Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: perhos-olo/herkkiksille...  (Luettu 26421 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« Vastaus #15 : 02.09.2006 20:47:49 »

Lainaus
julkisiin kulkuvälineisiin meno tuntuu suorastaan vastenmieliseltä, ja niissä olo on on sinnittelyä ja toivoo että pääsisi piiloon.

tässä eräänä iltana ihan vasta ei tarvinnut kuin mennä ulos kotiovesta ja ottaa pari askelta niin alkoholinvaikutuksen alaisena oleva mieshenkilö alkoi ahdistelemaan ensin sanallisesti ja seurasi rimputtamaan ovi kelloa päästäkseen asuntooni...tätäkään ei ollut tapahtunut pitkään aikaan ja olen hyvin tottunut päissään oleviin jo muista yhteyksistä. Itse selvänä ja päissään oleva tyyppi joka tunkeilee= aina yhtä superahdistavaa ja vastenmielistä buck2

tässä tapauksessa ahdisti se , että tuntui että ei tarvitse kuin kotiovesta astua ulos niin alkaa "taistelu" ja pitää suojautua...

Vau. Shocked Kuin itse olisin kirjoittanut tuon tekstin. Voin laittaa sulle YV:nä lisää infoa. Siis minua ei ole kukaan ahdistellut, mutta muuten teksti oli kuin itsestäni. Paitsi kerran yksi ihan sekopäiseltä vaikuttava tyyppi (mies) kulki vieressäni pitkän matkan ja yritin selviytyä siitä olemalla niin kuin häntä ei olisikaan. Onneksi se tyyppi kääntyi sitten yhdessä risteyksessä eri suuntaan. Ihan kivaa kun oli vielä tärkeä koe johon olin matkalla sinä aamuna... Sad
Ja miksi juuri minulle tullaan juttelemaan bussipysäkillä? Oikeasti, odotan vain sitä bussia enkä taatusti ole mitenkään sosiaalisen näköinenkään. Tuntuu, että pysäkeillä pyörii vain jotenkin...omituisia tyyppejä. Ja kyllä...inhoan busseja...jos joku tulee viereen istumaan liian lähelle...ja sitten kun siellä on niitä neljän ihmisen vastakkain istuttavia istuimia...ahdistavaa. Listaa voisi jatkaa loputtomiin mutta en nyt ehkä kehtaa kuitenkaan. buck2 Bussissa on monesti tullut mieleen, että voi kun saisi jonkin verhon kasvojensa eteen että saisi olla rauhassa katseilta yms. Sad
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #16 : 02.09.2006 20:49:28 »

vältä katsekontaktia Fiona. Katseen kun piilottaa, suojautuu aika hyvin. Kuvittele, että olet näkymätön... ole poissaoleva... minulla auttaa noi, tosin ei nekään aina.

coolsmiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #17 : 02.09.2006 20:55:21 »

vältä katsekontaktia Fiona. Katseen kun piilottaa, suojautuu aika hyvin. Kuvittele, että olet näkymätön... ole poissaoleva... minulla auttaa noi, tosin ei nekään aina.

coolsmiley

Juuri näin olen tehnyt...kenties koko elämäni...ei auta ei. Mutta kiitos silti vinkistä. Smiley
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #18 : 02.09.2006 21:10:20 »

Olisikohan kyse tästä opettamisen muodosta..

http://www.crimsoncircle.fi/kanavoinnit/opettaja01.htm

kolahti.

Tässä lisää:

"Tällaista muutosta ei ole koskaan ennen tapahtunut ihmiskunnassa, ei koskaan. Ei edes Atlantiksen aikoina. Joskus meillä ja teillä on taipumusta puhua Atlantiksesta ja myös Lemuriasta hyvin romanttisesti. Mutta itse asiassa ne olivat hyvin vaikeita aikoja. Tietoisuus liikkui hyvin, hyvin hitaasti tuolloin, koska me edelleen totuttelimme siihen. Me edelleen totuttelimme olemaan fyysisessä kehossa. Me olimme edelleen tietyssä mielessä kiukkuisia siitä, että me olimme koskaan ottaneet fyysisen kehon ja suostuneet tekemään tämän matkan Maapallolle!

Mutta nyt te olette päässeet siinä vauhtiin. Te olette tottuneita fyysisyyteen, te olette tottuneet toimimaan fyysisessä, aineellisessa maailmassa. Nyt te hyväksytte sen toiseksi luonnoksenne. Nyt te olette valmiita siirtymään nopeatempoisempaan tietoisuuteen. Ja kuten te olette havainneet näinä vuosina, jotka me olemme viettäneet yhdessä, tietoisuudenmuutos voi olla vaikeaa, se voi olla haastavaa. Tietoisuudenmuutos ei välttämättä ole sitä, mitä te luulette sen olevan. Tietoisuudenmuutos joskus räjäyttää kaikki vanhat käsitykset ja ajatukset - tämän ajatuksen olemisesta superihminen. Tietoisuudenmuutos ei näe teitä sillä tavalla, ei näe teitä vain superihmisenä, jolla on supervoimat. Se ei todellakaan ymmärrä asiaa tuolla tavalla. Se näkee teidät henkenä ja jumalana. Näiden menneiden vuosien aikana te olette siis oppineet valtavan määrän siitä tavasta, jolla tietoisuus muuttuu ja jolla te omaksutte sen."

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #19 : 02.09.2006 21:14:15 »

Muita Tobiaksen viestejä.

http://www.crimsoncircle.fi/kanavoinnit/kanavoinnit.htm
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #20 : 02.09.2006 21:27:26 »

Minulle on viimeaikoina tullut outo halu muuttaa pois kaupungista, rauhallisempaan ympäristöön, ehkäpä jopa maalle. Tämä on outoa sillä olen aina ollut kaupunki ihminen. Jotenkin sitä kaipaa rauhaa ja luontoa lähemmäksi. Ainainen kiire ja stressi on alkanut ottamaan päähän todellakin.

Tuo halu ja Varmuus tuli minulle kesällä 1999 - ja Joulukuun alussa samana vuonna muutin lapsen kanssa Helsingistä Nurmekseen. Asunto löytyi helposti VVO:n katalogista ja puhelinsoitto VVO'n paikallistoimistoon aloitti uuden elämän, jota en ole katunut enkä takaisin muuuttaisi  buck2
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Intimaria
Vieras
« Vastaus #21 : 02.09.2006 23:02:54 »

Mulla on sama halu. Nyt kun valmistuin niin voin alkaa tekemäänkin asialla jotakin  Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #22 : 02.09.2006 23:34:03 »

Oma oloni on tänään ollut kumman masentunut...
Tuntuu melkein siltä kuin itku olisi lähellä
mutta sitten ei kuitenkaan itketä kun ei ole mitään syytä.

Välillä tuntuu kuin jokin olennainen olisi kadoksissa...
Siitä johtuen olen kamalan levoton ja ahdistunut.
En tiedä mikä se on tai missä..
Mutta se on jotain tärkeää ja lähes ilman sitä
on vaikea elää...

En tiedä...  Cry
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 03.09.2006 02:18:30 »

itselläni vastaavaa... eilen grilli-jonossa känninen ukko yrittää väkisin vääntää jotain juttua, onneksi ymmärsi lähteä pois kun ei saanut minkäänlaista vastakaikua. Tänään olen ollut turhautunut, pienikin vastoinkäyminen pistää v...ituttamaan. Angry Ja kun katselin päivällä erään elokuvan, aloin itkeä joka kohtauksessa. Tätä ei yleensä tapahdu... oli kissimirri kummissaan jaloissani kun itkin ilman syytä...
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
härkä-69
Vieras
« Vastaus #24 : 03.09.2006 08:54:28 »

Mulla oli taas semmoinen olo, etten ole tervetullut minnekään. Kukaan ei kaipaa mua ja olen ihan turhaan täällä. Yleensä nuo olot kyllä menevät ohi, kun jaksaa vaan odottaa ja elää ne läpi. Luonto on mullekin lohduttava, eilen kävimme tankkaamassa auton rautatie-aseman lähistöllä ja näin taivaalla lokin liitelevän, yhtäkkiä se näytti aivan tavattoman kauniilta ja olisin halunnut vain katsella sitä ikuisuuden. Ympäristö ei ollut mitenkään mieltä kohottava muuten.
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #25 : 03.09.2006 09:08:28 »

Oma oloni on tänään ollut kumman masentunut...
Tuntuu melkein siltä kuin itku olisi lähellä
mutta sitten ei kuitenkaan itketä kun ei ole mitään syytä.

Välillä tuntuu kuin jokin olennainen olisi kadoksissa...
Siitä johtuen olen kamalan levoton ja ahdistunut.
En tiedä mikä se on tai missä..
Mutta se on jotain tärkeää ja lähes ilman sitä
on vaikea elää...

En tiedä...  Cry

ReagoitTEko kenties sykysyn alkuun ja lintujen poismuuttoon? Syksy on pieni kuolema mutta muista että herääminen tapahtuu keväällä.  Smiley

Minä nimittäin reagoin samaan asiaan.

« Viimeksi muokattu: 03.09.2006 09:15:30 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #26 : 03.09.2006 10:10:34 »

Minulla on ollut jo viikon ajan outo olo... Torstaina minut jätettiin, tiesin sen etukäteen ja odotin sitä viestiä. Viime yönä heräsin minuutti ennen kuin ystäväni soitti minulle baarista päästyään. En ole surkea tai masentunut erosta, se ei vaikuta mielialaani juuri lainkaan..

Harmaanvioletit pilvet heittävät synkät varjonsa päällemme ja lipuvat hitaasti taivaanrantaa kohti, tuuli pöllyttää puita ja riipii lehtiä mukanaan... Vastaani kulkee ihmisiä kaulukset pystyssä... Kaikki kyräilevät toisiaan... Keskuudessamme on humanoideja ja salaisia agentteja... Kuka vain voi olla tyyppi tämän selvittämättömän salaliittoteorian takana ja me loput luulemme olevamme viattomia valtiovallan uhreja... Olemme kuitenkin väärässä...

Olen vainoharhainen?! idiot2
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #27 : 03.09.2006 10:14:44 »

ReagoitTEko kenties sykysyn alkuun ja lintujen poismuuttoon? Syksy on pieni kuolema mutta muista että herääminen tapahtuu keväällä.  Smiley

Minä nimittäin reagoin samaan asiaan.

En tiedä.
Toisaalta syksy on ihan kiva...
Mutta kun tietää että sitä seuraa kylmä ja synkkä talvi
niin ehkä se aiheuttaa haikeutta ja kummaa oloa...
Enpä todellakaan tiedä...
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #28 : 03.09.2006 10:48:02 »

Valonkantaja... oli kyse siitä elonkoruu -jutusta? En voi olla pahoillani, koska musta se ei kuulostanut alkuunkaan hyvälle... Pahoillani olen siitä, jos koet nyt menetystä ja surua.

Gnostista vielä lainaus (www osoite on alempana):

"Oletko koskaan huomannut, miten pystyt olemaan jonkun kanssa ja kokemaan muutamia vapauttavia kyyneliä, mutta silloin kun he saavat voimakkaan romahduksen, he imevät sinun energiaasi. He ruokkivat itseään. Oletko koskaan huomannut, miten he selviydyttyään romahduksestaan halaavat sinua kovasti ja kertovat, miten he rakastavat sinua valtavasti ja että sinä olet ollut suureksi avuksi, ja sinä itse olet heidän tyhjentämänsä ja shokissa ja ihmettelet, mitä juuri tapahtui? He ruokkivat vielä enemmän. He kävelevät ulos ovesta ja sanovat sinun olevan paras ystävä, mitä heillä on koskaan ollut - tietenkin vain siihen saakka, kun sinä et vastaakaan puhelimeen keskellä yötä!

Opettaminen tulee siis olemaan vähän erilaista, ja me tiedämme teillä olevan ennakkokäsityksiä koko tästä opettamisen käsitteestä. Kyllä, jotkut teistä tulevat olemaan ihmisryhmän edessä. Jotkut teistä ovat hyvin, hyvin iloisia tehdessään sitä, opastaessaan jotain ryhmää kerran viikossa tai kerran kuussa. Mutta monille muille, se tulee tapahtumaan elämänne mukana, nauttiessanne elämästänne ja ollessanne vain paikalla niitä varten, jotka tulevat luoksenne, jotka tarvitsevat tuota esimerkkiä.

Sinun esimerkkiäsi tasapainoisesta energiasta - ja kyllä, sinulla on sitä. Tuo esimerkki tasapainoisesta energiasta tulee malliksi heille. He pystyvät kirjaimellisesti tuntemaan sinun tasapainosi, valosi ja yhtenäisyytesi. He voivat sitten sanoa: ”Minäkin pystyn tekemään tuon sisälläni.” He käyttävät sinua mittatikkuna tai esimerkkinä. He eivät vie sinun energiaasi tässä kohtaa, he vain sanovat: ”Se on mahdollista.” He peilaavat sinua itseensä, ja jos he tekevät sen kunnolla, he käyttävät omia sisäisiä resurssejaan kehittääkseen itselleen samanlaisen yhtenäisyyden, kuin sinulla on sisälläsi."[/
i]
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #29 : 03.09.2006 11:01:15 »

Juuri se tyyppi.

Ei kestänyt kuulla totuutta siitä, mikä minun mielestäni oli hänen ongelmansa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: