Moniakin juttuja on tässä nyt vähän pidemmällä aikavälillä tullut vastaan..
-Tupakanpolttoa olen jättämässä.. en ole polttanutkaan kuin "silloin tällöin" mutta nyt on yritys jättää tuo turhuus pois.. välillä ihan helppoa, välillä ei!
-Ruokien lisäaineet on alkaneet hirvittää, pyrin elintarvikkeissa mahdollisimman tuoreeseen ja/tai luomuun.. mitä enemmän E:tä sisältöselosteessa, sen huonompi!
-Samoin ruoista muita juttuja, esim. kevytlevitteet eivät välttämttä ole lopulta yhtään parempia kuin rasvaisemmat vaihtoehdot. Kevytlevitteisiin tungetaan kahta kauheammin kaikkea ylimääräistä moskaa
-Syön edelleen vähän lihaa, mutta ajattelin siirtyä pois punaisesta lihasta ja syödä enimmäkseen kalaa ja joskus siipikarjaa. Ehkä tulevaisuudessa sitten vegaaniksi.. vielä en taida olla valmis
-Kaikki omat pienetkin "väärät" teot soimaa omatuntoa todella pahasti. Ei saa rauhaa ennen kuin asian korjaa jollain lailla..
-Yksinäisyyden tarve todellakin.. tämä minulla on kyllä ollut aina. En halua viettää aikaa minulle "vääränlaisessa" seurassa, josta säteilee negatiivista energiaa
Kaksi entistä tuttavaani alkavat jäädä.. Toinen ei ymmärrä näitä juttuja sitten yhtään, on niin "maallinen" kuin voi ihminen olla, omin sanoin "en mä nyt ihan kaikkea usko!" (ts, ei usko mitään mitä ei näe..), ja toinen on vain äärimmäisen negatiivinen ihminen, ärsyyntyy kaikesta ja syytää negatiivista energiaa joka puolelle ympärilleen kun itsellään on aina paha olla. Monesti on ollut todella paha olo pitkään kun on ollut tekemisissä heidän kanssaan, en halua sitä enää
.. Tosiaankin haluaa vain löytää omantyyppisiä ihmisiä, ja onneksi olen löytänytkin, te täällä, sekä asuinpaikallani pyörivä yhdistys, sekä yksi hyvä ystäväni
-Näin sitä vaan huomaa että kyllä etsivä aina löytää..
-Mullakin televisio pysyy useimmiten kiinni, samoin radio, ellen pistä jotain omaa cdtä soimaan. Muutenkin nämä sähkölaitteet vähän hirvittää, kun asuu pienessä asunnossa ja tuntuu että niitä ei pääse pakoon, ei ole tilaa missä ei niitä olisi. Kun/jos muutan ja jos tila antaa myöten, seuraavaan asuntoon laitan kyllä tilan ilman mitään sähkölaitteita. Makuuhuoneen ainakin olisi varmaan hyvä olla sellainen.. On alkanut tiedostamaan että jokapuolelta pukkaa ylimääräisiä saasteita vähintään sähkön muodossa..
-Luen todella paljon aiheeseen liittyvää kirjallisuutta
-Tarve ulkoilla on lisääntynyt
-Samoin tarve hiljentyä ja meditoida päivittäin..
Tällaisia huomioita omasta elämästä