Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 115348 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lady Marmelade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #90 : 23.07.2008 12:14:36 »

Minulla on otsassa aika lailla keskellä kulmakarvojen välissä sellainen punertava syntymämerkki, (Kastimerkki?)  Grin no ei vaineskaan, mutta nuorimmalla tytölläni on lähes samanlainen. Meillä on molemmilla myös niskassa, kallon ja niskan välisessä "kuopassa" hiuksien alla suht isohko punertava "läiskä".  :Smiley Sitten minulla oli vasemmassa sisäreidessä tummahko, vähän maksaläiskän näköinen syntymämerkki syntymästä lähtien useita vuosia. Joskus murrosiän jälkeen se kuitenkin itsestään hävisi.  :Smiley Nyt sitten aikuisiällä, joitain vuosia sitten minulle on tullut sellainen tosi pieni ihottumaläiskä vasemman jalkani miten sen nyt selittäisi, "jalkapöydän" päälle. Se ei ole millään voiteilla lähtenyt pois. Aika pieni ja pyöreä alue, aivan kuin jokin olisi iskeytynyt siitä läpi joskus. :Smiley

Nyt kun tuosta läiskästä mainitsit niin hoksasin et minullakin on tuolla takaraivossa siinä kuopan kohdalla punainen läiskä... Mistähän se lie? Teloituksesta takaraivoon?? Hui kauhistus  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #91 : 23.07.2008 15:10:20 »

Olen saanut arven syntymän selville tuossa joitakin vuosia sitten. Olen maininnutkin tästä menneestä elämästä foorumilla aiemminkin, eli osalle tämä lienee tuttu juttu.

Elin tätä elämääni edeltävässä elämässä ilmeisesti Laosilla, joka on siis Vietnamin alapuolella ja josta Vietnamin sota sai alkunsa. Lapsuudessa tämä elämäni kummitteli niin, että yhdessä vaiheessa en katsonut mitään muuta kuin Vietnamin sotaan enemmän tai vähemmän liittyviä elokuvia, opiskelin englanninkielistä sotasanastoa ja kun 3.luokalla maantiedon tunnilla kuulin ensimmäisen kerran Laosista ajattelin, että tuonne pitäisi päästä joskus. Lisäksi ajattelin, että jos joutuisin ampumavälikohtaukseen yrittäisin heittäytyä maahan ja tekeytyä kuolleeksi. Se saattaisi jopa pelastaa minut.

Mutta kuitenkin! Olin suunnilleen 34-36 vuoden ikäinen nuori laosilainen mies, kun amerikkalaiset sotilaat löysivät minun ja muutaman muun nuoren miehen piilopaikan ja tekivät rynnäkön sisään. Ilmeisesti olimme jonkin sortin pasifisteja, joita ei sota kiinnostanut, jonka vuoksi meidän piti pakoilla sekä vihollisia, että omiamme. Sotilaita oli kolme ja he alkoivat tulittaa silmittömästi meitä rynnäkkökivääreillä. Heittäydyin maahan ruumiiden sekaan mahalleni selkä vihollisiin päin toivoen, että miehet luulisivat jo ampuneensa minut (he tulitivat niin sekopäisinä meitä). Minuun osui kuitenkin kolme luotia keskivartaloon, josta viimeinen jäi muistoarveksi tähän elämään. Viimeinen luoti, jonka muistan tunteneeni, lävisti kehoni alaselästä alavatsan kautta. Nykyisessä elämässäni kärsin edelleen sinnikkäistä vatsaongelmista, kuten vatsalla stressaamista, joiden uskon johtuvan tuosta edellisen elämän kuolintavasta.

Tuo on ainoa elämä, josta muistan miltä tuntuu kuolla. Wink
tallennettu
Lady Marmelade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #92 : 23.07.2008 15:39:13 »

Olen saanut arven syntymän selville tuossa joitakin vuosia sitten. Olen maininnutkin tästä menneestä elämästä foorumilla aiemminkin, eli osalle tämä lienee tuttu juttu.

Elin tätä elämääni edeltävässä elämässä ilmeisesti Laosilla, joka on siis Vietnamin alapuolella ja josta Vietnamin sota sai alkunsa. Lapsuudessa tämä elämäni kummitteli niin, että yhdessä vaiheessa en katsonut mitään muuta kuin Vietnamin sotaan enemmän tai vähemmän liittyviä elokuvia, opiskelin englanninkielistä sotasanastoa ja kun 3.luokalla maantiedon tunnilla kuulin ensimmäisen kerran Laosista ajattelin, että tuonne pitäisi päästä joskus. Lisäksi ajattelin, että jos joutuisin ampumavälikohtaukseen yrittäisin heittäytyä maahan ja tekeytyä kuolleeksi. Se saattaisi jopa pelastaa minut.

