Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousu skorpionit tai/venus kalat huhuu! Kysymys!  (Luettu 16389 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 05.09.2006 18:14:51 »

Mutta jos tuo on noin, kaikki olisi aina rakennettu päättymään onnettomasti, koska toinen ei ikinä ole sitä miksi kuvittelee. Mitenhän on. Luulen yleensä että löydän ihmisistä sitä mihin he voisivat kasvaa, mutta juuri nyt minä olen katkolla suhteessa "koetappa löytää miehiä jotka voisivat olla enemmän kuin ovat"- ei jaksa uskoa- smiley6600
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2006 18:36:51 »

Kai se sitten on sitä unelmissa elämistä, siksi ei halua kohdata ketään oikeasti, ettei joutuisi pettymään.
"Rakastuminen kumpuaa depressiivisestä ylikuormituksesta, ts. siitä, että on mahdotonta löytää arkipäivästään mitään arvokasta."

Tuo kuulostaa tutulta...
Kaipaan jotain/jonkun, joka saa minut tajuamaan, että elän.
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 05.09.2006 20:27:16 »

Kun skorpparin suhde on ohi, se on ohi mutta se muuttaa skorpparia. Tulee nyt 3 tapausta mieleen jotka myös muuttivat allekirjoittaneen.. onkohan oinailla sama vai jatkuuko juttu..

Sun in Scorpio

Of all the Sun signs, yours is the one most closely identified with sexuality. This is because you feel life intensely and need to express your passions in all that you do.

You will be very tempted to use your sexual magnetism to gain material or psychological advantage over your lover. For this reason you may attract less sophisticated partners whose naivete allows you to be in command.

You usually are very clear about what you desire, and you know it is worth waiting a long time to get what will satisfy you.

You tend to immerse yourself in an affair, then you are changed by it and finally become completely detached from it. Once an affair is over, it is finished for you forever. However, neither you nor your partner will be the same as when you met.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 05.09.2006 21:12:56 »

Noususkorpprihan olen , mut toi kuvailemasi tilanne ei kyllä vastaa omaani..
Kaloja myöskin kartalla jonkin verran, eli saatan olla hieman vietävissä olevaa tyyppiä.. :Smiley

Mut, en kyllä kovin herkästi lähde tollasiin suhteisiin.. no way tickedoff

Mie olla se ykkönen tai ei siit mitään tuu  knuppel2

Joten toi skorpparienergisyys kyllä puree, mut vähän erilailla..

Haikailemaan ei täs elämäs aikaa.. Rakkauteen kylläkin smitten smitten

Kun vaan kohdalle tulis.. mut mihinkään kaukorakkauksiin tuskin olisin kykeneväinen.. liekö tuolla kaksosilla näppinsä pelissä coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 05.09.2006 22:40:15 »

Hei Artemis!
Vielä noista noususkorppareista, ne vaan tuntuu aina olevan jotenkin mielenkiintoisia. Ikinä ei tiedä mitä päänsisällä tapahtuu, ja yleensä siellä tapahtuu vaikka ulkokuori ei sitä näyttäisi  Grin
[/quote]

En tiedä onko vastauksestani mitään apua, mutta yritetään. Olen siis nousu skorppari, venus on neitsyessä. Rakastun melko helposti ja erittäin tulisesti. Rakkautta riittää niin kauan kuin huomaan että minustakin välitetään ja ollaan kiinnostuneita. Jos huomaan että toisen "keskittyminen" alkaa herpaantua, niin ongelmia alkaa ilmaantua. Tämä onkin alue jossa minun tulisi kouluttautua. Kuitenkin olen elänyt saman ihmisen kanssa jo reilu kymmenen vuotta, mutta välillä välimme olivat poikki puoli vuotta. Senkin puolen vuoden aikana rakastuin jälleen tulisesti ja kaikki loppui rytinällä, koska en saanut sitä mitä halusin... Sad Olen siis kuitenkin kykenevä rakastamaan "ikuisuuksia" mutta helppoa ei aina ole ja vetovoima on suuri muihin ja uusiin rakkauden kohteisiin. Uskollinen olen tai ainakin yritän erittäin hartaasti...Avopuolisoni ei todellakaan pidä juuri tästä piirteestäni että pystyn rakastumaan milloin vain, missä vain ja kehen vain. Pelkää itsensä puolesta, vaikkakin turhaan! sellainen rakastuja minä olen  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 05.09.2006 23:24:16 »

Minulla on Venus kaloissa. Ja täytyy kyllä myöntää, että olen aika lailla sellainen "pilviin tähyilevä" ikuinen haaveilija romantikko. Huh, onhan mies ihanteenikin niin korkealla että... Ja tuohon ihanteeseen on kyllä aika harvan miehen helppo yltää...  Grin Wink angel Ja tarkoitan tuolla "sisäisiä", henkisiä tekijöitä enkä ulkoisia.  coolsmiley Vaikka toki pitäähän sen toisen puoliskon silmääkin miellyttää...  Wink

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 06.09.2006 07:04:35 »

Kiva kuulla lisää kommenttejanne  Smiley
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 06.09.2006 18:40:51 »

Yksi venus-kalat ilmoittautuu  smitten! On ollut hauska lukea muidenkin pilvilinnoja rakentelevien ihmisten kokemuksia rakastumisesta. Hyvin noista tunnistaa itsensä kun itsekin kokee tuon hullun tunteen juuri niin  hemmetin voimakkaasti (ja varmaan oikeastaan monet muutkin venusmerkit) että omat elämänarvot ja kaikki muukin järki sumenee.
 Itselläni on vielä tuo mustasukkaisuus ja hylkäämisen pelo niin valtava, että yhdistettynä valtavaan mielikuvitukseen saa koko ajan pelätä sen puolesta missä se parempi puolisko huitelee ja ajatteleeko se minua vai jotain 'parempaa'. Ja sitten, aurinko-oinaani aiheuttaa minussa kilpailuhengen joka saa jahtaamaan sitä unelmaprinssiä aina vaan kovemmin mitä lujempaa se pyristelee pakoon. Kunnes sitten jonain päivänä kyllästyy siihen jahtaamiseen ja vaihtaa suuntaa Tongue.

Olisi kyllä realismin oppitunti paikallaan tällekin neidolle joka odottaa prinssiä torniinsa saapuvan  uglystupid2. Äh.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 06.09.2006 18:53:06 »

Kyllähän sitä saa prinssiä odottaa, ei sitä ikinä tiedä  Smiley

Kaikki on mahdollista  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 06.09.2006 19:56:30 »

Kaikkea naiset jaksaakin miesten kanssa.

Miehet on kyllä hyviä tekemään tän jipon; ensin hurmataan, sitten juostaan pakoon, sitten nainen jahtaa, sitten mies muuttuu, kunnes nainen huomaa ettei rakastakaan, ja ollaan kuin ei oltaisi koskaan tunnettukaan.

Ainakin itse on tää renkutus koettu ja nyt kellutaankin mielenkiintoisessa tilassa, kun ei enää tiedä miten peliä pelataan. Ensin halutaan olla yhdessä, sitten joku jahtaa, sitten minä jahtaan, sitten minua jahdataan enkä tee mitään, ja taas minä jahtaan ja niin edelleen, mistä oli kyse, metsästyksestäkö, siinä tapauksessa jousipyssy esiin ja riistan kaatoon mars--
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 06.09.2006 20:06:43 »

Miehet on kyllä hyviä tekemään tän jipon; ensin hurmataan, sitten juostaan pakoon, sitten nainen jahtaa, sitten mies muuttuu, kunnes nainen huomaa ettei rakastakaan, ja ollaan kuin ei oltaisi koskaan tunnettukaan.

Eiköhän se mene yhtä lailla toisinkin päin?? Wink
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #26 : 06.09.2006 20:37:45 »

Olen venus-kala.

Lainaus
Minulla on Venus kaloissa. Ja täytyy kyllä myöntää, että olen aika lailla sellainen "pilviin tähyilevä" ikuinen haaveilija romantikko. Huh, onhan mies ihanteenikin niin korkealla että... Ja tuohon ihanteeseen on kyllä aika harvan miehen helppo yltää...     Ja tarkoitan tuolla "sisäisiä", henkisiä tekijöitä enkä ulkoisia.   Vaikka toki pitäähän sen toisen puoliskon silmääkin miellyttää...

Minä en osaa edes sanoa miesihanteesta mitään, rakastun ja se on menoa sitten. Jotain erikoista pitää olla... joskus en itsekään tiedä miksi olen rakastunut tiettyyn tyyppiin, se tapahtuu harvoin mutta kun tapahtuu, niin olen ihan järjetön haaveilija.
Minulle voi olla vaikea kertoa tunteista sillä pelkään toisen kuviteltuja reaktioita... Mutta tapahtui mitä vain, hyvän asian (tässä tapauksessa miehen) puolesta olen valmis odottamaan. Monesti olen saanut sen mitä toivon koska olen sen asian suhteen kärsivällinen vaikka hermot ovat menneet. Pelaa korttisi oikein niin kaikki menee hyvin  :Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
härkä-69
Vieras
« Vastaus #27 : 07.09.2006 10:42:00 »

Tässä luonneanalyysin tulkintaa.  Smiley

SKORPIONINOUSUINEN PARISUHTEESSA
Kuulut niihin onnellisiin, joiden ei tarvitse kehitellä mitään ulkoisia houkuttelumekanismeja vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon herättämiseksi. Elämän ja kuoleman alkemiallinen mysteerio ilmenee ennen kaikkea seksuaalisuutena, joka on ehdottomasti tehokkain keino saada kiinnostus heräämään. Liikkeelle lähtö ja valintatilanteen luominen ei siis ole sinun ongelmasi, mutta toinen näytös onkin varsinainen dramatiikan oppitunti.

Et välttämättä mitenkään kiellä omaa seksuaalisuuttasi, mutta vaadit puolisoehdokkaalta todella vakavia näyttöjä hänen todellisista motiiveistaan ennen antautumistasi seksuaaliseen kanssakäymiseen. Parempi onkin, sillä sinulle rakasteleminen vastaa lähes sormukseen verrattavaa lupausta ikuisesta rakkaudesta. Tämä käyttäytymismalli on luonnollisesti voimakkaampi naisilla kuin miehillä, mutta en todellakaan kehota leikkimään kummankaan sukupuolen edustajan tunteilla. Mittaat omia tunteitasi toisen sitoutumisen voimakkuudella lähes ensitapaamisesta lähtien ja vaadit yhä syvempiä näyttöjä tunteiden aitoudesta. Menettämisen pelossasi et uskalla lainkaan kohdata omia sen paremmin myönteisiä kuin negatiivisiakaan tunteitasi. Paikataksesi tuota aukkoa omissa tunteissasi ahdistat puolisoasi yhä tukahduttavampiin näyttöihin pystymättä silti luottamaan niihin. Samalla olet tietysti itse kaikin ulkoisin keinoin valmis todistamaan omaa sitoutuneisuuttasi.

Luot hyvin vahvat kuvitelmat siitä, mitä puolisosi odottaa ja toimit sitten sen mukaisesti ja odotat vastalahjaksi tinkimättömiä rakkauden osoituksia. Valitettavasti systeemisi on tuomittu epäonnistumaan ja liittosi kariutumaan omaan mahdottomuuteensa, kunnes ehkä monienkin katkerien erojen jälkeen uskallat kohdata oman yksinäisyytesi ja omat rakkaudentunteesi juuri menettämääsi ihmistä kohtaan. Tarvitset puolison tai rakastetun, joka uskaltaa olla välittämättä vaatimuksistasi ja pakottaa sinut siten kohtaamaan omat tunteesi ja toimimaan niiden pohjalta. Tällaisia kandidaatteja ei valitettavasti kasva puissa ja vaikka kasvaisikin, niin sinä kyllä saat kaivettua esille vielä itseäsikin heikompia yrittäjiä, jotka ovat valmiita kiikuttamaan sinulle kuunkin taivaalta.

Vaadit puolisoltasi täydellistä luottamusta, mutta itse et ole valmis luottamaan häneen pennin vertaa. Liittosi voi olla onnellinen vasta sitten kun uskallat antaa luvan omalle rakkaudentunteellesi, sitomatta sitä millään tavalla tulevaisuuteen. Ellet uskalla olla onnellinen ilman sitoumuksia huomisesta, et takuulla tule koskaan olemaan onnellinen. Kannattaa siis aloittaa harjoitukset pikimmiten. Päästä irti näennäisestä korkeasta moraalistasi ja opettele elämään täysillä. Muuta keinoa toimivan parisuhteen luomiseen sinulla skorpioninousuisena ei ole.

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 07.09.2006 15:53:08 »

Sinisellä enkelillä olikin hyvä teksti, kiitos  Smiley
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 07.09.2006 16:57:11 »

Kauhia kun pitää paikkaansa Shocked Juuri noita asioita olen alkanut pikkuhiljaa työstää itsessäni. Pitäisi elää ja rakastaa tässä päivässä, eikä huolehtia huomisesta. Oppia luottamaan ja olemaan yksin, mutta onnellinen Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: