Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kymppi huone ja MC  (Luettu 30043 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #30 : 27.03.2009 06:55:28 »

keskitaivas rapu, sen hallitsija  kuu aspect_con neptunus 3.huoneessa. Vaikka tavallisia toimistohommia olen enimmäkseen tehnyt, olisin mieluummin joku show-juontaja. crazy2
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #31 : 12.04.2009 21:58:12 »

Olen ajatellut hierojan uraa ja siitä vaihtoehtohoitoihin, mikä ilmeisesti näkyy kartallani:

keskitaivas harka

chiron kaksoset 10 huoneessa

jupiter  vesimies 5 aspect_tri chiron  kaksoset 10 aspect_tri  mars  vaaka 2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #32 : 19.04.2009 11:56:27 »

Mulla  keskitaivas jousimieskeskitaivas :llä 10. huoneen puolella jöllöttää vielä  uranus . Lisäksi mulla väljät (orbi 8-9 astetta):

keskitaivas aspect_con aurinko (10. huone)
 keskitaivas aspect_con jupiter (9. huone)
 keskitaivas aspect_tri kuu (7. huone)

Mä olen se ikuinen sopeutumaton outolintu tuon Urkin ansiosta. Vanhoilliset, ajatusmaailmaltaan kaavoihin kangistuneet ihmiset eivät musta pidä lainkaan, radikaalimpien kanssa sen sijaan tulen paremmin juttuun..

Niin, ja 6. huoneessa mulla möllöttää vain  kuunsolmu rapu - siinäpä elämäntehtävä kerrakseen..

Eli tarkennetaan, että mulla siis vajaan asteen orbilla  keskitaivas aspect_con uranus - mää oon friikki, mää oon friikki Cheesy  Yksitoikkoinen, säännöllinen työ ei ole mua varten. Enempi sellainen, missä työntekijällä on oma liikkumavara ja vanhoja rajoja rikotaan, minkä ehditään.  uranus ilmeisesti hallitsee mua..

Ja  keskitaivas :n hallitsija  jupiter on 9. huoneessa - ura ulkomailla Huh  Mä olen kyllä aika domestikoitunut, joten muutokset enemmänkin hirvittävät, pikku muutokset sen sijaan ihan jees. Vai viittaako enemmänkin koulutukseen, elämän tarkoituksen selvittämiseen?

Ai niin, oli mulla vielä

keskitaivas aspect_squ  vertex 7. h
 keskitaivas aspect_kvi kuunsolmu 6. h

Plus nuo jo ym.

keskitaivas aspect_con aurinko 10. h
 keskitaivas aspect_tri kuu 7. h
 keskitaivas aspect_con jupiter 9. h
 keskitaivas aspect_con uranus 10. h

Semmottia, osaako kukaan sanoa noista mitään? Ympäristöanalyytikon työ olisi haaveissa..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #33 : 20.04.2009 11:30:46 »

Jostain kirjasta luin, että kymppi kaurishuoneena viittaa myös auktoriteetteihin, miten niihin suhtautuu, ja vanhempiin/vanhempaan, mitä sieltä on saanut vaikutteita.

Tuohon uranus kympissäni sopisi todella hyvinkin. Isäni on vahvasti vaikuttanut minuun, ja jonkinlainen uranushenkisyys kyllä kuvaisi sitä hyvin. Myös MCn kärki jousimiehessä kuvaa hyvin miten isäni on kasvattanut minua itsenäiseksi ja toimimaan, juuri niin että toimia pitää eikä jäädä paikoilleen. Urkki on kauriissa, niin isäni on silti vahvasti painottanut että on tärkeää myös hoitaa asiansa järkevästi, vaikka kaikenlainen kokeileminen on hyvästä, niin silti pitää saada leipä jostain pöytään.

Onkohan se paljolti niin, että se ihmisen näkyvä ura on peruja jostain lapsuudesta? Mikä sitten kuvaa sitä sisäistä intohimoa? Ja voikohan niitä mitenkään yhdistää?
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #34 : 03.05.2009 14:24:59 »

Mulla  keskitaivas jousimieskeskitaivas :llä 10. huoneen puolella jöllöttää vielä  uranus . Lisäksi mulla väljät (orbi 8-9 astetta):

keskitaivas aspect_con aurinko (10. huone)
 keskitaivas aspect_con jupiter (9. huone)
 keskitaivas aspect_tri kuu (7. huone)

Mä olen se ikuinen sopeutumaton outolintu tuon Urkin ansiosta. Vanhoilliset, ajatusmaailmaltaan kaavoihin kangistuneet ihmiset eivät musta pidä lainkaan, radikaalimpien kanssa sen sijaan tulen paremmin juttuun..

Niin, ja 6. huoneessa mulla möllöttää vain  kuunsolmu rapu - siinäpä elämäntehtävä kerrakseen..

Eli tarkennetaan, että mulla siis vajaan asteen orbilla  keskitaivas aspect_con uranus - mää oon friikki, mää oon friikki Cheesy  Yksitoikkoinen, säännöllinen työ ei ole mua varten. Enempi sellainen, missä työntekijällä on oma liikkumavara ja vanhoja rajoja rikotaan, minkä ehditään.  uranus ilmeisesti hallitsee mua..

Ja  keskitaivas :n hallitsija  jupiter on 9. huoneessa - ura ulkomailla Huh  Mä olen kyllä aika domestikoitunut, joten muutokset enemmänkin hirvittävät, pikku muutokset sen sijaan ihan jees. Vai viittaako enemmänkin koulutukseen, elämän tarkoituksen selvittämiseen?

Ai niin, oli mulla vielä

keskitaivas aspect_squ  vertex 7. h
 keskitaivas aspect_kvi kuunsolmu 6. h

Plus nuo jo ym.

keskitaivas aspect_con aurinko 10. h
 keskitaivas aspect_tri kuu 7. h
 keskitaivas aspect_con jupiter 9. h
 keskitaivas aspect_con uranus 10. h

Semmottia, osaako kukaan sanoa noista mitään? Ympäristöanalyytikon työ olisi haaveissa..

keskitaivas jousimies Liittyy jo jokseenkin ympäristöön, luontoon ja eläimiin.

keskitaivas aspect_con aurinko jousimies, jälleen näkyy sulle unelma-alallesi liittyvät asiat ja aika voimakkaasti.

keskitaivas aspect_con jupiter Tässä toi  jupiter 9 huoneessa saattaa viitata ulkoimaillakin oleviin ympäristöihin.

keskitaivas aspect_con uranus Tuot varmasti uusia näkökulmia ja uudistuksia alallesi.

keskitaivas aspect_squ vertex 7 Elämääsi tulevat ihmissuhteet ovat ehkä ristiriidasssa työsi kanssa (?) Huh

keskitaivas aspect_kvi  kuunsolmu En osaa oikein tähän vastata. Kvinkunssi on minulle hiukan vieras.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 14:27:01 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #35 : 03.05.2009 14:41:51 »

Onkohan se paljolti niin, että se ihmisen näkyvä ura on peruja jostain lapsuudesta? Mikä sitten kuvaa sitä sisäistä intohimoa? Ja voikohan niitä mitenkään yhdistää?

Kunpa olisikin, se vastaisi kaikkiin mun kysymyksiin ja voisin olla enempää miettimättä uraani.  2funny
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 23.07.2009 10:49:00 »

keskitaivas rapu ja en oikein tiedä...

Toisaalta  aurinko  aspect_con keskitaivas, mikä selittäisi esiintymishaluja ja luovaa työskentelyä.... mutta eikö näin ole kaikilla keskipäivällä syntyneillä..?
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 16.08.2009 17:14:14 »

Kertokaas mulle, kun kerran kauris noin yleisesti ottaen paranee vanhetessaan, niin päteekö sama myös  keskitaivas  kauris -merkkiin? Eli menestystä ja tunnustusta tulee vasta myöhemmällä iällä?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Hannari
Kohtuuastroilija
**

Gingerbread.

Profiili
« Vastaus #38 : 22.08.2009 19:26:52 »

keskitaivas ni on vesimies ja 10.huoneesta löytyy aurinko, pallas, jupiter ja merkurius.
Aspekteja keskitaivas ni kanssa ei löydy yhtään. Sepäs kummallista kun "ruuhkaakin" sieltä löytyy jo noin paljon Huh
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 06.07.2013 10:36:19 »

Pohdiskelin Smiley

Että kun minä teen jotakin, niin teen sen perusteellisesti, vimpanpäälle ja täydellisesti, tai sitten en tee ollenkaan. Ja siis kyseessä asiat, jotka ovat minulle tärkeitä...kuten vaikka puutarhanhoito taikka koiran koulutus, tai joku sellainen, johon tahdon paneutua.
Useimmiten en siis tee ollenkaan ja teen sinnepäin, koskei ole mahdollista paneutua asiaan sata lasissa ja saada kaikkea niin perfect kuin tahtoisin.

keskitaivas  vaaka  aspect_con  pluto ja  saturnus siihen vielä tulee yhtymään, on kympissä skopussa.

Ristiriitaa tähän tulee muualta kartaltani, joka on hyvinkin äkkipikainen, kyllästyvä ja huithapeli hälläväliä...eli sen vähän sinnepäin tai ei minkään tekeminenkin onnistuu vaivatta  :Smiley

tallennettu
Marble
Vieras
« Vastaus #40 : 11.07.2013 17:17:00 »

vaaka keskitaivas.

Ei yhtään planeettaa kymppihuoneessa, kuten ei työn huoneessa kutosessakaan.  chiron sekstiilissä; Kuu, Merkurius (8. huone), Uranus ja Neptunus (2. huone) neliössä; Aurinko ja Saturnus löyhässä trinissä MC:hen. Välillä tuntuu että koko 10. huone on mulle Akilleen kantapää. Tai työnteko yleensäkin. Grin Päädyn olemaan liian idealistinen, liian vaihtelunhaluinen, liian kiltti, tukahduttamaan omia tunteita ja kommunikoimaan estyneesti. Oon hakeutunutkin lähinnä järjestöjen vapaaehtoistyön pariin, ja tällä hetkellä opiskelen, mikä sekään ei ihan nappaa (kartanhallitsijana Jupiter, 9. huone, mutta neliössä Aurinkoon..).

Mua jopa vähän pelottaa ajatus siitä, että mitä jos en koskaan sopeudukaan mihinkään yhteen ammattiin josta saisin tukevasti elannon,  sitä kun tuo tarkka Auringon ja Saturnuksen kolmio kuitenkin vaatisi. Asiaa tuskin auttaa sekään että 10. huoneen hallitsija Venus majailee mukavasti 5. huoneessa Härässä... Grin Luova työ, jossa on myös edes jotain teoriapohjaa, kiinnostanut aina (esim. suunnittelutyö..?), mutta sitten herää se epäilys, että elannon tienaaminen sellaisella tuskin olisi kovin helppoa tai säännöllistä. Ja olisiko se edes tarpeeksi vaihtelevaa, inspiroivaa, haastavaa, palkitsevaa, hauskaa...?

Oiskos täällä muitakin astrolaisia liikkeellä vähän "huonommilla" eväillä? Cheesy Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia ratkaisuja muut olette haasteellisiin MC:n aspekteihin löytäneet, vai onko niitä löytynyt. Entä millainen ala teillä muilla tulis mieleen tällaisen kartan omaavalle? Ei tässä viitsisi alkaa etsiä rikasta miestäkään, jotta saisi toteuttaa itseään miettimättä että rahat loppuvat omien urasekoilujen takia. Haha.

Ja näin taas huomaatte miten joillekkin maailman yksinkertaisin ja helpoin asia voi toisille tuottaa suunnattomasti ongelmia... Grin
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 18.07.2013 17:51:58 »

Työ ja ammatti on mullekin se melkeinpä suurin mysteeri tällä hetkellä. Mulla ei ole koulutusta, enkä haluaisi edes aloittaa mitään ellen ole varma että tykkään siitä. "Parempi mikä tahansa ammatti kun ei ammattia ollenkaan"-lause ei siis vaan mene mun kaaliin  idiot2

Mulla on siis MC:n merkkinä Härkä, planeettoja siellä on Merkurius ja Chiron Kaksosten puolella ja Vesta Härän.
Karttaa en osaa tähän linkata mutta syntynyt olen 25.6.1983 klo 9.25 Tammisaaressa jos joku jaksaa vilkaista.

Olisin hyvin hyvin kiitollinen  :Smiley ps. Mikä on progekartta?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: