Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kymppi huone ja MC  (Luettu 30059 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #15 : 08.03.2009 14:56:07 »

^ oho, kylläpä ihminen voikin olla unessa aamusin Wink mulla taitaa mennä nuo kaks merkkiä useinkin sekasin, nehän on ihan samanlaisia  neitsyt  skorpioni

Näin ajattelinkin, että johtui varmaan vain tuosta symbolien samanlaisuudesta - et ole ainoa, joka on joskus ko. merkit sekoittanut! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 08.03.2009 15:27:02 »

- Kasvu ja oppiminen tapahtuu usein jäljittelemällä, ottamalla onkeensa mitä on kerran kuullut, nähnyt ja kokenut. Sisäistävä muisti säilyttää asioita tiiviisti ja myös tunteet ovat sitkeitä, eläviä ja toisinaan kiinni pitäviä. Perinteellisen elämänmuodon ja luontoyhteyden symbolina Rapu joutuu usein idyllisen kaihon valtaan, jossain pitäisi olla oma suojattu lapsuuden koti, rauhallinen yksityinen alue, jossa voisi elää turvassa. Herkkä itseys voi aiheuttaa yliherkkyyttä muiden vaikutusta vastaan. Tarve hallita omaa elämänaluetta on voimakas ja voi johtaa varhain omaksuttuihin äidin rooliin, jos kehitys on ollut kovin passiivista. Suhde minään voi olla monitasoinen, eri kehitysvaiheet tuovat uusia haasteita ja voivat muuttaa Raputyypin olemusta melkoisesti. Ihmissuhteiden kannalta hän on tunteellinen, toisinaan aistillisuuteen kallistuen, toisinaan taas omistava, kiinnipitävä ja takertuva. Reaktiot voivat olla totaalisia koska alitajuisia tarpeita ja yliherkkiä piirteitä on mukana. 

^
MC-Rapuna voin allekirjoittaa tuon ajoittaisen tarpeen yksityiseen tilaan. Tuntuu kuin näin vanhemmiten em. tilantarve olisi entisestään kasvanut.

Peruspersoonallisuudeltani olen pesunkestävä introvertti. Toisin sanottuna patterini latautuvat yksinollessa ja nautin enemmän niistä aktiviteeteista joihin ei tarvitse osallistua ryhmässä.

Mitä enemmän joudun esimerkiksi töissä olemaan sosiaalinen, sitä enemmän käytän vapaa-aikaani omissa oloissani.

Ystävänikin jo tietävät että jos silloin tällöin kieltäydyn jostakin riennosta tai tapaamisesta, se kuuluu luonteeseeni eikä minulla ole mitään erityistä syytä jättäytyä pois heidän seurastaan. Silloin minulla on yksinkertaisesti vain erakkovaihe päällä.

Sen sijaan muu  keskitaivas rapu tulkinta menee melko metsään kohdallani. En takerru enkä pidä kiinni, saati koe itseäni kovinkaan äidilliseksi.

Suosin omintakeisia ratkaisuja (olivatpa ne hyviä tai huonoja) mieluummin kuin MC Ravun jäljittelymallia.

Eikä mikään ehtoisan emännän ura natsaa tänne ollenkaan, ei ei..

tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #17 : 09.03.2009 09:32:47 »

Mulla  keskitaivas jousimieskeskitaivas :llä 10. huoneen puolella jöllöttää vielä  uranus . Lisäksi mulla väljät (orbi 8-9 astetta):

keskitaivas aspect_con aurinko (10. huone)
 keskitaivas aspect_con jupiter (9. huone)
 keskitaivas aspect_tri kuu (7. huone)

Mä olen se ikuinen sopeutumaton outolintu tuon Urkin ansiosta. Vanhoilliset, ajatusmaailmaltaan kaavoihin kangistuneet ihmiset eivät musta pidä lainkaan, radikaalimpien kanssa sen sijaan tulen paremmin juttuun..

Niin, ja 6. huoneessa mulla möllöttää vain  kuunsolmu rapu - siinäpä elämäntehtävä kerrakseen..
« Viimeksi muokattu: 13.03.2009 12:27:12 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #18 : 12.03.2009 14:43:21 »

Minulla on MC Skorpionissa, eikä siellä ole mitään planeettoja. Myöskään työn huoneessa eli kuudennessa ei ole planeettoja, ja siellä lymyää Kaksoset. Tai no jonkin tulkinnan mukaan siellä on Aurinko, mutta jonkin tulkinnan mukaan se on 7. huoneessa (kuulema Aurinko on "menossa" 7. huoneeseen tai jotain...). Mitä tämä sitten kertoo? Että työ on minulle tärkeää tai sitten ei ollenkaan tärkeää? Ja että minkälainen työ minulle sopii? Olen luova ihminen, ja kiinnostunut kulttuuriin liittyvästä työstä jossa voi piirtää ja käsitellä kuvia, esim. graafisesta suunnittelusta. Meneekö merkit aivan metsään siinä suhteessa?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 15.03.2009 13:06:06 »

Onpa kiva, kun tämäkin aihe on nostettu esiin.

Haluaisin tätä oppia lisää!  Smiley

Kun puhutte 10.huoneesta. Eikö Mc-akseli jaa sen kymppi ja ykstoista huoneet? Tarkoittaako se että huone on silloin 10. Tässä on jotakin hämärää minulle...

Huomasin, että kun minustakin käytetään usein tuota 'taivaanrannan maalari'-nimitystä, otin tämän Ajatuksen viestin tähän vielä esille. Minulla on myös Neptunus siinä vieressä viiden asteen etäisyydellä 11.huoneessa.
Molemmat Mc ja Neptunus Vaa'assa, eli kyllä on minunkin työpaikat olleet äärimmäisyydestä toiseen. Heilahdelleet suhdanteiden ja sattumien myötä. Eikä se vaaka ole vieläkään tasapainossa.  Sad

Siis Ajatukselta:

Mulla on myös Neppari melko lähellä MC:tä (6 asteen päässä) ja Jouskarissa, tosin ysihuoneen puolella. MC on niin ikään Jouskarissa ja mm. tämä työpaikka, jossa olen jo piiiiitkään viihtynyt, on perustettu Jousimiehen merkissä. Myös ala liittyy Jouskari-teemoihin. Neptunuksen yhdistän ehkä enemmän tuonne matkailun puolelle eli ysiin kuin uraan, eli toiveita reissuun pääsystä aina elättelen. Samoin se, mitä haluan opiskella, ei ole koskaan ollut päivänselvää, kiinnostuksen kohteet hajautuvat, mikä sopii Neptunukseen. Tietysti Neptunus lähellä MC:tä on vaikuttanut myös siten, että esim. ystäväkirjoihin olen usein vastannut lapsuuden toiveammattia kysyttäessä "taivaanrannanmaalari". Roll Eyes Ja tähänkin työpaikkaan olen kalamaisesti "vain ajautunut".
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #20 : 15.03.2009 17:38:20 »

Minua alkoi kiinnostaa myös 10. huone. MC Kaloissa.
Siellä on planeettoja ja asteroideja:  aurinko Amor, Lilith, Eris ja  venus kaikki oinaassa.
Samoin huone 11. on ladattu: Chiron, Pallas,  jupiter  merkurius Vesta (kaikki härässä) ja Ceres kaksosissa.

Eikö tämän pitäisi tehdä minusta aikamoisan urahain ja johtajan?

Jos MC olisi Oinaassa, niin ehkä sitten - Kaloissa se "hiukan" muuttaa asiaa. Smiley Kalathan on se ikuinen idealisti, haahuilija, maailmanparantaja ja auttaja. Voin kertoa, että myös tuo mainittu neptunus MC:llä tuo samoja juttuja kuvioihin...

Kun puhutte 10.huoneesta. Eikö Mc-akseli jaa sen kymppi ja ykstoista huoneet? Tarkoittaako se että huone on silloin 10. Tässä on jotakin hämärää minulle...

Eikun MC nimenomaan aloittaa 10. huoneen. Smiley Sen vuoksi MC:n tulkinta on aina samalla myös 10. huoneen tulkintaa - ja sama juttu tietysti myös muilla akseleiden päillä. Noita 1., 4., 7. ja 10. huoneita sanotaankin kulmahuoneiksi juuri sen vuoksi, että ne alkavat kartan tärkeiltä akseleilta. Tietysti jos ko. huoneet ovat kartalla suuria, ne voivat sisältää myös muita merkkejä - kuten nyt tuo Saturnalian 10. huone, joka sisältää Kalan lisäksi myös Oinaan merkkiä. Itse kympin kärki MC on kuitenkin Kaloissa, eli pääasiassa sen mukaan tulkitaan, vaikka huoneessa sijaitsevat Oinas-planeetat täytyy tietysti myös huomioida.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2009 19:13:39 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Asc Kauris
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #21 : 15.03.2009 19:02:03 »

Mulla  keskitaivas on pitänyt hämmästyttävän hyvin kutinsa.

Keskitaivas härässä ja  venus 10h; olen työskennellyt mm.ravintoloissa, muodin ja kauneuden parissa sekä pankkialalla... Hmmm, liitetäänkö myös härkä musiikkiin? Se nimittäin kiehtoisi ammattina.

Tanhua kirjoitti MC häristä osuvasti, että tarkoituksena on työstä nauttiminen eikä niinkään pysyvyys vaikka härästä näin voisi kuvitella, pitää paikaansa, lisäksi työpaikkani ova oleet yleensä hyvin miellyttäviä tai hienoja puitteiltaan.
Mc.ni toisin kuin AC.ni on miltei aspektiton, itseasiassa sille ei tule yhtään pääaspektia  Sad
Mikähän musta tulee isona?
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #22 : 15.03.2009 19:18:00 »

Hmmm, liitetäänkö myös härkä musiikkiin? Se nimittäin kiehtoisi ammattina.

Kyllähän Härän (ja venus:n) musiikkiin voi liittää. Onhan moni laulajakin Härkä-vaikutteinen - ehkä sama yhdistelmä selittäisi myös sen, miksi niin moni missi ja mallikin siirtyy laulajan uralle. Grin

Löysin esim.tällaisen sivuston, jolla sanotaan että "Music: Taurus is the most musical of the signs, or so it would seem. A large number of singers and other vocal artists wind up being Taurus. In one example a Radio DJ friend claims she can't hold a tune. Still, she has the silky smooth Taurus voice on the radio, and her job is making music come out of the speakers. So there's that musical bend to Taurus."
tallennettu

Asc Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #23 : 15.03.2009 20:04:20 »

Minulla on MC Veskarissa ja siellä myös  venus. Mitä siitä saa? Jollain lailla kauneus, ehkä muotikin liittyy uraani mutta koska merkki on  vesimies niin se kauneus ei ole ainakaan kovin klassista, Veskarithan ovat eräänlaisia edelläkävijöitä ja ennemminkin omituisia kuin kauniita.

Tästä tulikin mieleeni että vuosia sitten eräs selvänäkijä sanoi että vaatteet tulevat liittymään uraani. Ainakaan vielä eivät ole liittyneet, mutta ei yhtään hullumpi idea.  Cool
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 15.03.2009 20:11:52 »

Tanhua kirjoitti MC häristä osuvasti, että tarkoituksena on työstä nauttiminen eikä niinkään pysyvyys vaikka härästä näin voisi kuvitella, pitää paikaansa, lisäksi työpaikkani ova oleet yleensä hyvin miellyttäviä tai hienoja puitteiltaan.

keskitaivas harka mieheni muuten edustaa juuri tuota toista puolta eli pysyvyyttä sinnikkyyteen asti. Olen pistänyt  harka:n piikkiin  Wink  Työpaikka on myös varsin tyylikäs puitteiltaan eli sopii hyvin  harka-kuvioon. Minullakin on vähän samaa vikaa; työpaikan pitää olla siisti ja viihtyisä ja työpöytänikin siivoan joka päivä kotiin lähtiessä.  keskitaivas aspect_con venus kenties...?  :Smiley

Minulla on siis  keskitaivas kauris ja olen sellainen tyypillinen kunnianhimoinen raataja  Grin ... tosin viime aikoina ovat pehmeämmät arvot alkaneet nostaa päätään.   neptunus ja  chiron ovat jo pitkään pyörineet aurinkomerkissäni, joten se mikä ei pysähdy, pysäytetään  Wink

Veskarithan ovat eräänlaisia edelläkävijöitä ja ennemminkin omituisia kuin kauniita.

Kiitos Kauris, tykkään tuosta  Grin  Sitä paitsi muotimaailmassahan nimenomaan kaivataan edelläkävijöitä, sellaisia uusien tuulien haistelijoita, jotka uskaltavat napata ripauksen sieltä, toisen täältä ja luoda jotakin uutta ja uniikkia. Ei kun toteuttamaan vaan...!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 15.03.2009 22:58:01 »

Kiitos Saturnalia, niin sinäkin  smitten  Tunnustan silti olevani myös vähän omituinen  crazy2 ... aurinkomerkki velvoittaa?!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 15.03.2009 23:37:15 »

Mulla niin kuin Theuksella  keskitaivas  harka 10. huone pitää sisällään koko  kaksoset ja päättyy  rapu
 aurinko  askendentti  neitsyt tietysti teettää sen, että se työ löytyy hoitoalalta  Wink Tykkään kyllä luoda ympärilleni kauniit ja viihtyisän ympäristön, jos vain resurssit siihen riittävät. Nuorempana tosin kokeilin vähän vaikka mitä työtä, joka tuntui vai kokeilemisen arvoiselta.... ja tietysti palveluammatteja.  Grin

Vähän kyllä tuon  harka myötä tunnustautuisin laiskaksikin tai ainakin mukavuuden haluiseksi, en koe tarvetta "vuodattaa sydänverta elantoni eteen", hyvin, hyvällä fiiliksellä tehty työ riittää, perfektionismia ei minusta löydy.

Nuo  neitsyt piirteet tuo sen, että yleensä osaan enemmän kuin työni vaatii, mutta vain ihan sen mielenkiinnon vuoksi, että tykkään selvittää miten ja miksi asiat ovat/ toimivat niin kuin toimivat. Ja kuinka työni, työyhteisöni sijoittuu suurempaan kokonaisuuteen.
 keskitaivas  harka ei taas valttättä vaivaudu niitä käyttämään, jos ilmankin pärjää.  Grin

Eli kunnianhimo = tuntematon käsite.  crazy2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 16.03.2009 15:58:38 »

Kiitos Ajatukselta!

Lainaus
Eikun MC nimenomaan aloittaa 10. huoneen. Smiley Sen vuoksi MC:n tulkinta on aina samalla myös 10. huoneen tulkintaa - ja sama juttu tietysti myös muilla akseleiden päillä. Noita 1., 4., 7. ja 10. huoneita sanotaankin kulmahuoneiksi juuri sen vuoksi, että ne alkavat kartan tärkeiltä akseleilta.

Höh, tietenkin  idiot2. Tähtikarttahan kulkee vastapäivään! Siinä järjestyksessä mennään. Voisi melkein katsoa niinkin, että rakas  neptunus ni on vähän viemässä minun 'sattumanvaraisesti'  tai  ihanan intuitiivisesti johdatellen noissa eri työpaikoissa.

Neptunus tuntuu siten olevan kuin sokealla koira ohjailemassa minua elämäni polulla. Voisin melkein kuvitella sen pyöreäksi isoksi hauveliksi, joka tökkii minua välillä kostealla kuonollaan.  Grin  Siksi olenkin 'sattunut' työmaille, joissa oman näkemykseni mukaan olen saanut kasvaa ihmisenä, haasteita on ollut tarpeeksi.  smitten  Ei paha!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #28 : 16.03.2009 22:41:07 »

Hmmm, liitetäänkö myös härkä musiikkiin? Se nimittäin kiehtoisi ammattina.

Kyllähän Härän (ja venus:n) musiikkiin voi liittää. Onhan moni laulajakin Härkä-vaikutteinen - ehkä sama yhdistelmä selittäisi myös sen, miksi niin moni missi ja mallikin siirtyy laulajan uralle. Grin

Löysin esim.tällaisen sivuston, jolla sanotaan että "Music: Taurus is the most musical of the signs, or so it would seem. A large number of singers and other vocal artists wind up being Taurus. In one example a Radio DJ friend claims she can't hold a tune. Still, she has the silky smooth Taurus voice on the radio, and her job is making music come out of the speakers. So there's that musical bend to Taurus."
Kiitos ajatus  smitten
Mä en oo ollu ammatti-mallina, mutta voisin kuvitella ryhtyväni muusikoksi.
Mulla on 12 vuotiaan pojan lantio, magneettiset silmät ja olen jo sopivan alkoholisoitunut  Cool
No vitsinä, mut ehkä musta tule roudari  laugh

Tämä mallimuusikko on muistaakseni useankertainen härkä.
http://www.youtube.com/watch?v=2-vVDd6OSBo
Tää biisi on näin kuunneltuna vähän ontto, mutta näin kerran livenä ja oli aika hypnoottinen esitys  buck2
« Viimeksi muokattu: 16.03.2009 22:55:50 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 27.03.2009 02:28:35 »

Mulla 10 huoneessa myös  leijona. Olin tanssijana jne. kaikenlaisessa näkyvässä hommassa, mutta samoihin aikoihin kun MC siirtyi  neitsyt olen ollut toimistorottana. Jännää..mitähän muutoksia sitten  vaaka tuo tullessaan...kyllä tuo  neitsyt on vähän tylsää elämää tuonut, ja pikkutarkkuutta, mistä en tykkää ollenkaan. Kymppihuoneessa  lymyilee punainen täysi   kuu
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 02:33:37 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: