Nouseville skorpioneille ja/tai venus kaloille kysymys rakkaudesta.
Miten te koette rakastumisen? Tapahtuuko se nopeasti ja kiihkeästi, hiljalleen tunnustellen, oletteko omistushaluisia, mitä odotatte kumppaniltanne? Mikä kiinnittää huomionne?
Minä en ole nousu skorppari (vaan jouskari), mutta venus kaloissa on kyllä.
Aika vaikeaa selittää, miten koen rakastumisen, kun jo se, mitä rakastuminen on ja mitä merkitsee muuttuu kokoajan....
Mutta ehkä se mikä on säilynyt vuosien varrella, on se, että tunteet on aina sitten todella syviä ja mennään niin että 'oksat pois'....
Saattaa olla, että jostain syystä 'kiellän' itselleni ne ihastumisen ja rakastumisen tunteet aika pitkään, milloin mistäkin sattuneesta syystä ja sitten yhtäkkiä se vain purkaantuu kuin tulivuori.... että sinällään hitaasti, mutta ulkoisesti näyttäisi tapahtuvan nopeasti. :
Luultavasti se on kuitenkin kypsynyt pitkään
Itse yleensä aina olen ihastunut jollain lailla 'varattuun' taikka sitten muuten 'moraalisesti mahdottomaan' ihmiseen, itselläni koen sen tukevan taas aurinkomerkkiäni (
), joka siis takaa tietyllä tapaa sen, etten joudun 'pulloon ja kirjahylylle'.
Tai toisaalta voin itse olla sellaisessa tilanteessa, etten olisi vapaa 'moraalisesti' menemään tunteitteni mukana.... kumminpäin vain... 'vapaus' taattu tietyllä tapaa.. :
Voi kärvistellä tässä ihastumisessa, mutta ah niin vapaana..
Omistushaluinen olen vain pinnallisella tasolla. Tunnen tuskaa ja mustasukkaisuutta kuin kuka tahansa, mutta pääsen niistä yli kyllä...
Ja mikä taas kiinnittää huomioni...
Se on yleensä sellaista jotain mihin sanat ei yllä... se on jokin 'vetovoima' mikä syntyy ja sille ei mitään voi....ja sen jälkeen on järkipuheet aika 'ilmaa'.... kait..
Mutta tosiaan, minulla tuota skorpparia ei ole nousevana, joten tämä on siltä osin 'vajaata' tietoa ja tietysti myös jokaisen oma historia vaikuttaa kovastikkin... eikä pelkkä astrologia...
Ja lisäksi kartalla on muitakin tekijöitä jotka vaikuttaa... venuksen yhtymiä ja oppositioita ja kolmioita...