VE!
|
|
« Vastaus #60 : 17.09.2006 21:56:46 » |
|
Minun elämäni alkoi "uudella" tavalla menetettyäni siskoni ? Hän oli myös paras ystäväni. Aikamoinen aukko minun elämässäni..ei sitä koskaan saa täytettyä. Otan osaa, sydämeni pohjasta (en tiedä milloin tuo on tapahtunut, mutta rankkaa, rankkaa, joka tapauksessa ) Sisarten välinen suhde voi olla niin valtavan vahva...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #61 : 17.09.2006 22:11:34 » |
|
Kysymys on ehkä enemmän minun kohdallani se, että pelkään, että menetän sen oman tilan, jossa voin olla vain yksin itseni kanssa.
Minulle se on tärkeää. Haluan myös vähän omaa aikaa, jolloin minun ei tarvitse olla kenenkään muun kanssa kuin oman itseni.
Ymmärrän tuon tunteen kyllä. Mulle on varsin tärkeää että on tilaa levittää se oma energia ilman että siinä on koko ajan joku viuhtomassa... (Tulee muuten lisääntymisen jälkeen yhä hankalammaksi!) Kyllä se tilanne onneksi jossain vaiheessa tasoittuu. Mutta ette te sitten ajatelleet ensin asua yhdessä? (Sitä näkee toisesta aivan uusia puolia kun asuu saman katon alla...)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #62 : 17.09.2006 22:16:45 » |
|
Minun elämäni alkoi "uudella" tavalla menetettyäni siskoni ? Hän oli myös paras ystäväni. Aikamoinen aukko minun elämässäni..ei sitä koskaan saa täytettyä. Lämpöisiä ajatuksia ja voima haleja Sinulle pirpaliina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 17.09.2006 22:39:14 » |
|
Minun elämäni alkoi "uudella" tavalla menetettyäni siskoni ? Hän oli myös paras ystäväni. Aikamoinen aukko minun elämässäni..ei sitä koskaan saa täytettyä. Ymmärrän. Kun perheen jäsen kuolee, niin siinä kuolee omasta itsestään jotain hyvin peruuttamattomasti. En oikein osaa selittää tai kuvailla mikä siinä kuolee omasta sisimmästään samalla..?
Koko elämä menee ihan uusiksi joka piirtoa myöden.
Isäni ja veljeni ovat molemmat siirtyneet muille tasoille ja ne tapahtuivat eri aikaan. Ensin isäni hyvin äkillisesti nuorella iällä ja sitten veljeni teini-ikäisenä ja hyvin äkillisesti myös.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 17.09.2006 22:48:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #65 : 18.09.2006 05:01:44 » |
|
Yhteen muutto voi pilata kaiken. Toisesta lähtee hohto kun ei tavatakaan special merkeissä. : Kun itse aloitin kaiken alusta taas viimeisen asumuseron jälkeen, ei ollut halua muuttaa seurustelukumppanin kanssa yhteen. Ei se mahdotonta olisi jonkun kanssa, mutta oltava ainakin iso lukaali jos ei muuta. Ja olisi paras jos ei aina siellä oleskeltaisi. Itsen oli myös vaikea sietää sitä kaverilaumaa, mitä ensimmäinen mies kämppään kuljetti. PS Enkös ole hyvin palauttanut sinulle lähettämiäsi asioita?
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006 05:05:06 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #66 : 18.09.2006 08:40:03 » |
|
Minun elämäni alkoi "uudella" tavalla menetettyäni siskoni ? Hän oli myös paras ystäväni. Aikamoinen aukko minun elämässäni..ei sitä koskaan saa täytettyä. Otan osaa, sydämeni pohjasta (en tiedä milloin tuo on tapahtunut, mutta rankkaa, rankkaa, joka tapauksessa ) Sisarten välinen suhde voi olla niin valtavan vahva... Kuukausi tuli tänään täyteen siskoni pois menosta. Siis aika vähän aikaa sitten. Uskomattoman tyhjää...ikävä on mieletön.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #67 : 18.09.2006 08:48:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #68 : 18.09.2006 12:01:05 » |
|
Kuukausi tuli tänään täyteen siskoni pois menosta. Siis aika vähän aikaa sitten. Uskomattoman tyhjää...ikävä on mieletön. Hei "pirpaliina"
Voimia ja jaksamista surusi keskellä
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
- elämä jatkuu Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #69 : 18.09.2006 12:28:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MariaRaakel
Satunnainen astroilija
Tulilohikäärme,kauris
|
|
« Vastaus #70 : 18.09.2006 14:24:46 » |
|
Minun elämäni alkoi "uudella" tavalla menetettyäni siskoni ? Hän oli myös paras ystäväni. Aikamoinen aukko minun elämässäni..ei sitä koskaan saa täytettyä. Voi sinua!!Se on painajaisista pahimpia..minulla läheiset välit molempiin siskoihini. En tiedä kuinka sellaisen kestäisi jos jompi kumpi poistuisi elämästäni.. Ihan tippa tuli linssiin.. Toivon sinulle kovasti jaksamista..Älä vaan jää pitkäksi aikaa kököttämään yksiksesi,se ei ole hyväksi..alkaa vaan pyöritellä päässänsä kamalia itsetuhoisia ajatuksia..Kun tuntuu pahalta, ota itseäsi niskasta kiinni ja soita jollekin ystävällesi ja pyydä häntä kylään tai mene itse jonnekin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 18.09.2006 14:56:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #72 : 18.09.2006 15:38:10 » |
|
Kuukausi tuli tänään täyteen siskoni pois menosta. Siis aika vähän aikaa sitten. Uskomattoman tyhjää...ikävä on mieletön. Oliko kuolema yllättävä, vai ehditkö yhtään valmistautua etukäteen? Kyllähän se klisee ihan totta on, että hän on vain muuttanut olomuotoa, ja on yhä lähelläsi, mutta ei se varmastikaan paljoa nyt lohduta. Voimia kuitenkin, ja lämpimiä ajatuksia .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #73 : 18.09.2006 15:44:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirpaliina
Kohtuuastroilija
Minähän se siinä...
|
|
« Vastaus #74 : 18.09.2006 19:07:11 » |
|
Oliko kuolema yllättävä, vai ehditkö yhtään valmistautua etukäteen? Kyllähän se klisee ihan totta on, että hän on vain muuttanut olomuotoa, ja on yhä lähelläsi, mutta ei se varmastikaan paljoa nyt lohduta. Voimia kuitenkin, ja lämpimiä ajatuksia . Ei siihen ehtinyt valmistautua. Yhtenä hetkenä läsnä ja sitten yllättäen pois. Minä uskon tuohon, että hän on lähelläni. Jotenkin se vaan luo lohtuakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|