Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 20.09.2006 22:32:01 » |
|
: Taikka ehkäpä sisimmässämme tiedämme olevamme oma kaivattumme - se Lempi-Onni Lutunen, ikä Ikuinen ja kengännumero 007. ( )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #76 : 23.09.2006 23:45:54 » |
|
Tuolta toisesta topicista löysin aiheeseen sopivan tekstin: Pieni rukous tälle päivälle
Minä olen valo, joka loistaa kirkkaasti. Minä olen oman elämäni totuus, ydin ja keskus. Minä olen kaikkea, mitä minun tarvitseekin olla, juuri sellaisena kuin olen juuri nyt. Minä rakastan sitä, kuka minä olen, ja minä rakastan elämääni. Minä sallin itseni olla ja kehittyä, ja minä sallin elämäni virrata.
Tämä osui minuun. Kun osaisin edes pienesti asennoitua elämään tuolla tavoin, olisin jo pitkällä. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #77 : 23.09.2006 23:55:44 » |
|
Maarita, kun tunsit osuman, tiedostat jo aika vahvasti elämäsi virran. Uskon, että oletkin jo pitkän matkan vaeltanut juuri omaa vauhtiasi ja omaa matkaasi, vaikka ehkä jotkut ovat uskoneet sitä ohjailevan. Antaa heidän uskoa... Leppeitä tuulia teillesi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #78 : 25.09.2006 23:06:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 25.09.2006 23:16:21 » |
|
Hyvää yötä, Lutuset!
Viileä yö on laskeutunut virrankin ylle...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #80 : 25.09.2006 23:24:07 » |
|
Laskettele rauhassa, karikoita karttaen, ämmäinsilmiä survoen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 19.10.2006 22:55:29 » |
|
Hups!
Täälläkin se kotka vetten yllä kaartelee!
Jotenkin tuli ikävä näitä virtojen soljuvia uomia.
Asettua ikään kuin laakereille lepäämään. Onneksi on tuo syyslomakin, pari päivää.
Siis antautua virran vietäväksi. Kuunnella rannan kaislikossa jäähileitten hiljaista helinää ja katsella taivaan pilviä. Ja sitä kotkaa siellä pilviä purjehtimassa. Viileä raikas ilma.
Mihinkähän se minua vie jos sille ohjakset annan? Virralle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #82 : 19.10.2006 23:02:48 » |
|
Kyllä VIRTA vie, vaan lienee jo mennyttä kamaa? Olavi oli komia laulaja! Nykyään ei enää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #83 : 19.10.2006 23:09:15 » |
|
Virta venhettä vie... Olen viime päivinä miettinyt, antautuisiko virran vietäväksi, vai haraisiko väistämätöntä vastaan. Kun tässäkin virrassani on ainakin kaksi haaraa. Kun ei ihan vielä tiedä, mikä olisi itselle se lähinnä paras. Pitäisikö ottaa ja sitoa vene rannan puuhun odottamaan... maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #84 : 19.10.2006 23:19:09 » |
|
Ahaa! Kuulehan Kotka, kyllä se sinäkin nautit ilmavirroissa kaarrella ja vaikka sen Olavin tangon tahdissa! Ja Maarita, sen kun annat virran viedä, mitä sitä aina haroa vastaan ja miettiä liikaa! Huomasinkin, että olen Jupiter planeetan vietävänä tätä nykyä ja sehän on niin voimallista, että antaa mennä vain. Eikö se liene vaikuttane muihinkin? Ah, ajatuskin virran voimasta alkaa tuntua hyvältä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #85 : 20.10.2006 05:37:27 » |
|
Ajatusten virta! Tulee mieleen pari näkyvää edustajaa!! Mao ja Zausesku, että silleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 20.10.2006 16:19:14 » |
|
Ajatusten virta! Tulee mieleen pari näkyvää edustajaa!! Mao ja Zausesku, että silleen. Rätkätkät kät, joo! Alkoi viikonloppu ja virta soljuu, ah!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #87 : 20.10.2006 23:17:34 » |
|
: HAAAAA, metsätonttu, eikös olekin mukavaa kun, toisilla tämä ihmisten ( ! ? ) onkin ollut niin leppoisan ihanaa, ja mekun vain luemme hist. kirj. jotta olipas merkittäviä henkilöitä!!! ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #88 : 07.01.2007 17:26:34 » |
|
Hyvää sunnuntain sinistä hetkeä!
Pengoin ja poimin täältä tällaisia vanhoja virtoja.
Nyt on luonnossakin virrat usein pelkässä jääriitteessä osaksi vapaana soljuen ja raksuen jäiden kanssa.
Minua virta meinaa viedä liian lujaa! En tiedä voinko luottaa uintitaitooni elämän hyökyissä ja voimassa ottaa valtaansa. Kun tunnistaisi ne voimat, tietäisi mihin tarttua. Pikkuisen kaipaan jotakin vanhaa, jopa löyhkäävää suvantoani, jossa pitkään pyöriskelin. En pääse enää takaisin.
Mikähän vauhti muilla onkaan?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #89 : 07.01.2007 18:01:11 » |
|
Voi jukra! Juuri taannoin ajattelin minäkin tätä topicia. Uranus-transiitit kun ovat pistäneet elämääni sellaista pyörrettä, ettei tahdo tajuta. Niin paljon uutta, jopa alkuun pelottavaa. Ei turhaan sanota, että Uranus pistää ihmisen elämän kouluun. Mutta mielestäni vain ihmiselle itselleen positiivisessa mielessä. Vai suvantoasi kaipaat, Esmiralda. En minä ainakaan, antaa mennä vaan!! Kyllä siellä jossain tyventäkin vielä on... maarita
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|