härkä-69
Vieras
|
|
« : 07.09.2006 10:12:45 » |
|
Kartallani on kaksi tyhjää huonetta, joissa ei ole mitään planeettoja. 4. huone, joka on kartan minitulkinnan mukaan kodin huone ja 9. huone, joka on totuuden huone. Mitähän nämä tarkoittavat? Sitäkö, ettei minulla ole totuutta eikä kotia? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #1 : 07.09.2006 11:57:32 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 07.09.2006 19:38:13 » |
|
Mielenkiintoinen näkemys. Minulla tyhjiä huoneita ovat: -9. huone eli tietoisuus, filosofiat, uskonto ja matkustaminen (jousimiehen huone, minulla kaksosissa) -10. huone eli kosminen tehtävä, ura ja ammatti (kauriin huone, minulla leijonassa) -11. huone eli vallankumous, uudistukset ja riippumattomuus (vesimiehen huone, minulla neitsyessä). Osaisikohan kukaan tulkita ylläolevia tietoja paremmin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 09.09.2006 11:25:33 » |
|
Kiitoksia paljon. Saisinko vielä tietää mikä on huoneen kärki? Voin etsiä tiedon jostain, mutta ehkäpä joku toinenkin pähkäilee samaa asiaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 11.09.2006 14:02:32 » |
|
Minulla on kartta ihmeen täynnä, joten elämäni taitaa olla haasteellinen. Vahingossa pistin tallenna kesken kun yritin pienentää, no olkoon vaikka tällanen. (https://www.astro.fi/images/radix/18.12.1964_03:13:00_0_-02:00_65.004_-25.319_00.png)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #6 : 14.09.2006 12:24:46 » |
|
Kiitoksia paljon. Saisinko vielä tietää mikä on huoneen kärki? Voin etsiä tiedon jostain, mutta ehkäpä joku toinenkin pähkäilee samaa asiaa. Huoneen kärki (engl. house cusp) on se kohta, mistä huone kartalla alkaa. Ensimmäisen huoneen kärki on siis askendentti, koska siitä alkaa 1. huone. Toisen huoneen kärki löytyy siis siitä, missä kulkee 1. ja 2. huoneiden raja, jne. Huoneiden kärkien eli alkamiskohtien asteet on yleensä karttaohjelmissa listattu erikseen, eli tämä Astron ohjelmakin listaa ne selkeästi otsikolla Huoneiden kärjet, kuten tuossa yllä MetalLadyn karttaympyrän alapuolella näkyy.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 14.09.2006 12:35:52 » |
|
Ahaa, no sittenpä minulla on IC 4. huoneen kärjessä vesimiehessä ja MC 10. huoneen kärjessä leijonassa.
4. huone - syvin alitajunta, koti, perhe, turvallisuus 10. huone - kosminen tehtävä, ura ja ammatti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
integral
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 17.09.2006 11:22:08 » |
|
Itselläni tyhjiä huoneita ovat 3,4 ja 9.. 3.huoneen kärki on härässä, 4. huoneen kaksosissa ja 9. huoneen skorpparissa.. Mitäs tämä sitten oikein tarkoittaa sanotaan että suhtaudun asioihin huoneen kärjen osoittamalla tavalla, mutten silti täysin ymmärrä
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, kuu, mars: leijona ac: kauris venus ja merkurius: rapu
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 08.10.2006 18:57:38 » |
|
Empty 2nd house- Such a person would find it easy to set off on a trip leaving most of his belongings behind him.
Empty 3rd house- Communication and short-distance travel and dealing with relatives are undertaken enthusiastically and impulsively by the native.
Empty 4th house- The native of the brithchart is likely to be a good Hotelier.
Empty 6th house - Work and health concerns are treated with sensitivity and protectiveness. The subject would be happier working as a fashion model or hairstylist.
Empty 7th house - Partnerships and relationships are not vital but become important when treated with pride, loyalty and attachment when formed within group acitivities or long-lasting friendships.
Empty 9th house- The native would love to travel for business. Foreign travel, religion and philosophy are given importance by the person of the chart.
Empty 10th house- The native loves to travel widely and also enjoys leisure more than work.
Empty 11th house- The native more likely needs a few close friends rather than a fondness for group activites with lots of people.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #10 : 08.10.2006 23:22:05 » |
|
Nyt minä tarvitsen viisaampien apua !!!! Minun astro kartassa ovat tyhjänä huoneet :1.huone kärki Leijonassa 4.huone kärki neitsyessä, 11:sta huone kärki härässä ja 12:sta huone kärki ravussa.MUTTA astro.comin kartassa tyhjäksi jääkin 2. huone kärki Leijonassa (Uranus on siirtynyt huoneesta 2 huoneeseen 1) ja huone 12. kärki ravussa.Huoneeseen 4. on siirtynyt huoneesta 5. Neptunus ja huoneeseen 11 on tullut lilith ja siellä on myös Onnen piste.Lilithiähän ei tämän astron kartalla näykään joten sen ilmestyminen ei tunnu oudolta, mutta miten suhtautua siihen että Uranus ja Neptunus vaihtavat paikkaa ?? Kertokaa olenko tehnyt jotain väärin ? KIITTÄEN JO ETUKÄTEEN !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #11 : 11.10.2006 17:08:01 » |
|
Kovasti tuntuu kaikilla olevan tyhjiä huoneita Itselläni tyhjät; 5- kärki , 7- kärki ja 8- kärki . Miehelläni ovat tyhjiä 4, 5 ja 9 Lapsellani 3, 4, 5 ja 6 Ja ystävälläni 4, 5, 6, 10, 11 ja 12 Niinhän se muistaakseni oli, että jos huone on tyhjä, niin sen huoneen kanssa ei ole ongelmaa. Pitäsiköhään olla ystävälle kateellinen?
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #12 : 12.10.2006 19:16:44 » |
|
Empty 2nd house- Such a person would find it easy to set off on a trip leaving most of his belongings behind him.
Empty 3rd house- Communication and short-distance travel and dealing with relatives are undertaken enthusiastically and impulsively by the native.
Empty 7th house - Partnerships and relationships are not vital but become important when treated with pride, loyalty and attachment when formed within group acitivities or long-lasting friendships.
Empty 9th house- The native would love to travel for business. Foreign travel, religion and philosophy are given importance by the person of the chart.
Lisäksi tyhjänä on myös 1 ja 8 huone. Kyllähän noista englannin kielisistä tulkinnoista osui ihan nappiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
_Sofia_
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 16.10.2006 22:20:26 » |
|
Tyhjiä on 1,3 ja 8
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 16.10.2006 22:29:58 » |
|
2. 8. ja 11.huoneet tyhjiä... Hmmm... Eli Voimavarojen, Transformaation ja Uudistusten huoneet. Eli: Ei voimavaroja, ei tranformaatiota, ei uudistamiskykyä omassa elämässä... NYYH, näinkö on ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|