Kylläpä minä näen kummallisia unia. Tässä viimeisin:
Olin jossain ehkä työtapaamisessa missä tapasin tosi miellyttävän miehen, ja ihastuin välittömästi häneen. Flirttailin ja hän antoi takaisin, ja kun tapaaminen päättyi ja olin lähdössä, mies kysyi että lähtisitkö joskus ulos, johon minä että kyllä lähtisin ja annoin numeroni.
Kadulla olin aivan onnesta sekaisin ja huomasin miehen hienon, punaisen auton. Hetken mielijohteesta päätin kokeilla ovea, no se aukesi, ja hyppäsin kuskin paikalle. Avainkin oli, joten kaasutin matkaan.
Ajelin aivan kuin noiduttuna muutaman korttelin ja sitten älysin että hei, minähän ajelen varastetulla autolla! Ja vielä sen ihanan miehen autolla! Pian näin poliisiauton parisataa metriä edessäpän ja minulle nousi kylmä hiki, tuntui etten saa henkeä, ja juuri hoksasin parkkipaikan oikealla, käännyin ja parkkeerasin.
Poistuin autosta nopeasti, juoksin lähimmälle metroasemalle ja painuin kotiin koko ajan kylmä hiki päällä, että mitä ihmettä olen tehnyt, miten tästä selviän, mitä jos tuo ihana mies soittaa ja kertoo että hänen autonsa muuten varastettiin... löydetäänkö minun sormenjälkeni autosta...
Heräsin aika hikisenä.
Mitä ihmettä tuosta voisi päätellä?