.
Ei yhtään planeettaa kymppihuoneessa, kuten ei työn huoneessa kutosessakaan.
sekstiilissä;
Kuu, Merkurius (8. huone), Uranus ja Neptunus (2. huone) neliössä; Aurinko ja Saturnus löyhässä trinissä MC:hen. Välillä tuntuu että koko 10. huone on mulle Akilleen kantapää. Tai työnteko yleensäkin.
Päädyn olemaan liian idealistinen, liian vaihtelunhaluinen, liian kiltti, tukahduttamaan omia tunteita ja kommunikoimaan estyneesti. Oon hakeutunutkin lähinnä järjestöjen vapaaehtoistyön pariin, ja tällä hetkellä opiskelen, mikä sekään ei ihan nappaa (kartanhallitsijana Jupiter, 9. huone, mutta neliössä Aurinkoon..).
Mua jopa vähän pelottaa ajatus siitä, että mitä jos en koskaan sopeudukaan mihinkään yhteen ammattiin josta saisin tukevasti elannon, sitä kun tuo tarkka Auringon ja Saturnuksen kolmio kuitenkin vaatisi. Asiaa tuskin auttaa sekään että 10. huoneen hallitsija Venus majailee mukavasti 5. huoneessa Härässä...
Luova työ, jossa on myös edes jotain teoriapohjaa, kiinnostanut aina (esim. suunnittelutyö..?), mutta sitten herää se epäilys, että elannon tienaaminen sellaisella tuskin olisi kovin helppoa tai säännöllistä. Ja olisiko se edes tarpeeksi vaihtelevaa, inspiroivaa, haastavaa, palkitsevaa, hauskaa...?
Oiskos täällä muitakin astrolaisia liikkeellä vähän "huonommilla" eväillä?
Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia ratkaisuja muut olette haasteellisiin MC:n aspekteihin löytäneet, vai onko niitä löytynyt. Entä
millainen ala teillä muilla tulis mieleen tällaisen kartan omaavalle? Ei tässä viitsisi alkaa etsiä rikasta miestäkään, jotta saisi toteuttaa itseään miettimättä että rahat loppuvat omien urasekoilujen takia. Haha.
Ja näin taas huomaatte miten joillekkin maailman yksinkertaisin ja helpoin asia voi toisille tuottaa suunnattomasti ongelmia...