Intimaria
Vieras
|
|
« : 02.09.2006 15:41:01 » |
|
Onko teitä muita, jotka tänään alkoivat kokea outoja, agressiivisia energioita? Olin kaupassa, kun kolme vartijaa juoksivat varasta kiinni. Satuin juuri samaan tilaan ja lävitseni meni tuon varkaan lapsuuden kuvia. Näin hänen alkoholisti isänsä ja kun häntä lapsena hakattiin ja hän huusi: "ei tarvi lyödä!". Istuin sitten ratikkaan, missä en voinut katsoa ketään silmiin, koska tunsin miten heidän elämänsä olisivat vilisseet silmieni ohi. Ahdisti aivan jumalattomasti. Sitten muistin, että tämähän alkoi jo viime yönä, kun näin kauan kadoksissa olleesta ystävästäni unta. Otin häneen yhteyttä ja totesimme, että olimme nähneet samaa unta. No, en päässyt tuosta edellä kertomastani varkaan lapsudenkuvasta eroon, ennenkuin hyppäsin sporasta ulos. Kävelin vihreillä tien yli, kun edellisestä risteyksestä alkoi kaasuttaa moottoripyörä, joka meni metrin päästä minusta ja parista naisesta ohi, ajaen yhdellä pyörällä. Hän jatkoi seuraavaan risteykseen ja kaasutti lisää. Jokatoisella ihmisellä oli alkoholia kassissa. Mitä ihmettä tämä on? Syksyä? Joku transiitti? Vai onkohan tämä vaihteeksi taas joku omakohtainen systeemini... apua. Ovet suljin takanani enkä taatusti liiku tänään yhtään minnekään. Huomasin muuten että olen pukenut pelkkää punaista jo pari päivää ylleni... Lieneekö asiayhteyteen sopivaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 15:44:02 kirjoittanut Intimaria »
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #1 : 02.09.2006 15:59:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 02.09.2006 16:02:42 » |
|
Olisikohan kyse tästä opettamisen muodosta.. Kun sinä tunnistat sen ja kun sinä tunnistat heidän jumaluutensa, Jumalan heidän sisällään… mikä on vain lepotilassa tai syvässä unessa, koska he ovat nukuttaneet sen… kun sinä alat tunnistaa sen ja yhdistyä siihen ei-mentaalisella tavalla, sydämen kautta tai miksi sitten haluatkin sitä kutsua - jumaluus yhteydessä jumaluuteen - heidän koko tarinansa alkaa paljastua eteesi. Sinä saat vastauksia nopeampaa, kuin sinä edes ehdit kysyä. Sinä alat saada välähdyksiä heidän menneisyydestään. Sinä saat välähdyksiä ja tunteita heidän peloistaan. Sinä ymmärrät heistä mahdollisesti enemmän, kuin haluat tietääkään. Yksi niistä syistä, miksi me olemme sanoneet aina uudestaan teille: ”Ei ole kyse sinusta”, on ollut valmistelua opettajana olemiseen, koska on erittäin helppoa ottaa heidän ajatuksiaan, tunteitaan ja tuntemuksiaan ja jos et ole tarkkana, ottaa ne omiksesi, koska sinä olet erittäin empaattinen. Sinä olet hyvin paljon tunteva olento. Ymmärrä siis ollessasi tällaisessa tilanteessa, ettei kyse ole sinusta. Sinä vain otat tuon kaiken heiltä. Opettaja ymmärtää, ettei hän voi antaa vastausta. Sinä et voi antaa vastausta. Opettaja ymmärtää, että hän on oppaana. Hän on täällä majakkana, hän on täällä Standardina, vakaan tasapainoisena energiana. Sinä et ole paikalla ottamassa heidän ongelmiaan tai edes ratkaisemassa niitä. Se on yksi asia Uuden energian opettajana olemista. Sinä et ole paikalla ratkaisemassa heidän ongelmiaan heidän puolestaan. Sinä olet paikalla auttamassa heitä löytämään omat vastauksensa. Sinä olet paikalla auttamassa paljastamassa ratkaisun heille. Tämä on suurin voimaantumisen muoto, suurin opettamisen muoto. Kuten luultavasti olet huomannut, kaikkein suurimmat opettajat eivät luennoi, eivät seiso puhujankorokkeella ja kerro muille, mitä tehdä. He ovat pelkästään vakaita, standardeja, tasapainossa, jotta muut ihmiset voivat löytää itsestään saman. http://www.crimsoncircle.fi/kanavoinnit/opettaja01.htm
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 02.09.2006 16:04:05 » |
|
Punaisesta vaatetuksesta tuli mieleen yksi Helsinkiläinen selvännäkijä. Kuulemani mukaan hän käytti useita vuosia (,jos ei kauemminkin) punaisia vaatteita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4 : 02.09.2006 16:19:43 » |
|
Intimaria, olen ollut kuin viulunkieli viikon ajan. Pinna on ollut kireällä. Huomasin että niin on kaikilla muillakin ympärilläni, ja minä olen sellainen ihminen että reagoin muiden tunteisiin herkästi, ikään kuin imen toisten fiiliksiä itseeni. Eli kaipa sellaista on ilmassa ollut. Eilen illalla halusin viettää aikaa yksin, minut kutsuttiin mukaan rientoihin mutten halunnut mennä, halusin olla rauhassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 02.09.2006 16:25:56 » |
|
mielenkiintoinen kokemus. Varmaan voimiavievä tunne. Nyt kun kysyt, niin viime päivinä on ollut sellainen olo, että ei halua mennä ulos, ja menee ihmisten ilmoille niin vähän kuin mahdollista, sellainen arka olo...yleensä en ole paljonkaan osannut pelätä pimeitä kujia yms, mutta nyt olo on ollut sellainen ettei halua mennä turvallisiinkaan paikkoihin joissa on ihmisiä. julkisiin kulkuvälineisiin meno tuntuu suorastaan vastenmieliseltä, ja niissä olo on on sinnittelyä ja toivoo että pääsisi piiloon. tässä eräänä iltana ihan vasta ei tarvinnut kuin mennä ulos kotiovesta ja ottaa pari askelta niin alkoholinvaikutuksen alaisena oleva mieshenkilö alkoi ahdistelemaan ensin sanallisesti ja seurasi rimputtamaan ovi kelloa päästäkseen asuntooni...tätäkään ei ollut tapahtunut pitkään aikaan ja olen hyvin tottunut päissään oleviin jo muista yhteyksistä. Itse selvänä ja päissään oleva tyyppi joka tunkeilee= aina yhtä superahdistavaa ja vastenmielistä tässä tapauksessa ahdisti se , että tuntui että ei tarvitse kuin kotiovesta astua ulos niin alkaa "taistelu" ja pitää suojautua... eli ehkä olen kokenut viimepäivinä vähän samaa. eräänä iltana ahdisti ja näin painajaismaisia näkymiä ennen nukkumaan menoa ja seuraavana päivänä äitini puhelimessa kertoi nähneensä koko yön hirveitä painajaisia...
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 16:29:31 kirjoittanut sign? »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #6 : 02.09.2006 16:43:23 » |
|
Minulle on viimeaikoina tullut outo halu muuttaa pois kaupungista, rauhallisempaan ympäristöön, ehkäpä jopa maalle. Tämä on outoa sillä olen aina ollut kaupunki ihminen. Jotenkin sitä kaipaa rauhaa ja luontoa lähemmäksi. Ainainen kiire ja stressi on alkanut ottamaan päähän todellakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 02.09.2006 16:51:43 » |
|
Satuin juuri samaan tilaan ja lävitseni meni tuon varkaan lapsuuden kuvia. Näin hänen alkoholisti isänsä ja kun häntä lapsena hakattiin ja hän huusi: "ei tarvi lyödä!".
Jokatoisella ihmisellä oli alkoholia kassissa. Mitä ihmettä tämä on?
yep...juuri nämä asiat herättävät minussa aggression ja vihan. mutta mitä tehdä vihalla, mitä vihan tunteminen auttaa...se tuntuu vaan lannistavan itseä lisää. minä VIHAAN henkilöitä jotka ovat jatkuvasti juovuksissa ja käyttäytyvät törkeästi. se herättää julman ajatuskulun: "jos et todellakaan osaa ottaa vastuuta elämästäsi, niin luuletko että toisten pitää kärsiä siitä? jos et pysty seisomaan omilla jaloillasi niin luuletko että muiden tulee ottaa vastuu sun perusasioidesi hoidosta...JA kestää törkyistä käytöstäsi? jos et osaa elää, ansaitset kuolla. nämä tyypit myös kuvittelevat että ne voi alkaa tosta vaan odottamaan että kuka tahansa täyttää niiden seksuaalitarpeet tosta vaan kunhan vaan kysytään joltaan ventovieraalta naiselta. Mutta sitten taas tajuan, että siinä tilassa (juovuksissa) ne ei tajua mitään...mut mikä siinä on niin h@mmetin vaikeeta ELÄÄ niinkun muutkin elää...jokainen joutuu oppia säätelemään halujaan ja kestämään sitä että aina ei tunnu kivalta...miksi se hemmetin VIINA VIHAAN. anteeksi, en jaksa enää ymmärtää. mutta, mitä tää viha auttaa ketään? ei mitään kai. en vaan jaksa enää olla ymmärtäväinen ja hymyillä ja ymmärtää saadessani k-päistä käytöstä. *lannistuu*
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 16:56:24 kirjoittanut sign? »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #8 : 02.09.2006 16:55:22 » |
|
Satuin juuri samaan tilaan ja lävitseni meni tuon varkaan lapsuuden kuvia. Näin hänen alkoholisti isänsä ja kun häntä lapsena hakattiin ja hän huusi: "ei tarvi lyödä!".
Jokatoisella ihmisellä oli alkoholia kassissa. Mitä ihmettä tämä on?
yep...juuri nämä asiat herättävät minussa aggression ja vihan. mutta mitä tehdä vihalla, mitä vihan tunteminen auttaa...se tuntuu vaan lannistavan itseä lisää. minä VIHAAN henkilöitä jotka ovat jatkuvasti juovuksissa ja käyttäytyvät törkeästi. se herättää julman ajatuskulun: "jos et todellakaan osaa ottaa vastuuta elämästäsi, niin luuletko että toisten pitää kärsiä siitä? jos et pysty seisomaan omilla jaloillasi niin luuletko että muiden tulee ottaa vastuu sun perusasioidesi hoidosta...JA kestää törkyistä käytöstäsi? jos et osaa elää, ansaitset kuolla. nämä tyypit myös kuvittelevat että ne voi alkaa tosta vaan odottamaan että kuka tahansa täyttää niiden seksuaalitarpeet tosta vaan kunhan vaan kysytään joltaan ventovieraalta naiselta. VIHAAN. anteeksi, en jaksa enää ymmärtää. mutta, mitä tää viha auttaa ketään? ei mitään kai. en vana jaksa enää olla ymmärtäväinen. *lannistuu* Alkoholi oli osa lapsuuttani, minäkään en vain voi aina ymmärtää sitä ikuista ryyppäämistä. Juon minäkin, en sylje lasiin, mutta juon ehkä kerran kuussa sen verran että kontrolli pelaa ja on iloinen olo. En juo itseäni humalaan. Surullista oli nähdä keskustassa 14-16 vuotiaita nuoria hirvittävän huonossa kunnossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 02.09.2006 17:04:03 » |
|
jep katselin alkoholisti isän temppuja ja törkeää käytöstä äitiäni kohtaan koko elämäni ja näihin päiviin asti... ja huomasin että minusta tuli sellainen että aina vaan YMMÄRRÄN kaiken maailman haisevia deekuja jotka tulee lääppimään minua ja sitten vielä koitan puhua heille kuin ihmiselle ...mutta nyt viimein tajuan että mun ei oo pakko, ja sen että se järkevien puhuminen on turhaa koska ne ei tajua mitään...muuta kuin sen että ne haluaa puhua mulle alapääjuttuja joo, ja olen ollut myös ravintolatyössä joten juopuneita nähnyt ja itsekin teininä kännejä kokeillut yms...enkä ole absolutisti, vaikka joskus tuntuu että haluan sellaiseksi...no joo, ei mun tarvi... mutta EI EI EI EI...liika idealistisuus siinä että kaikkia ihmisiä pitää ymmärtää on turhaa. Koska juopunut ei koskaan osoita minulle kunnioitusta, miksi vastavuoroisesti mun pitäisi olla kiinnostunut hänen limaisista jutuistaan. nyt loppu. :
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 17:05:47 kirjoittanut sign? »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #10 : 02.09.2006 17:05:58 » |
|
Sign, meillähän on yhteistä sitten Minäkin olen ollut ravintola-alalla jonkin aikaa ja alkoholisti isäkin löytyy. Alkoholi on itseasiassa vienyt mukanaan useammankin läheisen valitettavasti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 02.09.2006 17:09:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #12 : 02.09.2006 17:10:25 » |
|
Ei sovi ei.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Myria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 02.09.2006 17:46:51 » |
|
Mulla on ollut tuollainen perhosolo jo jonkun aikaa. En onnekseni joudu päivittäin olemaan ihmisjoukoissa, saattaapa mennä viikkojakin täällä omassa rauhassa, poissa kaupungista. Siksi pystynkin yleensä skarppaamaan tuolla "maailmalla" ollessani niin, että osaan sielläkin pysyä omassa keskuksessani ja sisäisessä hiljaisuudessani. Mutta välillä tuo "infotulva" mikä tulee kaikesta minkä näkee, on tietoisesti pistettävä poikki. Muuten ei pää kestä. Parin viime viikon ajan on muiden energiat täytynyt voimallisesti tyrkkiä käsivarren mitan päähän. Tunkevat väkisin jotenkin osingoille. Kun itse on oikein hienoissa värähtelyissä, nappaa joku huonommassa hapessa oleva tuttu/läheinen eetteristä tiedon ja alkaa rosvous Tätä oli ensin jotenkin hankala hahmottaa ja sitä meni itse vinksinvonksin, kun ihan ei tainnut omat säädötkään vielä olla kohdallaan. Mutta eiköhän se tästä, kun saa taas uudet taajuudet kondikseen, on sitten mitä jakaa muillekin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Intimaria
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 02.09.2006 17:56:43 » |
|
yllätyinpä tästä vastaustulvasta! Ihanaa kuulla hengenheimolaisten ymmärtämistä.... Sininen Enkeli, olio tuo kanavointia? Minun on kamalan vaikea ottaa tuollaista roolia vastaan. Ennen halusin sitä, mutta mitä enemmän tuollaisia hyökkäyksiä tulee päin näköä, tahtoisin kieltäytyä. Onneksi sen verran olen oppinut, että tajusin heti alkaa suojata mieltäni ja työntää pois vieraita energioita. ulos en kyllä lähde. vaikka treffitkin olisi ollut tarjolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|