Mutta kuitenkin! Olin suunnilleen 34-36 vuoden ikäinen nuori laosilainen mies, kun amerikkalaiset sotilaat löysivät minun ja muutaman muun nuoren miehen piilopaikan ja tekivät rynnäkön sisään. Ilmeisesti olimme jonkin sortin pasifisteja, joita ei sota kiinnostanut, jonka vuoksi meidän piti pakoilla sekä vihollisia, että omiamme. Sotilaita oli kolme ja he alkoivat tulittaa silmittömästi meitä rynnäkkökivääreillä. Heittäydyin maahan ruumiiden sekaan mahalleni selkä vihollisiin päin toivoen, että miehet luulisivat jo ampuneensa minut (he tulitivat niin sekopäisinä meitä). Minuun osui kuitenkin kolme luotia keskivartaloon, josta viimeinen jäi muistoarveksi tähän elämään. Viimeinen luoti, jonka muistan tunteneeni, lävisti kehoni alaselästä alavatsan kautta. Nykyisessä elämässäni kärsin edelleen sinnikkäistä vatsaongelmista, kuten vatsalla stressaamista, joiden uskon johtuvan tuosta edellisen elämän kuolintavasta.

Tuo on ainoa elämä, josta muistan miltä tuntuu kuolla. Wink

Wow. Aivan uskomatonta, että muistat noinkin tarkasti miten olet kuollut. Oletko aina muistanut vai oletko jotenkin muuten saanut selville? Toisaalta kiinnostaa tietää kovasti entisistä elämistä esim ymmärtääkseni paremmin tämän nykyisen elämän ihmissuhteita, mutta toisaalta en tiedä olisinko valmis vastaanottamaan kauhuuksia jos siellä sellaisia olisi. Ehkä nekin tulisivat vastaan vasta sitten kun ne osaa ottaa vastaan??
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #93 : 23.07.2008 18:12:07 »

Tää on niin kiehtova aihe.  Cheesy

Minullahan noita luomia riittää vaikka missä.. Mutta yksi on kuitenkin tosi jännässä paikassa. Vasemman silmän sisäkulman likellä. Varmana olen ainut maailmassa jolla on luomi siinä.. Se on kai ollut siinä aina, pienenä tosin ajattelin että se tuli siihen kärpäsestä, kun se koski siihen kohtaan.  Grin Pienempänä en myöskään tykännyt siitä yhtään ja ainahan se herätti tietenkin huomiota. Minulta kyseltiin tämäntästäkin "syylästä", "patista" tai jostain, joka on silmäkulmassa. Äitini tahtoi aina leikkauttaa sen pois, kun olin niin paljon auringossa ja tietty ihosyövän riski on silloin suuri. No ei sitä siltikään ole leikattu ja ennallaan se on pysynyt. Olen kyllä aika kiintynyt siihen..
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #94 : 23.07.2008 19:18:26 »

 Minulla on isompi luomi rinnassa, rinnan alakaaressa. Yksi nainen joka noita edellisia elämiä katseli kertoi että yhdessä edellisistä elämistä (järjestyksestä en tiedä) olin leikkinyt aikani kahden miehen rakkaudella ja toinen heistä hiipikin yöllä huoneeseeni ja iski puukolla sydämeen buck2. Ja minulla on muuten oikeastikin reikä sydämessä, vieläkin  Cheesy.
 Monet hänen kuvaamistaan teemoista ovat tässä elämässä läsnä, mutta eivät fyysisinä vaan lähinnä kertoivat selittämättömistä tavoista ja tuntemuksista joiden alkuperää ei osaa yhdistää tähän elämään.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2008 19:20:23 kirjoittanut Norna » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #95 : 23.07.2008 20:06:08 »

Lainaus
Oletko aina muistanut vai oletko jotenkin muuten saanut selville? Toisaalta kiinnostaa tietää kovasti entisistä elämistä esim ymmärtääkseni paremmin tämän nykyisen elämän ihmissuhteita, mutta toisaalta en tiedä olisinko valmis vastaanottamaan kauhuuksia jos siellä sellaisia olisi. Ehkä nekin tulisivat vastaan vasta sitten kun ne osaa ottaa vastaan??

Kuten sanottua tuohon Laosin elämään, niin pieniä vinkkejä siitä on ollut esillä koko elämäni ajan, mutta vasta sen jälkeen, kun aloin saada vahvasti ajatusta siitä, että olisin kuollut joskus ampumiseen, tuo elämä näyttäytyi unessani. Luulin ensin, että olin Vietnamissa, mutta koska tiedän kuolleeni melko aikaisessa vaiheessa 60-luvulla, otin selvää Vietanamin sodan alku- ja loppuvuodesta, sekä siitä, milloin rynnäkkökiväärit tulivat käyttöön. Niitä pitkin pääsin sitten tuohon Laosiin. Smiley

Menneiden elämien tietäminen auttaa tosiaan hyvin paljon juuri ihmissuhderintamalla, ainakin minua. Elämät näyttäytyvät sitä mukaa, kun olemme niille valmiita ja ennen kaikkea sen mukaan, miten ne liittyvät/vaikuttavat tähän elämäämme.
tallennettu
katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #96 : 23.07.2008 22:29:29 »



Nyt kun tuosta läiskästä mainitsit niin hoksasin et minullakin on tuolla takaraivossa siinä kuopan kohdalla punainen läiskä... Mistähän se lie? Teloituksesta takaraivoon?? Hui kauhistus  Undecided

Ihan kaikilla ihmisillä on takaraivossa punainen läiskä.

