Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ketkä täältä menossa Hengen ja tiedon messuille lokakuussa?  (Luettu 22513 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 18.10.2006 15:05:58 »

Sitten mietin sitäkin, että sinnehän voi periaatteessa kuka tahansa ilmoittautua tekemään hoitoja. Ei siis ole mitään "seulaa" ´joka pitäisi läpäistä päästäkseen tekemään sinne hoitoja, tulkintoja tms.

En nyt tiedä miten se olis mahdollistakaan käytännössä, mutta siis just tuo pointti, että periaatteessahan siellä voi olla ties mitä silmän kääntäjiä.  Wink En kyllä halua uskoa niin.

Tänä vuonna jäi messuilut väliin, kuten jo aikaisemmin
arvelinkin, että mikäli vain olen maassa samaan aikaan. Smiley

Aikaisempina vuosina olen käynyt, mutta minusta sen
"puoskaroinnin" kyllä pystyy aistimaan, kun vaeltelee
ja katselee niitä ihmisiä siellä "kojuissaan". Smiley

Tosin en mene tuomitsemaan ketään, sillä joku,
joka ei osaa/kykene/pysty minun kohdallani mitään,
voi pelastaa jonkun toisen elämän.  Wink

tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 18.10.2006 15:21:08 »

Juu, tuotakin olen miettinyt, että ei heti yks kantaan kannata todeta jotain henkilöä puoskariksi, vaikka hän ei sillä hetkellä mitään näkisikään.

Ainakin oma selvänäkijä -ystäväni, jolta olen juuri haeskellut niitä navigaatio-ohjeita vuosien varrella, ja joka todellakin osaa asiansa, ei yhdellä kerralla nähnyt mulle mitään.

Tai siis hän vaan rehellisesti sanoi, että nyt on sellainen tilanne, että hänelle ei näytetä mitä tapahtuu, sinun pitää itse setviä, nyt on käännekohta.

Mielestäni tuo osoittaa paljon suurempaa rehellisyyttä ja ammattitaitoa, kun se, että väkisin käy keksimään jotain.

Mutta missään vaiheessa ei tullut mieleen (no ei tietenkään, kun tunnen hänet) että hän on joku puoskari kun ei mulle mitään nähnyt. Mutta näin tietty pitäis osata ajatella tuntemattomampinkin näköjöiden kohdalla, eikä heti tuomita.  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 23.10.2006 04:41:31 »

Messuilla tuli oltua lauantaina. Kävin kuuntelemassa muutaman luennon ja ostin luomusuklaata.  Tongue Ihan kivaa oli. Olisi kiva tietää, mahdoinkohan nähdä teistä messuilla käyneistä jonkun...  :Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 23.10.2006 09:48:47 »

Minusta tuntuu, että kävelit minua vastaan.  Wink Ainaskin yhdennäköisyys tuohon valokuvaasi nähden oli huomattava. Hetken mietin että pitäiskö nykästä hihasta. Näin jälkeenpäin on nyt tietty vaikea alkaa itsestään antaa tuntomerkkejä..ja kun siellä oli niin kauheasti ihmisiä. Mutta jos jäi mieleen tyttö jolla on punainen kihartuva tukka ja suora otsatukka niin se olin mie!  Wink
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 23.10.2006 10:14:50 »

Olisit vain rohkeasti nykäissyt hihasta.  Wink Minun pitkät hiukseni olivat auki, toisin kuin tuossa kuvassa.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 23.10.2006 13:46:59 »

No kyllä se sitten varmaan olit sinä.  Wink Olis juu pitänyt nykästä, mutta vasta kun olin jo mennyt ohi niin sytytti että se olit varmaan sinä..kun aluksi katoin vaan, että näyttääpä tutulta.

No, ehkä "virallisessa" astro-miitissä sitten.. 
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 23.10.2006 19:28:20 »

Niin.  smitten
tallennettu
Rakkauden ruumiillistuma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 23.10.2006 20:57:18 »

Messuilla tuli oltua lauantaina. Kävin kuuntelemassa muutaman luennon ja ostin luomusuklaata.  Tongue Ihan kivaa oli. Olisi kiva tietää, mahdoinkohan nähdä teistä messuilla käyneistä jonkun...  :Smiley

Todellakin näin sinut messuilla, loistit kuin enkeli  smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 25.10.2006 11:54:31 »

Hm... Ai jaa...  :Smiley Kiitos.  angel
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #39 : 25.10.2006 16:54:22 »

Hei messuilla oli Mikael Engström asentelemassa todella tehokkaita sydänchakran avaamis-dikshoja - tietääkö kukaan keneltä muulta kyseisiä asennuksia voisi saada?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: