Kävin lukaseen tämän ketjun aikaisemmin, mutta en tarttunu
mutta tuon ketjun "mitä näet tässä valovalokuvassa?" harätti kummallisia tuntemuksia...
että taidan pelätä...
Kun katsoin ketjun otsikkoa, ajattelin;" uih". Avasin silti ja lukasin tekstin, lukiessa päätin etten katso kuvaa (anteeksi!) Kuin ne silmät livahti ja sillä räpäyksellä lävitseni kulki kylmä aalto. Mitään varsinaisesti en ehtinyt edes havainnoimaan valokuvasta, mutta ikävä tunne jäi
Menin pois koneelta ja tein pienen harjoitteen, jolla suljen itseni, lähiympäristöni kaikelta pahalta ja lopuksi rukoilin :
olo parani ja palasin koneelle. Kun näin tämän ketjun, päätin kirjoittaa kokemukseni tänne... eli taidan pelätä henkiolentojen mahdollisia ilkeitä aatoksia.
Kerranaikaisemmin olen kokenut tälläisen vastaavan. Tapahtui edellisellä työpaikkallani, minulla oli aina siellä sellainen hassu olo, etten halunnut jäädä viimeiseksi tilaan. Kerran sitten unohdin sinne kassini ja jouduin palaamaan yksinäni... tila oli täynnä jotakin ja se tuntui harmistuneen minun takaisin saapumisestani (ei vihainen)! En ole eläissäni ollut niin vikkelä liikkeissäni ja taisin pyytää anteeksikin
Seuraavanan päivänä tila oli taas tyhjä