?

Anna virran venhettä viedä ja hengitä vapaasti. Kun hetki tulee, tiedät mitä sanot! smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #71 : 19.09.2006 21:32:22 »

niin... hiljaisuudessa odottelen sitä, mikä tulee tapahtumaan.
Tulee tilanne, mihin sitten taas reagoi siten, miten osaa.

Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #72 : 19.09.2006 22:24:15 »

Tulipa mieleen, että joskus ajelehdimme, vaikka luulemme olevamme tukevalla maalla. Se on vain järki siinä olevinaan, mutta tunteet hukassa, syvällä omissa uumenissaan. Siitäkin voi löytyä tasapainoa, jotakin syvällä odottamassa...

Tuli mieleen, kun päivällä tuossa astelin erään järven pintaa. Jännittävä järvi, sillä sen pintaa peittää paksu rahkasammal mättäineen. Alla on uinuva piiloitettu järvi, en tiedä kuinka syvä, mutta tämäkään kesä ei sitä ole kuivattanut. Noilla mättäillä on aika outo astella, sillä ne hyllyvät ja hytkyvät. Enpä tohtisi kovin hypellä. Mutta karpaloita on joka vosi, väliin enemmän, väliin vähemmän.

Sieltä jostain uumenista huokuu kait eteerisiä rauhottavia öljyjä. Meitä oli neljä naista mättäillä, hartaan hiljaisina. Eräs sanoikin, että ihmeellinen rauha huokuu täällä.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #73 : 20.09.2006 22:21:49 »

:Smiley
Kiitos, metsätonttu, ihanaisesta tuokiokuvasta.  smitten

Yhteen aikaan näin toistuvia unia siitä,
kuinka samoilin keskellä sysimetsiä
vain päästäkseni muinaiskalaisten "ikijärvien" partaalle.
Tällöin koin niiden suorastaan huokuvan yltäkylläisyyttä.

Ja sitähän elämä oikeasti on - matkantekoa onneen!

angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #74 : 20.09.2006 22:26:54 »

Niin,

ja minulla on pahat aavistukset siitä, ettemme tiedä alkuunkaan sitä mitä onni on, luulemme vain tietävämme ja aina lyömme päätämme seinään.

Siksi kai tuo ikuinen 'matkan teon' kaipuu. Jokin kuin kuiskimassa oikeasta suunnasta. Ja taas eksymme.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: