Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousu skorpionit tai/venus kalat huhuu! Kysymys!  (Luettu 16390 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 07.09.2006 17:29:00 »

Aivan, sieltähän se tuli Siniseltä Enkeliltä  Wink

Työstettävää on kuten Kaapokisu sanoi  :Smiley Olis kiva kuulla, kuinka muiden "työstöt" on sujunu.. Huh

Ettei menisi noi ihmissuhteet ihan mahdottomiksi  tickedoff

Tsemppii kaikille noususkopuille  smitten smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 07.09.2006 18:52:19 »

ihastun tai rakastun todella voimakkaasti vain hyvin harvoin. Jo tosi nuorena, 12-14-vuotiaana, kun muut tytöt vaihtoivat ihastustaan suunnilleen viikoittain, he jaksoivat ihmetellä minun jopa vuosia kestäneitä ihastumisiani - jotka vielä silloin olivat lähinnä konkretisoitumattomia kaukorakkauksia. Välissä saatoin säätää jotakin muuta, mutta palasin aina näihin voimakkaisiin tunnekokemuksiin.

Yhä vieläkin olen samanlainen siinä, että jos joskus olen johonkuhun kunnolla ihastunut, se tunne kyllä kestää. Eikä sitä tapahdu usein.

Linn

Kuulostaa äärimmäisen tutulta!  Olen siis nousu skorppari. Ja aikaisemmin joku kirjoitti.. hmm. hiljaisesta, huomaamattomasta ihastumisesta? Jesh sellaista se on. Jotenkin haluaa pidätellä itseään .. ehkä suojellakseen muita mutta totuus on että pelkää toisen säikähtävän sitä tulisuutta kun ulkokuori kertoo jotain muuta.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 08.09.2006 21:23:46 »

En ole toistaiseksi hurmannut, juossut pakoon ollakseni jahdattava, muuttunut niin että toinen ei tykkäisikään. Voisin ehkä kokeilla tätä. Pikemmin se menee aina niin päin että on hurmaantuminen, periaatteessa olis aina vetoa mutta toinen kieltää asian.. mutta siis voisinhan kokeilla sitä, että hurmaan, katoan ja odotan että tavoitellaan ja siinä vaiheessa olenkin ilkeä ja leikin toisen kanssa. Uranus tr Moon kehittää vaihtelua käytökseen 1-2008 asti.

En nyt ihan niin kuitenkaan uskoisi toimivani? Vaikka minua on tavoiteltu, saan itsekin vielä toistaiseksi tavoitella. Heijaa--heissulivei.
Kiss huomasin että minulla ja eräällä on Merkurius Skorpparissa ja muutakin mielenkiintoista hänen Venuksensa sijainnista (suhteessa omaan au merkkiini)- onko tämä mahdollista että olen taas löytänyt jostain herran jolla sama au ja kuumerkki kuin viimeisellä asuinkumppanilla! nousu voi olla eri.

The specialness and creative vitality of this bond bring out of mrX a deep capacity for romantic love which he may not have experienced before with quite such intensity.
[/i]
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 21:52:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #33 : 09.09.2006 09:33:37 »

Omalta osaltani voisin kertoa, että noususkorpparille ominainen sitoutumiskammo on vaikuttanut voimakkaasti parisuhteissani. Paljon pelkoja on pitänyt / saanut käydä läpi. Ehkä Kuu Kaksoset vielä vaikuttaa lisää hajoittavasti.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #34 : 09.09.2006 09:50:22 »

Pitäisikö minun kehittää itseeni sitoutumiskammo ja valtapeli, kun Plutokin on Joukkarissa vielä jonkun aikaa? Ei koskaan myöntäisi kellekään että tämä on viehättävä tai olis kiva viettää aikaa yhdessä.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: