Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ihmeellinen uni.... tietäskö joku mitä vois tarkottaa  (Luettu 3793 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
neiti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 06.09.2006 10:05:12 »

joku aika sitten näin unta ja se uni jäi vaivaamaan minua...
olin järvessä tai lammessa laiturin juurella napaani myöten. Veljeni seisoi vieressäni ja juttelimme kaikenlaista.. syytä en tiä miksi siinä olimme. yhtäkkiä näin vedessä pienen tytön. Aloin paniikissa huutmaan veljelleni että:"nosta se ylös". veljeni yritti nostaa lapsen mutta juuri kun lapsi oli melkein pinnassa se pyristeli poissa otteesta.. minä sukelsin perässä ja lopulta sain lapsen kiini ja nousimme pintaan.. hoin koko ajan tytölle rantaan noustessa : "anteeksi, anteeksi..en uskaltanut heti itse autta..anteeksi, anteeksi..

eli mitä tämä uni mahdollisesti tarkoittaa....
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 06.09.2006 10:25:36 »

Se tytto jarvessa olit sina, pyysit veljeltasi apua ja lopulta menit itse auttamaan, periaatteessa autoit itse itseasi, veljesi ai pystynyt tai ei halunnut.
Alitajunnassammehan on kaikki muistissa ja se pulkahti unen kautta mieleesi.
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #2 : 06.09.2006 11:22:03 »

Hyvin kuvaava uni juuri tuosta, mitenkä diamondkin sen kertoi. Eli vain itse voimme enää auttaa itseämme siitä "suosta", jossa ihmisen mieli on uiskennellut iät ajat eli alitajuntaamme se vesi kuvannoi.
Ja se veljesi eli se maskuliininen energia, joka täällä Maa-planeetallakin ennen "hallinoi", on kykenemätön enää omaakaan elämääsi "pelastamaan" vaan se feminiininen luojaenergiasi teki sen itse, minkä ennen muinoin teki se egomme, jota miehet unessamme markkeeraa nyt, kun olemme muuntumassa sekä että molemmat.  Wink :)Jatkuu tuolla Alkmenen unessa, kuinka tästä jatketaan.  Wink Smiley
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #3 : 06.09.2006 12:15:05 »

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin.. ja lisään, että sua vähän pelottaakin,  mitä sulle on tapahtumassa, mutta se kuuluu asiaan.. niinkuin unessakin huomasit rohkeasti vaan..  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 06.09.2006 13:17:55 »

Minulle tuli mieleeni noiden loistavien tulkintojen jälkeen vielä se, että oletkohan mahdollisesti jollain tavalla "laiminlyönyt" sisintäsi, sisäistä lastasi? Nyt sitten "pelastit" sen ja pyysit anteeksi...  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: