nikki, sinä viisas, olet varmaan jo oman Hekateesi löytänyt. Tosiaan, viime syksynä luukutin ihan repeatilla sitä Ville Valon biisiä, jossa lauletaan Hekateesta ja huomasin silloin, että tr.
meni mun natal Hekateen yli. Se oli oikeestaan eka kerta kun pohdin Hekatea enemmän. Mutta etsin tuon kirjan, jonka mainitsit niin kyllä, pyysin nyt Hekateen avuksi tähän risteyskohtaan.
Sepä johdatti minut lukemaan Virpi Karjalaisen uuden blogitekstin tällä sivustolla ja siinä käsitellään
on paitsi Kronos, aika, niin minulle tulee siitä aina mieleen risteys. Edellinen tr.
rx stellium oli niin rankka ja vaarallinen risteys, että hyvä ettei tullut kolareita. Nyt Hekate näytti, että seuraavat pari vuotta on
risteyksiä luvassa. Se on taas
mun stelliumiin eikä pidä mitään kiirettä vaan peruuttelee siellä neliömerkissä. Voi olla, että tässä risteyksessä joutuu punaisissa valoissa odottamaan hetken. Tunnistin siitä Jumalattaren aika kirjasta Hekateen kohdalta sen, että nuorempana olisin tässä tilanteessa toiminut tunteella, mutta nyt mietin tarkemmin. Eipä tarvi miettiä miksi on ollut niin jotenkin apeaa ja itkuista viime aikoina.