Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyhjät huoneet  (Luettu 19878 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #30 : 21.11.2006 00:01:55 »

Myös 2 huone on omaisuuden huone. Wink
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 22.11.2006 20:56:17 »

Mulla on tyhjinä huoneet 7 ja 10.

Eniten kyllä huolestuttaa tuo 10.huone, eikö musta koskaan tule yhtään mitään??  Shocked

7. huoneen kärki on kaloissa
10. huoneen kärki härässä

Eipä syytä huoleen, kun 10. huoneen kärki on ahkerassa, sinnikkäässä ja päämäärätietoisessa härässä ja AC:kin työhullussa neitsyessä Wink  ... Eli olet varmaan niitä ihmisiä, jotka hitaasti, mutta varmasti lopulta pääsevät juuri sinne, minne alunperinkin olivat menossa?!

Mullakin on 10. huone tyhjänä (kärkenä tosin kunnianhimoinen kauris), mutta neitsyen hallitsema 6. huone onkin sitten täynnä tavaraa... Työhullu siis, muttei uraihminen  Grin

Tyhjillään ammottavat myöskin:
2. huone  rapu (edelliseen viitaten... työhullu ilman uraa ja omaisuutta  buck2)
3. huone  rapu
7. huone  jousimies (kivat myös parisuhteelle... smitten)

Omassa elämässäni olen huomannut, että vilkkainta on tosiankin niillä elämänalueilla, joita vastaaviin huoneisiin suurin osa taivaankappaleista sijoittuu: syvällinen itsetutkiskelu, mystiikka ja henkisyys (XII  kalat), työ ja terveys (VI  neitsyt) sekä opiskelu ja reissaaminen (IX  kauris). Jotenkin sitä automaattisesti tuntee kiinnostusta juuri näitä asioita kohtaan. Jännä juttu!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
the_planet
Vieras
« Vastaus #32 : 22.11.2006 23:19:30 »

Mulla on tyhjinä huoneet 7 ja 10.

Eniten kyllä huolestuttaa tuo 10.huone, eikö musta koskaan tule yhtään mitään??  Shocked

7. huoneen kärki on kaloissa
10. huoneen kärki härässä

Eipä syytä huoleen, kun 10. huoneen kärki on ahkerassa, sinnikkäässä ja päämäärätietoisessa härässä ja AC:kin työhullussa neitsyessä Wink  ... Eli olet varmaan niitä ihmisiä, jotka hitaasti, mutta varmasti lopulta pääsevät juuri sinne, minne alunperinkin olivat menossa?!

Joo, no aina on kaikki työhön ja opiskeluun yms. liittyvät asiat menneet eteenpäin hitaasti, mutta varmasti. Ikinä ei ole mitään helpolla tullut aina on joutunut asioiden eteen töitä tekemään, mutta mikäpä siinä kun itse on jaksanut uurastaa.

Mulla taas nuo huoneet 1. ja varsinkin 4. ovat täynnä tavaraa.
tallennettu
Redwolf
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 23.11.2006 14:45:36 »

Mitäs mahtaa tyhjien huoneiden lisäksi tarkoittaa "ylikorostuneet" huoneet 6. ja 12.
12.huoneen kärki  vesimies mutta mukaan mahtuu myös  kalat oinas harka ja
6.huoneen kärki  :leijona:ja mukaan mahtuu  neitsyt vaaka skorpioni jousimies

Selittäkää, oi te viisaat kun en itse ymmärrä  uglystupid2
tallennettu
monni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 24.11.2006 18:06:54 »

Kiva juttu noi tyhjät huoneet! Mulla on puolet kartan huoneista tyhjiä. 1,2,3,6,8,12. Onkohan se nyt sitten hyvä vai huono asia? Ois aika mukava kyllä tietää mitä ne merkitsevät etenkin kun niitä on näin paljon. Huh
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #35 : 24.11.2006 18:10:43 »

Kyllähän se on niin, että ei tartte välttämättä olla mitään huoneissa, kun sekin on tärkeetä mihin merkkiin huoneen kärki osuu. Wink

Niin ja on sanottu sillenkin että ei huolta vaan kaikki menee itsestään niissä huoneissa jotka ovat tyhjiä. Wink
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 18:15:05 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 26.11.2006 15:04:11 »

Mitäs mahtaa tyhjien huoneiden lisäksi tarkoittaa "ylikorostuneet" huoneet 6. ja 12.
12.huoneen kärki  vesimies mutta mukaan mahtuu myös  kalat oinas harka ja
6.huoneen kärki  :leijona:ja mukaan mahtuu  neitsyt vaaka skorpioni jousimies

Selittäkää, oi te viisaat kun en itse ymmärrä  uglystupid2

Mä en taida olla kovin viisas näissä asioissa, mut vastaan silti - korjatkaahan muut, jos olen väärässä  Cheesy
Eli... Meillä täällä pohjoisilla leveysasteilla jotkut huoneet tulevat väkisinkin korostuneen suuriksi (itsellänikin 6. ja 12. huone). Jotkut suosivatkin mielummin tasahuonejärjestelmää, jossa kaikki huoneet ovat 30 astetta aksendentista alkaen. Itse koen kyllä tuon "perinteisen" järjestelmän oikeammaksi omalla kohdallani; esim. juuri 6. ja 12. huoneen asiat ovat aina olleet lähellä sydäntä!

Tässä omia ajatuksiani merkeistä huoneidesi kärjillä:
12. huone  vesimies : Tunnet syvää mielenkiintoa kaikkea mystistä ja salaperäistä kohtaan - innostut milloin mistäkin, ja sitten taas jostakin muusta (maailmahan on täynnä kiehtovia asioita vesimiehelle!). Tutkit ja analysoit mielelläsi itseäsi ja muita. Voisit olla hyvä psykologi? Osaat yhdistää älyn ja intuitiivisen sisäisen viisauden.

6. huone  leijona : Olet kunnianhimoinen ja menestyksenhaluinen työelämässä. Olet myös valmis ponnistelemaan sen eteen. Uskot itseesi ja pystyt yleensä voittamaan vaikeudet optimismisi ja energisyytesi avulla.

Toki huoneissa olevat planeetat aspekteineen ja muut kartan tekijätkin vaikuttavat  Wink

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: