Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ykseys....  (Luettu 9028 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 03.09.2006 16:06:26 »

Koin tänään ihan mielettömän oivalluksen luita ja ytimiäni myöten!

Oivalsin kaikessa suuruudessaan, mitä ykseys tarkoittaa! Vaikka olen sen tiedostanut aikaisemminkin mutta nyt todella ymmärsin sen merkityksen ja näen kaiken nyt ihan uudella tavalla.

Oivalsin mielessäni ja sydämessäni sen yhteyden alkulähteeseen ja sen, miten me kaikki todella olemme yhtä.

Minä ilmennän energiaa omalla yksilöllisellä tavallani, kerään kokemuksia ja kehityn mutta olen silti yhtä kaiken ja kaikkien kanssa. En voi tehdä itselleni mitään tekemättä sitä samalla myös muille tai en voi tehdä toisille  mitään tekemättä sitä samalla myös itselleni...
Näin meidät kaikki yhtenäisenä energiana, jota jokainen kasvi, kivi, ihminen ja kaikki Luoja luoma edustaa. Ja se näky oli kaunis ja helpottava, vapauttava!

Ymmärsin myös sen, miten tärkeä jokaisen yksilön oma henkilökohtainen panos on nostamaan energiaamme kohti Jumaluutta. Yhden panos auttaa kaikkia muitakin! Minun on mahdotonta muuttaa itseäni muuttamatta ympäristöäni... Jos haluan muuttaa ympäristöni, minun on muutettava itseäni!

Ja millainen rakkaus tulvahtikaan sydämeeni, kun ajattelin rakastavani itseäni ja kaikkia! Kukaan tässä maailmassa ei voi rakastaa niin, etten minäkin saisi osallisuuttani siitä. Tai minun rakkaudestani hyötyy jokainen, yksinäisinkin olento!  smitten

Ja miten vapauttavaa oli tajuta, että voin auttaa kaikkia auttamalla itseäni, miten voin vaikuttaa kaikkiin olemalla itselleni hyvä ja kärsivällinen. Ja miten jokainen vastaantuleva, on osa minua! Ja kaiken jonka annan, annan samalla itselleni!

Ymmärrän nyt täydellisesti pyyteettömän rakkauden teot....  smitten Ymmärrän myös sen, että vedän puoleeni vain samaa energiaa edustavia asioita ja olen olen kiitollinen siitä, etten ole saanut aikoinani kaikkea sitä, mitä olen elämääni pyytänyt, koska kehitykseni myötä se kaikki hyvä vain jalostuu... Olen innoissani ymmärtäessäni, että voin kehittämällä itseäni saada kaiken sen mistä haaveilen, kunhan olen valmis siihen.

Wau, mikä tunne!
 smitten  smitten  smitten

(Ja te muut olette varmasti oivaltaneet tämän jo aikaa päivää sitten mutta minulle tämä kaikki meni "jakeluun totaalisesti" tänään yhtenä pienenä hetkenä... Ja pakko nyt jakaa tämä tunne teidän kanssanne!!)
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 03.09.2006 16:12:00 »

Onneksi olkoon ihanasta oivalluksestasi... smitten

Eikö kaikki olekin loppujen lopuksi niin ihanan selkeää ja yksinkertaista, kun vaan löytää tien ulos mielen luomasta sekametelisoppavankilasta?

Rakkautta rakkautta vain, sitähän se kaikki on... smitten smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 03.09.2006 16:23:19 »

Onneksi olkoon ihanasta oivalluksestasi... smitten

Eikö kaikki olekin loppujen lopuksi niin ihanan selkeää ja yksinkertaista, kun vaan löytää tien ulos mielen luomasta sekametelisoppavankilasta?

Rakkautta rakkautta vain, sitähän se kaikki on... smitten smitten

Todellakin! On eriasia tietää kuin ymmärtää ja ymmärtäminen tuntuu i-ha-nal-le....! En edes tiedä, mitä tapahtui... Kaikki vaan jotenkin loksahti päässäni paikoilleen. Cheesy

p.s Dave Lindholm muuten kirjoitti minulle joskus nimmarin sanoilla:   Astraalia....minun nimelleni... Ja tykkään kovasti tuosta *hyräilemästäsi* biisistä -joka jäi nyt päähänikin soimaan  Cheesy
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #3 : 03.09.2006 16:36:22 »

Tämä hetki, tämä ikuisuuden hetki, on täynnä sitä taikaa, joka avaa kaikkeuden sydämen!  Wink :Smiley smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 03.09.2006 16:55:44 »

Ihanaa kun pääsemme kaikki pian siitä erillisyyden harhasta.  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5 : 03.09.2006 16:59:03 »

Yhdyn edellisiin  angel Eläköön Ykseys  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 03.09.2006 17:52:11 »

Hienoja ajatuksia *~*astraali*~* Smiley
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 03.09.2006 17:59:19 »

Minulla on usein tullut tämä tunne viime aikoina, että olemme jotenkin samaa tietoisuuskenttää, sieluvaloa, jolla on vain eri kehot, persoonat, luonteet, äänet jne. Sekin on jännä tunne. Täältä ei pääse "ulos" ellei ala egoilemalla kieltää muiden merkitystä tai vedä rajoja.  Cool

Eri asia suostuvatko kaikki, erilaisissa asemissa olevat henkilöt myös kokemaan näin kanssani. angel
« Viimeksi muokattu: 03.09.2006 18:07:25 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 03.09.2006 18:07:20 »

Minä olen alkanut tietoisesti tarkkailemaan vastaan tulevia ihmisiä (kaupassa, kaupungilla yms). On kivaa pohtia sitä millainen elämänkohtalo/elämänkoulu minkäkin ihmisen takana piilee. :Smiley

Olemme pohjimmiltamme samaa (ikuisia sieluja, joilla on ruumis) riippumatta "rooleistamme" täällä maan päällä. Elämä on sillä tavalla ajateltuna erittäin mielenkiintoista. Jokainen päivä on kuin lähtisi uudelle tutkimusmatkalle. Mulla alkaa huomenna uusi työ ja hauskinta on juuri uudet ihmiskontaktit. Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 03.09.2006 18:35:12 »

Kiitos kertomastasi Astraali! Olen iloinen puolestasi.

Puhut hyvin selvällä kielellä. Joten perille menee! Varmasti olet sen kaiken tuntenut kaikkea myöten.

Minullekin tuli tuollainen oivallus joskus, mutta enemmän symbolisessa merkityksessä ja se oli riemuitseva hetki.

Varmaan meille kaikille enemmän ja enemmän näitä oivalluksia leimahtaa, kuten Keho tuossa totesikin.  smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #10 : 03.09.2006 19:10:51 »

Kiitos ihanista vastauksistanne!

Olen niin iloinen siitä, että meillä on tällainen paikka jossa jakaa tunteita ja ajatuksia kaikista mahdollisista asioista!  smitten

smitten

Olen kiitollinen teistä jokaisesta!
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #11 : 04.09.2006 15:32:55 »

Jokaista meitä yhdistää minuus
Me olemme siis yhtä

Koska elämä on minussa
Niin minä olen kaiken sisältö