Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhtäläisyyksiä läheisten syntymäkartoissa??? Keitä ympärilläsi pyörii...  (Luettu 16627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« : 03.09.2006 20:51:00 »

Ajattelin, että josko muutkin olisivat ajatelleet...  idiot2

Että onko teidän elämässänne vaikuttaneet ja yhä vaikuttavat ihmiset olleet aina jotain tietyn merkin edustajia? Tai onko elementti (tuli, maa, vesi, ilma) ollut sama?  Mitä yhtäläisyyksiä ylipäätänsä olette löytäneet esimerkiksi vanhempien, entisten tyttö-/poikaystävien, sukulaisten, ystävien ym. syntymäkartoista tms.?

Tai onko jokin eläinradan merkki sellainen, ettet tunne ainoatakaan?

Oletko löytänyt jotain selityksiä näille yhtäläisyyksille?



tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 03.09.2006 21:21:21 »

Äidin ja minun rakkauselämä on kuulemma ollut ihan samanlaista... Muuta yhteistä tekijää kartoillamme ei olekaan kuin venus oinaassa.

Suurin osa kavereistani ja ystävistäni edustavat vahvasti jouskareita, kauriita, skorppareita, leijonia ja neitsykäisiä. Skorppareiden kanssa olen vähän väliä törmäysaalloilla. Leijonien ja kaksosten ystävyys on mitä parasta. Neitsyitä ja minua yhdistää hyvin tuo rakas merkuriuksemme. Isäni oli neitsyt nousevalla jouskarilla, samoin paras kaverini, minä olen myös nousujouskari. Wink

Poikakaverini ovat olleet paria kummajaista lukuunottamatta rapuja nousevalla leijonalla. Omalta kartaltani ei jellonaa löydy lainkaan ja vain vertex on ravussa. Mutta jostain kumman syystä tulen erinomaisesti juttuun rapumiesten kanssa.

Minä ja kaksi parasta ystävääni olemme kaikki kuukauriita. Siskoni taas on au kauris ja kuu kaksonen, eli olemme tällaiset aurinkokuuristikkäiset... Smiley

Viime aikoina elämääni on tunkenut kauheasti vaakoja, joista ei ole hirveästi aiempaa kokemusta. Balanssia? idiot2
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #2 : 03.09.2006 21:23:04 »

4 ystävistäni ovat nousevalta merkiltään rapuja ja tunnen myös monia rapuja näiden lisäksi.
Tunnen myös monia neitsyitä mikä voi johtua siitä että itse olen nousumerkiltä neitsyt.
Härkiäkin jonkun verran joista kaksi on ollut todella läheisiä minulle (toisen nousumerkki rapu).

Elikkä siis eniten tuttavapiirissä on vesi-elementtiä.

Äitini on  aurinko & askendentti vesimies ja isäni  aurinkoaskendentti rapu, joten molemma ovat tuplia  :Smiley
Isoäitini joka on erittäin tärkeä minulle on oinas (oinaita en tunne kuin kolme) ja toinen isoäitini joka on myös tärkeä, on kalat (nousumerkeistä ei tietoa).[/
color]
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.09.2006 23:46:43 »

Minun kaveripiirissäni on paljon ihmisiä, joilla on jollain tapaa Kauris korostunut kartalla. 2 hyvää ystävää on nousu-kauriita, äidillä on paljon kaurista kartalla, samoin eräällä toisella kaverilla kuu -merkkinä on kauris. Noin muuten kavereina tulen hyvin toimeen vesimiesten tai vesimies-tyyppisten ihmisten kanssa. Samoin skorppareiden kanssa tulen toimeen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
the_planet
Vieras
« Vastaus #4 : 04.09.2006 08:57:30 »

Hmm, kyllä siellä taitaa sittenkin löytyä ihmisiä, joilla on lähipiirissä paljon samanlaista "tavaraa".
Huomasin näitä yhtäläisyyksiä mm. siinä, että suurinpiirtein kaikki ystävät, vanhemmat ja entiset, sekä nykyinen ovat olleet kuumerkiltänsä aina jotain maan edustajaa pääasiassa kaurista ja härkää. Miesystäviä on aina yhdistänyt joko leijona tai oinas nousevana tai aurinkomerkkinä.

Maaelementti tuntuu kuitenkin olevan vahvasti edustettuna elämässäni pyörivien ihmisten kartoilla. Kuumerkit varsinkin osoittautuvat aika yhdistäviksi
äidillä  aurinko neitsyt  kuu harka, pikkuveli  aurinko rapu  kuu harka, mieheni  aurinko kauris kuu harka, paras kaverini  aurinko kaksoset  kuu harka, isäni  aurinko vaaka  kuu kauris...
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #5 : 10.09.2006 18:00:52 »

meillä perheessä on kaikilla viidellä kartoilla pluton ja kuun aspekti sekä uranuksen ja venuksen aspekti   Undecided
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 10.09.2006 18:12:31 »

Kivaa on tämä perheen karttatutkimus. Nuita muita en muista.

Itelläni.

Nouseva vaaka.
Aurinko jousimiehessä
Kuu kaksosissa
Merkurius jousimiehessä
Venus skorpionsissa
Mars neitsyessä.

Erikoismerkit
Stellium
Mystinen suorakaide
T-risti
Mahdollisuuksien kolmio.

--------------------------------------------------------------------------------
Tytär

Nouseva vaaka
Aurinko kaloissa
Kuu ravussa
Merkurius kaloissa
Venus härässä

Erikoismerkit
T-risti
Mahdollisuuksien kolmio

--------------------------------------------------------------------------------
Poikani

Nouseva skorpioni
Aurinko jousimiehessä
Kuu oinaassa
Merkurius kauriissa
venus kauriissa
Mars skorpionsissa

Erikoismerkit
Stellium
T-risti
Mahdollisuuksien kolmio
Haasteellinen kolmio
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #7 : 10.09.2006 18:34:55 »

yhden aika jännän jutun olen huomannut. Minä ja minun paras ystäväni;

 kuu kauris molemmilla 2. huoneessa
 jupiter vesimies molemmilla 2. huoneessa
 saturnus skorpioni hänellä 1., mulla 12. huoneessa
 uranus jousimies molemmilla 1. huoneessa
 neptunus kauris hänellä 2., mulla 1. huoneessa
 pluto skorpioni hänellä 11., mulla 10. huoneessa
 kuunsolmu harka hänellä 6., mulla 5. huoneessa
 chiron kaksoset molemmilla 7. huoneessa

tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #8 : 14.09.2006 11:18:38 »

Äiti   askendentti leijona  aurinko neitsyt  kuu kaksoset
Isä    askendentti neitsyt  aurinko skorpioni  kuu skorpioni
Veli   askendentti neitsyt  aurinko oinas  kuu neitsyt

Poikaystävä  askendentti jousimies  aurinko harka  kuu rapu

Paras kaveri #1  askendentti rapu  aurinko kaksoset  kuu vaaka
Paras kaveri #2  askendentti harka  aurinko vaaka  kuu vesimies
Paras kaveri #3  askendentti kalat  aurinko neitsyt  kuu harka

Usein kavereiltani löytyy jotain ilma- tai tulimerkkiä. Vaaka ja Leijona taitavat olla yleisimmät. Perheenjäsenten kartoilla on Neitsyttä jonkin verran ja yleensäkin Neitsyt-ihmisten kanssa tulen hyvin toimeen. Monet tutut ja kaverit ovat Neitsyitä. Rapua ja Jousimiestäkin esiintyy jonkin verran.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 10:44:57 kirjoittanut metsämieli » tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.2006 13:31:25 »

Mieheni perheen puolelta elämääni on tullut iso joukko vesimiehiä, joita ei ikinä aiemmin elämässäni ollut  Smiley
Ystävistäni lähimmät ovat rapuja ja skorpioneja. Myös kauriita on tullut ystäväpiiriini mieheni puolelta.


Elämääni on aina kuulunut skorpioneita, rapuja ja vaakoja.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #10 : 22.09.2006 20:25:07 »

Jännää!

Miksihän niitä saman merkkisiä ihmisiä sitten kerääntyy ns. yhteen?  Shocked
Onko se yhteensopivuutta vai onko siinä jotain syvempää tarkoitus löytää toisista (esim. elämänopetuksen kannalta)?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #11 : 22.09.2006 21:27:12 »

Jännää!

Miksihän niitä saman merkkisiä ihmisiä sitten kerääntyy ns. yhteen?  Shocked
Onko se yhteensopivuutta vai onko siinä jotain syvempää tarkoitus löytää toisista (esim. elämänopetuksen kannalta)?

Jaa´a.. Enpä tiedä. Sen olen huomannut että vedän aina puoleeni miehiä joilla on aurinko tai nousevamerkki vesielementtiä ja kuu maaelementissä. Näin on käynyt aina  Smiley Myös ystäväni ovat melko vetistä sakkia  Wink Rapuja, skorppareita ja muutama kala. Jotenkin juttu luistaa vesityyppien kanssa hyvin. Vesimiehet ovat myös sellaisia joiden kanssa tulen toimeen hyvin yleensä, niin töissä kun vapaallakin. Kauriisiin on vähän sellainen viha-rakkaus suhde  Smiley Tavallaan minua ärsyttää jotkin kauris piirteet ja toisaalta vetää hirveästi puoleensa. Mutta kun otan pikatulkinnan tuolta karttaosiosta niin siellä sanotaankin että vedän puoleeni kauriita..
Vaa´at ovat minulle myös helppoja, mutkatonta olla heidän kanssaan.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #12 : 22.09.2006 21:39:12 »

Jaa´a.. Enpä tiedä. Sen olen huomannut että vedän aina puoleeni miehiä joilla on aurinko tai nousevamerkki vesielementtiä ja kuu maaelementissä. Näin on käynyt aina  Smiley Myös ystäväni ovat melko vetistä sakkia  Wink

Kauriisiin on vähän sellainen viha-rakkaus suhde  Smiley

Vaa´at ovat minulle myös helppoja, mutkatonta olla heidän kanssaan

Hmm, jotenkin jos noihin merkkien "sopivuuksiin" on uskominen niin voisihan kuvitella, että sulla toi nouseva rapu tekee sen, että vesimerkit tulevat läträämään elämääsi. Kai vesielementtisillä, niinkuin muillakin, on eräänlainen yhteys toisiinsa.
Toi on jännä, et vaakojen kanssa on helppoa. Oinaan vastamerkkinä voisi kuvitella, että enemminkin se toisi haasteita.

Olen itsekin huomannut, että kaikissa tutuissa erityisesti maan, mutta myös tulen elementti on tullut voimakkaasti esille.

Enpäs olekaan ajatellut onko jonkin tietyn merkin kanssa erityisen helppoa, mutta näinkun alan miettimään niin ehkäpä oinaiden kanssa on ollut kaikkein helpointa kommunikoida, siis hauskaa  Grin
tallennettu
queenofcoins
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #13 : 27.09.2006 20:37:59 »

Jänniä yhtäläisyyksiä teidän lähipiireissä. Mulla taitaa olla jonkunlainen sukukarmalasti kalat-oinas suhteissa  Cheesy

isoäitini oli kalat - isoisäni oinas
äitini on kalat - isäni oinas
minä olen kalat - 1. mieheni oinas, kuten myös nykyinen  :Smiley

Myrskyisiä suhteita kaikki, pitkäaikaisia ja täynnä tunteita. Moni ystävättäreni väittää oinasmiehiä vaikeiksi, minä taas tunnen ne mennen tullen ja tiedän että ihan mukavia ne on kun osaa vaan sulkea silmänsä tietyiltä piirteiltä  Cool
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #14 : 28.09.2006 10:40:28 »

Mä ainakin tykkään oinaiden tavasta kommunikoida ja olla.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: