Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu Vesimies, tunnevammainenko?  (Luettu 4721 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« : 06.09.2006 21:04:53 »

Heippa  Shocked
Olen tässä miettinyt jo jonkin aikaa sellaista, että onko tuo kuu vesimiehen vaikutusta tuollainen, ettei oikein osaa näyttää tunteitaan ilmi?
Mulla on tunteita ihan pirusti sisällä, sellaista tunteen paloa ja suurta rakkautta  smitten mutta piru vie, että on vaikeaa (uskaltaa?) näyttää ne
tärkeälle ihmiselle!
Olen jo aiemmissa suhteissanikin huomannut asian ja kärsinyt siitä ja taas vannoin, että seuraavaksi kun ihastun, näytän kyllä miten paljon välitän, mutta ei kun ei. En tiedä miksi se ei vain tule..
Taisin jostakin tulkinnasta kerran lukea, että kuu vesimiehelle moinen käytös on "normaalia", onko muita kuulolla?
Sitten kun tilanne on ohi, jossa voisi toiselle tunteet näyttää, niin harmittaa niin vietävästi ja pitää soittaa perään ja sanoa, että rakastan sua kyllä  coolsmiley sekin on jo ihan työn ja tuskan takana..
Jokin aika sitten meni ihana suhde poikki sen takia, että en pystynyt näyttämään, miten paljon hänestä välitin.. ja eihän tuo sitten enää mitään auttanut, kun yritin kertoa, että mussa on jokin virhe sillä lailla, että tuo kuu on vesimiehessä  knuppel2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 06.09.2006 21:13:55 »

Hei Adele,

Voisin sanoa avomiehestäni (myös Kuu-Vesimies), että kyllä tuo jossakin määrin pitää käsittääkseni paikkansa. Joskin hänellä hyvin vahva härkävaikutus tuo paljon myös lämpöä ilmaisuun.

Täältä https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=272.0 löytyy pitkä keskustelu Kuu-Veskareista - ehkä myös joitakin vastauksia kysymyksiisi. Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2006 21:29:19 »

Ai juu niinpäs olikin, kiitos kovasti  :Smiley olinpas itsekin vastannut kyseiseen
ketjuun *nolo*
No, kertaus on opintojen äiti.
Siellähän niitä oli tutulta kuulostavia tunnelmia: tunteita ja etäisyyttä  Embarrassed
Tuntuu vain niin hassulta, että olen muuten hyvin tunteellinen, syvästi ajatteleva ja aika "henkinen" ja sitten tunnepuoli ihmiseen, jolle ne rakastavat tunteet haluaisi näyttää onkin kovin varautunut, enkä siihen pysty.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #3 : 08.09.2006 22:40:35 »

Niin.. mitenkähän tuo on. Eihän niitä tunteita ehkä maailman helpoin ole näyttää.. tai mulla on ainakin niin että näytän ne paremminkin aistillisesti kuin sanallisesti.. mutta esim. kaverisuhteissa olenkin varmaan aika viileän tuntuinen, en mikään "halitaan!" -tyyppi. Ja monesti on myös niin, kun toinen ilmaisee tunteensa niin silloin meneekin itse solmuun.. vaikka niiiiin olisikin samoja tunteita tuota ihmistä kohtaan.. Luulisin että se on sitä vapaudenmenetyksen pelosta johtuvaa paniikkia..
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: