Kyllä! Nappiin osui monelta osalta arvelusi, armas May!
Ihmiset tosiaan yleensä joko vihaavat tai rakastavat minua, jotkut selkeästi molempia
Jotkut ovat myös tulleet sanomaan, että minusta on vaikea saada silmiään irti. Tämä on joskus hieman ihmetyttänyt minua, mutta kieltämättä usein huomaan, että vaikka kuinka yrittäisin olla jossain nurkassa, niin silti kaikki tuijottavat. Toisaalta työssäni esiinnyn aika paljon (ja siis todellakin rakastan sitä), joten sikäli tietenkin hienoa, että katseet nauliintuvat minuun helposti!
Moni on myös sanonut minua todella läsnäolevaksi ihmiseksi, enkä sitäkään kiellä! Jos vaikka keskustelen kahden jonkun kanssa, niin "imeydyn" tilanteeseen ja ihmiseen tosi intensiivisesti. Ehkäpä mm. näiden seikkojen vuoksi moni on luullut skorppariksi, ja ennen kuin tiesin syntymäaikani tarkalleen, eräs jonkin verran astrologiaan perentynyt tuttu oli satavarma, että olisin noususkorppari. Mutta hah,
-Oinashan minä!!!
Olen myös tosi tinkimätön tietyistä asioista, en tiedä onko enemmän Kauris-juttu vai noista Pluto-vaikutuksista? Joitain ihmisiä yllättääkin, kuinka peräänantamaton saatan olla esim. joissain laatuasioissa, vaikka päälle päin olenkin hätiköivä nousu-Oinas.
Uhhuh,olen kyllä jonkun verran joutunut uhraaamaan ihmissuhteita työasioiden vuoksi, mutta onneksi vielä ei ainakaan mitään kamalan dramaattista tapahtunut.
Jännä tosiaan tuo Pluto,täytyy tutustua paremmin tähän ydinaseeseeni!