Tunnen erään ihmisen, joka on ikänsä ajellut syöpäsairailta hiukset pois ja hän mainitsi, että kaikilla on siellä läiskä.

tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #97 : 24.07.2008 22:46:52 »

Genetiikka on varmasti yksi vastaus, kun lapsilta löytyy samoista paikoista luomia yms syntymämerkkejäkin.


Totta. Uskoisin että ylipäänsä harvempi merkki iholla on jälki menneestä elämästä. Niitäkin kyllä varmasti on... Itse en ole koskaan noita omia merkkejä sellaisina pitänyt. Aihe kiinnostaa kuitenkin ja laitoin ne tänne jos jollakin olisi vaikka näkemystä asiasta tai jotain.  Grin Olen muuten kerran tavannut erään henkilön jolla aivan varmasti oli merkki menneestä elämästä, sillä hänellä oli sellainen "luomiläiskä" alavatsan kohdalla ja samanlainen täsmälleen vastatusten selän puolella. Melkein näin jonkin keihään sen joskus lävistäneen.  Shocked Se oli jotenkin niin selkeä.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #98 : 25.07.2008 11:45:00 »

No eihä sitä kaikkee tarvi ottaa nii tosissaa..  Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #99 : 25.07.2008 22:43:22 »

No eihä sitä kaikkee tarvi ottaa nii tosissaa..  Cheesy

Ei niin.  Cheesy Grin
tallennettu
normaalilapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #100 : 28.07.2008 03:24:51 »

Mulla on oikeessa nilkassa iso punanen jälki, joka näyttää siltä että siihen oltaisiin tartuttu tosi lujaa. Sitten on kädessä syntymämerkki joka näyttää ihan walkman-merkiltä Grin olenkohan ollut entisessäelämässäni kyseisen firman pääpahis tai jotain coolsmiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #101 : 28.07.2008 16:59:59 »



Nyt kun tuosta läiskästä mainitsit niin hoksasin et minullakin on tuolla takaraivossa siinä kuopan kohdalla punainen läiskä... Mistähän se lie? Teloituksesta takaraivoon?? Hui kauhistus  Undecided

Ihan kaikilla ihmisillä on takaraivossa punainen läiskä.

Tunnen erään ihmisen, joka on ikänsä ajellut syöpäsairailta hiukset pois ja hän mainitsi, että kaikilla on siellä läiskä.



Oh my.. Onkohan nämä ihmisvaatteet plugattuna johonkin meta-avaruudelliseen holografiazydeemiin vai mistäköhän johtuisi... Jos todellisuus olisikin sitten sellaista unenkaltaista luomisohjelmasimulaatiota hipheijaa... Hmm. Stigmat päähän ja menoks  crazy2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Asterix
Vieras
« Vastaus #102 : 02.08.2008 18:17:49 »



Nyt kun tuosta läiskästä mainitsit niin hoksasin et minullakin on tuolla takaraivossa siinä kuopan kohdalla punainen läiskä... Mistähän se lie? Teloituksesta takaraivoon?? Hui kauhistus  Undecided

Ihan kaikilla ihmisillä on takaraivossa punainen läiskä.

Tunnen erään ihmisen, joka on ikänsä ajellut syöpäsairailta hiukset pois ja hän mainitsi, että kaikilla on siellä läiskä.



Oh my.. Onkohan nämä ihmisvaatteet plugattuna johonkin meta-avaruudelliseen holografiazydeemiin vai mistäköhän johtuisi... Jos todellisuus olisikin sitten sellaista unenkaltaista luomisohjelmasimulaatiota hipheijaa... Hmm. Stigmat päähän ja menoks  crazy2

Shocked Matrixia...! Tongue

Piti oikein tarkistuttaa oma niska kuoppa ja ei siellä mitään läiskää ole. Huh

Tänä kesänä olen saanut uusia pienen pieniä luomia, sellaisia pilkkuja ympäri kehoani. Undecided
Ne eivät ole koholla, vaan kuin kärpäsen paska, värjäytynyttä ihoa,
mutta siis hyvin monia. Undecided

Olen miettinyt, että kannattaiskohan käydä lääkärillä tarkistuttamassa,
kun täällä päin maailmaa on tuota aurinkoa enemmän. Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #103 : 13.08.2008 17:31:28 »

Jos nyt jotain merkkiä pitää olla iholla, niin Oinaalla saattaa olla yleensä arpi(a), pari kolme, tai useampia. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #104 : 13.08.2008 23:02:31 »

Mulla kasvaa sarvet päästä tuntosarvien kohdalta!!!   Grin

 kauris

tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: